luni, 13 iulie 2009

Cum trebuie sa arate o diva de carton!

Stiu ca nu este frumos sa ma iau de silueta unei doamne, ba chiar ar fi trebuit sa-i iau apararea, dar poate ca asa se va trezi si ea odata la realitate. Ilustrul paparate Liviu Untaru care activeaza in ograda ziarului Gardianul a avut sansa de a o intalni pe plaja din Saturn pe nimeni alta decat pe diva divelor Oaaaanaaaa Liiisssss! Total afectat de imaginea care i s-a afisat in fata ochilor, tanara speranta a paparazzeniei romanesti a nutrit repulsie fata de orice alta reprezentanta a sexului - teoretic- frumos, multa vreme dupa aceea. Atat de scarbit a fost de ceea ce a vazut la mare, incat, o data ajuns acasa, a preferat sa se izoleze, decat sa-i ofere o binemeritata portie de iubire concubinei sale. Vreo 3 zile nu a mai suportat sa vada o femeie in fata ochilor, fie ea chiar si foarte frumoasa, asa cum este nevasta-sa. Inzestrat cu un dor de duca remarcabil, s-ar parea ca paparatele s-a lecuit pentru o vreme de deplasari la mare si va refuza din start, de acum incolo, orice sarcina de serviciu care o include pe Oana Lis, ultima balena alba aflata inca sub ocrotirea septuagenarului Vio.

Priviti pozele si lamuriti-va!

18 comentarii:

chris spunea...

Pana acum am citit acest blog dar o sa ma opresc.Nu pot sa cred cum o persoana (indiferent cine) este batjocorita in halul asta pentru ca are cateva kg in plus-care nici macar nu sunt prea multe.chiar as zice ca arata ca o femeie normala, sanatoasa.Ce faceti voi in acest blog este discriminare .si hartuire.ar trebui sa va fie rusine.adicea ce ar trbui sa deducem noi cititorii ca persoanele supraponderale trebuiesc batjocorite? Astept raspuns.

Zuzele spunea...

chris, nu a batjocorit nimeni pe nimeni, numai am atras atentia asupra nonsalantei cu care se expune in public o duduie care se crede diva. Atunci cand ai statut de persoana publica, trebuie sa iti asumi si avantajele si dezavantajele lui. Adica, asa cum suni pe la ziare si te lauzi ca ti-ai cumparat o rochie de 3000 E sau trimiti poze cu tine din vacante exotice pentru care ai grija sa mentionezi intotdeauna pretul sau cand ai tupeu sa ceri sa apara in ziar numai poze photoshopate in care arati de nota 100, trebuie sa-ti asumi si momentele mai putin placute. Nu a zis nimeni de Oana ca nu arata ca o femeie normala (desi..NU asa arata o femeie normala, mai ales una care se vrea diva mondena). Am informat fanii ca tine despre o alta fata a femeii in cauza. Nu inteleg care este problema? Poze cu ea aratant asa apar si in Liberattea si in Click si peste tot. Chestia asta se intampla si cu vedetele din strainatate care sunt surprinse in diverse ipostaze mai putin placute si sunt puse pe prima pagina la rubrica "asa nu!". In conceptia ta ce ar fi trebuit sa facem? Sa punem pozele astea si sa comentam...vai cat de bine arata Oana Lis!...vai ce frumoasa e!...vai ce talie si ce trup minunat are!...Atunci cand cineva merita asemenea laude..le primeste! Cand nu, nu! Ti se pare cu ceva mai presus sa apari la rubrica "prost imbracat" in care un designer sa te faca cu ou si cu otet si sa te jigneasca in ultimul hal pentru ca nu stii sa-ti asortezi esarfa cu sandalele? Hai sa nu mai batem campii, da? Este spatiul nostru si facem ce vrem cu el! Laudam pe cine vrem si ne suparam pe cine avem chef! Nu ne-am ales un anumit tip de cititori pe care vrem sa-i multumim. Preferam sa fim sincere si sa spunem lucrurilor pe nume. Daca tu alegi sa citesti articole in care vedetele sunt periate, dar in spate jignite ca la usa cortului, de acelasi autor...citeste-le! Noi facem ce vrem cu blogul nostru si daca ne placi asa, bine! Daca nu, ura si la gara! Sunt atatea bloguri si site-uri in care poti sa citesti ce vrei tu!

Anonim spunea...

Aidi bre, ce v-a făcut femeia, de vă bateţi joc de ea, ca la uşa cortului?

E logic că e spaţiul vostru şi spuneţi ce vreţi, puteţi să imi ştergeţi comentariul dacă vă ofensează, deşi in general, eu nu invadez spaţiul altuia ca să il supăr. Şi nici nu sunt lipsită de diplomaţie.

Dar, frumos vă zic, nu inţeleg răutatea asta feminină marca Bucureşti (am inţeles că sunteţi jurnaliste in capitală). Inţeleg că doamna Lis s-a ingrăşat, dar de unde atâta răutate? Că e cât o balenă şi că paparazzul a fost scârbit...hai să fim serioşi, chiar era nevoie de atâtea cuvinte urâte?

Din câte ştiu, Oana este nevasta lui Lis şi nu e persoană publică. E cel mult ceea ce americanii numesc "socialite" şi nici măcar atât. E o femeie normală. Nu inţeleg de ce i se face publicitate şi de ce este umilită în ziare.

Sperând că vom avea un dialog civilizat, o zi bună şi aştept un răspuns.

Zuzele spunea...

da! prin comentariul facut am dat dreptul la replica unui om care a stat face to face cu doamna Lis. Nu are voie sa-si exprime parerile personale? Ba da! Libertatea cuvantului este permisa la noi pe blog. Inclusiv a ta si a celor care s-au trezit brusc fani ai Oanei Lis.

Zuzele spunea...

Pai paparatele chiar asa ne-a povestit, ca s-a intors scarbit....Da, intr-adevar, Oana este doar sotia lui Lis, dar se crede mai mult decat atat: se crede diva, dupa cum spuneam. Cred asta pentru ca obisnuieste sa trimita comuniacte de presa in care informeaza ziaristii ce si-a mai cumparat, pe unde s-a mai plimbat....Daca nu s-ar fi crezut diva, nu ar trimite asa ceva.

Noi nu am vrut sa fim rele cu nimeni, am vazut, am comentat si v-am scris si voua gandurile noastre.

Cu drag!

chris spunea...

Never mind.Prefer sa o las balta pt. ca nu am cu cine discuta si sa nu mai citesc acest blog.credeam ca este scris de persoane integre cu simtul responsabilitatii.My bad.

Zuzele spunea...

bine chris! sanatate si virtute! toate cele bune si traditionalul "la multi ani!"

Anonim spunea...

cat despre comunicatele de presa, habar nu am ca dansa trimite asha ceva ziarelor. mi-ar placea o dovada si mie si altor cititori dar probabil asha ceva nu este publicabil.

despre cat de fana sunt eu a doamnei oana lis, va invit sa dati un click pe blogul meu personal, sa vedeti ce "mondenitati" scriu acolo.

eu nu m-am suparat si o sa va mai citesc.

sigur nu sunteti ioana popescu si colega ei de trupa, alina irimia de la Ecstasy?

Zuzele spunea...

@Thecreatix: Multumim, drag noastra! Nuuuuuuuu, nu suntem de la Ecstasy!!!!!!!!! Noi suntem G si O :)

Anonim spunea...

Şi pentru că aţi trecut peste critica mea, acuma lăsaţi-mă să vă laud obiectiv şi corect, atâta cât suportă LCD-ul.

Bloguleţul vostru este mai savuros decât orice Cancan şi Click pentru că:

-ştirile mondene sunt scrise bine.
-nu sunt plictisitoare
-se respectă idea de dive de carton, nu vă apucaţi de ştiri cu nuş ce neo-zeelandez care a mâncat 1000 de gândaci vii, cum fac alte ziare, pentru audienţă din partea prostimii.
-nu par a fi minciuni (am filtru de bullshit foarte bine setat).
-sunt foarte credibile. De ex, cearta lui Oana cu Pepe este exact cum te-ai aştepta. Deci, cum ar zice fratele englez, extremely likely to have happened like that.

Eu chiar nu am nicio treabă cu Bucureştiul şi mondenitatea de la noi, nu cunosc nicio vedetă, eu sunt cu totul pe alte flashuri, insă mă bucur să văd un blog bun intr-un domeniu, oricare ar fi el. Chiar şi monden.

Şi dacă nu aţi fi voi, nu aş ştii deloc că există o astfel de lume. Lumea vedetelor de la noi mi se pare paranormală.

Sperând că nu v-am plictisit,

o zi bună şi vedete suculente. Cred că aşa ceva se urează unor jurnaliste de monden.

Zuzele spunea...

@The creatix: Draga noastra, afirmatiile tale ne flateaza foarte mult! Iti multumim foarte frumos pt aprecieri!!Te asteptam cat mai des pe aici, prin casuta noastra :)
Cu drag!

Anonim spunea...

va bateti joc de oameni!!!! nesimtitelor, sper sa mi postati comentariul!!! ca altfel va trimit cate unu in fiecare zi. rusine sa va fie, va data mari si tari, hai sa ne facem toti cate un blog, ca avem dreptul sa ne batem joc de toata lumea! sunt curioasa, voi cum aratati? sau sunteti si voi niste dive de carton, chiar ca de carton, la propriu, uratelor!!!!
NU ASTEPT RASPUNS, ADIO!!!

Zuzele spunea...

nici n-o sa primesti unul! ADIO!
PS: oana cumva?

Unknown spunea...

nu e draga oana, uite ca mi dau si numele!
nu sunt o admiratoare a ei, dar prea va bateti joc, va doresc ca la varsta ei sa ajungeti balene ucigase!

Georgiana spunea...

circ!!!!

Jo(anna) spunea...

ba eu ca deobicei, sunt de acord cu voi. cand nu mai stii pe unde sa dai din coada sa ti se faca si tie o poza, sa fii "doamna", asuma-ti. ea isi doreste sa fie persoana publica si oricum i se aplica zicala cu prostul fudul. ESTE o balena, se vede din poze, iar voi ati povestit ce v-a zis nenea ala, nu ati dat cu parul. si pana la urma, fiecare are dreptul la o parere, mai ales pe blogul lui personal. daca lui nenea i-a fost sila, ce sa-i faci? Si mie mi-e.

Zuzele spunea...

Jo(anna) ma bucur ca ai inteles ce am vrut sa spunem cu materialul asta! intentia mea nu a fost sa rad de o femeie grasa! departe de mine gandul asta! am si eu prietene grasute foarte simpatice si nu am ras niciodata de astfel de oameni, numai ca aici vorbim de cineva care se vrea vedeta mare, domnule! care e disperata sa apara in ziare si reviste, care se crede cea mai tare din parcare:) dar, isi permite sa apara in halul asta pe plaja si mai si spune cu tupeu ca ea moare daca nu mananca zilnic 10 prajituri cu frisca :))

Anonim spunea...

cum am mai spus..cred ca sunteti niste urate si frustrate..si toata rautatea voastra se revarsa asupra altora.