miercuri, 19 august 2009

Ele sunt divele din Sex and the city-varianta mioritica

Cu toate ca se bat cu pumnul in piept ca nu este vorba de nici o asemanare cu celebrul serial american, "Sex and the city", producatorii/realizatorii/actorii serialului romanesc "Efect 30" ar trebui sa recunoasca acest lucru. Nu cred ca exista cineva care sa nu fi vazut nici macar un episod din "Totul despre sex", povestea celor patru doamne/domnisoare care se cunosc de cand lumea si care impartasesc una alteia atat bucuriile, dar mai ales tristetile cotidiene. Carrie, Samantha, Charlotte si Miranda sunt cele patru care au speriat Vestul si care ne-au cucerit cu povestilor lor de viata, cu aventurile haioase prin care au trecut impreuna sau separat, cu problemele in amor care le umbreau mare parte din existenta si momentele extrem de amuzante in care isi povesteau una alteia "noaptea trecuta", cand plangeau una pe umarul celorlalte pentru ca barbatul care le-a furat mintile nu este foarte bun in asternuturi sau cand erau parasite, sau cand paraseau, sau cand li se rupea tocul minunatilor si nepretuitilor pantofi Jimmy Choo... Ei bine, inspirati de mega-succesul seriei de peste Ocean, cativa oameni inteligenti de pe la noi au simtit mirosul banilor si au apelat la cateva dive mai mult sau mai putin cunoscute de pe plaiurile mioritice pentru a rescrie varianta autohtona a seriei "Totul despre sex". Serialul romanesc se cheama "Efectul 30", pentru ca protagonistele se afla in jurul varstei de 30 de ani-- fix ca in serialul american, care incearca sa faca fata alegerilor dificile si problemelor legate de trafic, shopping, prietenie, cariera sau dragoste. Avem tot 4 actrite, printre care si talentata Andreea Raicu. Fosta gazda de la "Megastar" le va avea drept colege de platou pe Ana-Maria Lazar, Adriana Butoi si Mihaela Mihaescu. Cat despre asemanarile cu "Sex and the City", Andreea Raicu spune ca „sunt alte puncte de interes, decat in serialul american. Seamana doar prin prisma faptului ca sunt patru femei total diferite, in rest, actiunea serialului se petrece in Bucuresti, problemele lor sunt adaptate la realitatea romaneasca, asa ca nu e acelasi lucru”.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Stiu ca intrebarea mea nu are legatura cu topicurile de aici,dar nu stiu unde sa scriu.As vrea sa cer parerea pt ca sunteti ziariste si sunteti mult mai inteligente decat mine.
Am facut o pagina in wikipedia pt un artist,dar cum nu am gasit pe google destule date pt a alcatui corect biografia lui(albumele de acum 20 de ani,etc)i-am trimis un mail,dar nu mi-a raspuns nimic.Ii scrisesem doar despre pagina din wikipedia si daca are amabilitatea sa-mi trimita mai multe date biografice pt a completa corect in enciclopedie.Oare am facut ceva rau?Am cerut prea mult?Meritam si eu macar un raspuns?Macar un "NU MULTUMESC,NU MA INTERESEAZA".Dar nu mi-a raspuns nimic.Poate e un lucru neinsemnat sa ai pagina in wikipedia.Nu stiu.Voi ce spuneti?

Zuzele spunea...

pana nu demult, credeam ca doar oamenii foarte importanti au pagina pe wikipedia. dar, cand am vazut ca simona sensual sau alta diva de carton, nu mai tin minte exact, se regasea si ea alaturi de michael jackson sau marilyn monroe, m-am razgandit!

prin urmare, orice tembel poate aparea pe wikipedia. mai exact, despre ce artist este vorba in cazul tau? poate nu ti-a primit mailul..nu stiu ce sa spun... mai asteapta ca poate iti raspunde...

Anonim spunea...

catalin crisan

Anonim spunea...

este vorba de Catalin Crisan.Imi place mult muzica lui(nu va ganditi la altceva,pt eu sunt o persoana cu handicap din nastere).
De primit,sunt sigura ca l-a primit,pt ca aparea online cand i-am trimis mailul.

Zuzele spunea...

hmmm... poate nu a avut timp sa adune informatiile solicitate de tine... am vazut ca are pagina pe wikipedia..tu ai facut-o? :)

daca nu-ti raspunde, incearca sa gasesti in alta parte diferite informatii despre el. uite, am gasit eu pe un site, poate te intereseaza ceva
http://www.musicmall.ro/artisti/catalin_crisan/biografie

daca nu, multumeste-te sa-i asculti muzica! Este, intr-adevar, foarte frumoasa, de suflet!

Anonim spunea...

Da,eu sunt miki.music2009@yahoo.com
In wikipedia eu am creat pagina.Intai am folosit in wikipedia ca user: Magiccc80 ,dar daca am vazut ca sunt luata la misto (pt ca nu stiam la inceput cum sa folosesc diacriticele),am intrat cu userul mihaelamusic.

Anonim spunea...

C.Crisan nu mi-a raspuns la mail. Cum nu sunt o persoana importanta si nu am cine stie ce functie, e normal sa nu primesc nici un raspuns. Daca as fi spus ca sunt "nepoata lu x din partidu y" era altceva. Ai dreptate ca in wikipedia pe langa perosalitatile importante au aparut pagini cu personaje gen "nikita",simona sensual,etc.

Anonim spunea...

CORECTATI-MI VA ROG GRESEALA DE ORTOGRAFIE "PERSONALITATILE IMPORTANTE'