miercuri, 7 octombrie 2009

Declaratia zilei


Monica Columbeanu: Evident că nu mă deranjează daca Iri ar avea o amanta, chiar eu i-am propus soţului meu de nenumărate ori sa vină acasă cu o domnişoară oricând îşi doreste. Nu m-ar deranja să fie cu altcineva pentru că în general eu nu pun preţ pe accesorii!



What the fuck? S-a revoltat gelozia din mine :)) Cum poti sa spui asa ceva?!!??!! Cum poti sa fii maritata cu cineva si tu sa faci o asemenea afirmatie? Poate sunt eu naiva, dar casatoria nu trebuia sa reprezinte o frumoasa relatie intre doi oameni care se iubesc? Ce loc ar mai avea aici o a treia sau a zecea persoana? In fine...ori sunt eu naiva si de moda veche si nu prea inteleg casnicia din ziua de astazi, ori nu mai vorbim despre o casnicie in situatia de fata. Apropo..curand, Monica se va muta de la Izvorani si va locui cu fiica si mama ei intr-un apartament din Victoriei. Motivul? Vrea sa fie cat mai aproape de oras...Si marmota....



PS: am uitat sa scriu ce mi-a zis astazi Monica: "Intre mine si Iri este o relatie bazata pe respect si AMICITIE!"

Zuza O: Astia doi nu mai stiu cam sa iasa in evidenta si acum apar cu tot felul de declaratii prin presa, cu amanti si amante. Sunt jalnici. Azi m-am revazut cu o prietena care mi-a spus ca nu citeste absolut nimic de Monica Columbeanu, nici macar de rau, doar ca sa nu-i faca trafic si sa nu-i creasca popularitatea. Atat de insuportabila a devenit figuranta asta!

0 comentarii: