joi, 23 iulie 2009

"Cumnata" lui Dani se numeste tot Mihaela!

Stiam ca Dani Otil, celebrul matinal de la Antena 1 are un frate, dar nu stiam ca pe iubita acestuia o cheama tot Mihaela, nu Radulescu, desigur! :) Informatia vine din partea unui cititor al blogului nostru si nu este verificata, dar nu vad de ce nu ar fi adevarata. Nu ca ar fi ceva iesit din comun sau ca am rasturna lumea cu o astfel de informatie, dar ni s-a parut o coincidenta draguta si v-am spus-o si voua :) "Cumnatul" Mihaelei este mai mare cu 4 ani decat Dani si, din spusele acestuia, i-a facut viata un calvar in copilarie...deh! ca orice frate mai mare ;)) "Fratele meu a fost sportul meu extrem pana tarziu, in pubertate. Nici la bloc nu existau baieti mai mici decat mine, asa ca la toate jocurile trebuia sa trag tare sa nu fiu ultimul!", a declarat Dani revistei CSID.

18 comentarii:

Anonim spunea...

:)) CE TARE!!!Si daca se casatoresc cele doua cu cei doi frati o sa le cheme pe amandoua "Mihaela Otil"...sau raduleasca ramane Schwartenberg????:))))

Zuzele spunea...

buna intrebare! "Daca" se casatoresc! :))) pai tu crezi ca se marita mihaela cu el?? Ea este o diva! E pe coasta de azur cu un miliardar. nici vorba sa se marite cu dani. si am si impresia ca si-a luat-o rau de tot dani. pt ca el chiar cred ca s-a indragostit de ea, iar ea, femeie versata, l-a invartit pe degete cum a vrut.

Anonim spunea...

mie sincer imi cam place de ei dar nu ii vad intr-o relatie de sot si sotie(nu am imaginatie asa bogata)...cat despre faptul ca dani ar avea un frate habar n-aveam cu atat mai putin ca are o prietena pe care o cheama tot "mihaela". Voi sunteti siguri? ar trebui totusi sa verificati inainte sa scrieti

Zuzele spunea...

ca are un frate e sigur! ca fratele are o iubita, Mihaela, nu pot sa bag mana in foc. Am si scris ca informatia este data ca sigura de un cititor al blogului. Si nu ar fi ceva iesit din comun sa fie adevarat! Si mie mi-a placut de ei si mult timp am crezut ca este vorba despre o dragoste sincera si etc, dar am inceput sa am indoieli in ceea ce o priveste pe mihaela. Nu cred ca este foarte amorezata de dani si cred ca mai mult l-a folosit ca sa-si demonstreze ca mai poate suci mintile unui pusti..

Zuzele spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Zuzele spunea...

ca are un frate e sigur! ca fratele are o iubita, Mihaela, nu pot sa bag mana in foc. Am si scris ca informatia este data ca sigura de un cititor al blogului. Si nu ar fi ceva iesit din comun sa fie adevarat! Si mie mi-a placut de ei si mult timp am crezut ca este vorba despre o dragoste sincera si etc, dar am inceput sa am indoieli in ceea ce o priveste pe mihaela. Nu cred ca este foarte amorezata de dani si cred ca mai mult l-a folosit ca sa-si demonstreze ca mai poate suci mintile unui pusti..

bianca spunea...

hai sa fim seriosi. dani nu e de 10 ani sa nu fi stiut in ce se baga . mai degraba el a facut asta pt. pub licitate stia ca datorita ei va ajunge celebru ca saracu fie vorba intre noi sa necajit si a incercat orice inai te dar nimeni nu la bagat in seama. aoi mihaela e posibil sa fi fost cu dani odata pt. ca avea nevoie de un umar pe care sa planga ,vroia afectiune si sa o ajute sa treaca mai usor peste divort.de ce dani ? pt. ca nu vroia sa se implice in ceva serios si nici nu ar fi putut doar are un copil care pt. mihaela e pe locul 1 si care nu il cunaste pe dani si nici nu cred ca stie de divort.sau mihaela a vrut sa-i plateasca lui elan cu aceiasi moneda pt. toate aventurile pe care acesta le-a avut de-a lungul casniciei lor.dani era mai aproape,nu vroiau casatorie niciunul ,dani avea un singur argument in fata lui elan:era tanar ca si femeile cu care a fost elan.a vrut sa-i arate lui elan ca nu bani sunt importanti ci sentimentele ,afectiunea dintre doi oameni.

ana spunea...

dani a avut cel mai mult de castigat.din nimeni a ajuns mare vedeta intr-o saptamana .i a crescut cota deci si bani .sa fim seriosi?dani a avut enorm de mult de castigat de pe urma mihaelei insa la greu dani nu a fost nicaieri. cand presa a sarit pe mihaela si pt. greselile lui el nu a spus nimic mai mult e;l se victimiza si nu intelegea de ce presa nu il lasa in pace ca doar'nu el are un razboi cu presa'l-am citat desi si el era cauza acestui razboi.dani intervenea doar atunci cand se scria urat despre el.credeti ca dani daca nu era cu mihaela mai primea gratuit motociclete sau masini pt. o perioda pt. a face reclama .sa fim seriosi/.

Zuzele spunea...

Fetelor.....Adevarul cred ca e undeva la mijloc....:P

Anonim spunea...

eu m-am saturat sa se vorbeasca urat de dani...nu il cunoasteti,habar n-aveti voi cat de destept este omul asta si cat de bine se poate descurca singur(referitor la bani). Daca omul s-a indragostit care e pba voastra? Atat ii disecati viata de parca trebuie sa dea el cuiva socoteala. Nu inteleg ce conteaza atat ca este mai tanar decat mihaela. si prietena lu fratesu este mai mica decat el tot cam cu atatia ani cu cat este dani mai mic decat mihaela, si cu toate astea nimeni nu s-a luat vreodata de varsta lor.de ce? pentru ca in cazul lor femeia e mai mica decat barbatul. Atatea stereotipuri intr-o societate care se vrea moderna! mi-e greata!!!

Zuzele spunea...

anonim, nu ma intelege gresit! eu sunt de partea lui dani. am si spus ca pe el il cred cu adevarat indragostit, insa am impresia ca mihaela s-a folosit de el si el, ceva mai sensibil, i-a cazut in plasa. se vedea clar ca sufera in timpul scandalului prin care trecea mihaela si numai un om sensibil si foarte indragostit putea suferi asa pentru o femeia pe care o iubeste cu adevarat. sunt convinsa ca se poate descurca foarte bine cu banii pentru ca, asa cum a spus si el, au fost momente cand nu avea ce manca, si uite unde a ajuns. omul este foarte capabil, inteligent si cu haz. are un viitor stralucit in fata si sunt convinsa ca va reusi sa ajunga si mai sus.

Anonim spunea...

nu ma refeream la tine.am inteles care este parerea ta despre dani si despre relatia lui cu mihaela , ma refeream la "inteligentele" care sunt convinse ca dani tot ce a vrut de la relatia cu mihaela a fost PUBLICITATE MUULTA, ca doar omul nu are suflet nu se poate sa se indragosteasca...EL VREA PUBLICITATE!!! cat de limitati sunt unii

Anonim spunea...

si da, cu siguranta va reusi sa ajunga mai sus...chiar daca ramane sau nu cu mihaela. sunt sigura ca nu doar tu ai observat ca e inteligent si are haz. Unii sunt doar invidiosi ca o persoana de varsta lui a reusit sa ajunga asa repede cunoscut...si chiar nu era cu mihaela cand l-a descoperit antena 1. asa ca...

gia spunea...

eu vorbesc de ceea ce a spus dani cu gurita lui in emisiune si anume faptul ca pe el publicitatea il ajuta ii face bine si nu il deranjeaza deloc ca se scrie mult de el. deranjul incepe doar cand ajung stirile la mama lui.ma refeream si la fartul ca asa cum a devenit celebru cu ajutorul mihaelei tot asa trebuie sa isi asume si el alaturi de mihaela anumite lucruri . nu poti sa vi sa spui ca el nu e vinovat el nu are un razboi cu presa ci mihaela .poi presa nu a sarit pe ea si din cauza lui si blujilor in anumite cazuri.daca iubesti atunci esti alaturi si la bine si la rau.tot el spunea ca atunci cand a aparut ca a che;tuit cu mihaela 70000 de euro mama lui a spus :'uite dani s a scos .70000 de euro face combinatul resita'.lucru afirmat de dani la antena2 si tot el spunea ca ma,ma lui cand libertatea dat mizeria cu ghilimele ca mihaela ar fi facut anumite referiri la bogatia lui dani mama sa la intrebat ;'chiar asa vorbeste femeia asta'.deci aceasi abordare pe care o are si dani. la bine impreuna (publicitate)la rau singura.9scandal)

dana spunea...

nu cred ca trebuie judecati sau judecata o situatie. e posibil ca cei doi sa fie impreuna din considerente afectiva la fel cu e posibil ca amandoi sa fie impreuna don considerente de interes. cred ca amandoi au stiut bine ce fac si ce vreu cand au intrat in aceasta relatie.nu cred ca daca relatia se va termina trebuie sa-l scoatem pe dani victima .sa fim seriosi. stia foarte bine cum stau lucrurile cand a intrat in relatie ( stia ca exista un copil care va fi intotdeauna pe primul loc pt mihaela si stia si de faptul ca elan tatal copilului va fi mereu intr-o forma sau alta in viata mihaelei avand un copil).si stia la fel de bine ce benefici sau lucruri negative ii va aduce . pana una alta in cazul lui beneficiile sunt mai multe decat lucrurile negativa in cazul ei e exact in vers.

Zuzele spunea...

@Dana si Gia: dragele mele, eu sunt perfect de acord cu voi. Zuza G e cea care il admira pe Dani :P Eu cred ca Dani este un profitor si jumatate si nici daca ar fi platiti sute de mii de euro pe publicitate nu ar fi devenit atat de cunoscut cum este acum de cand se afiseaza cu DIVA divelor, Mihaela Radulescu. De asemenea, de Raduleasca mi-a placut foarte mult. Mi-am schimbat, insa, impresia in rau despre ea de cand cu scandalul cu paparazii. Eu il cunosc pe fotograful de la Libertatea, e un baiat foarte cuminte, sunt convinsa ca nu a atins-o nici macar cu un deget pe Mihaela care nu a cautat decat publicitate din acel scandal.

Apoi mai avea si tupeul sa vina in fata noastra cu povesti lacrimogene, de zici ca ea era pe putin Lady Daiana, iar Dani Otil pe putin Dody Alfaed :)))

gia spunea...

tin sa te contrazic.de ce ? mihaela e cea care a depus plangere impotriva lor si a chemat politia.au fost destui paparazzi care au urmarit-o pe mihaela insa niciodata mihaela nu a sunat la politie.deci clar acolo sa intamplat ceva.cei de la libertatea desi nu au depus plangere cate zile la rand au facut-o de rahat in ziar. ca ea vezi doamne i a agresat dupa ce nu au facut nicio plangere. au facut-o infractoare si alte lucruri.nu cred ca mihaela a castigat ceva din asta plus ca ea a inceput actiunea in judecata impotriva lor in tentandu-le proces si nu unu;l ci 6 pt. toate aberatiile scrise inclusiv cel cu paparazzi.
ideea e cac niciodata nu cunosti cu adevarat un om si nu poti baga mana in foc pt. ei. oamenilor li sa cerut un ,material cu mihaela desi aceasta refuzasera sa se intalneasca cu ei au urmarit-o,iau blocat masina . de acolo a inceput conflictul care a fost inregistat de un vecin de bloc de a lui dani si vazut de sotia lui zoli de la sistem .acestia la politie au fost martori mihaelei ,au dat declarat si din ce au scris ziarele si a spus avocatul mihaer;lei politia a decis ca mihaela e nevinovata si ca cei de la libertatea ar fi agresat-o in sensul ca soferul masini ar fi fugarit-o cu masina.din cate am inteles din ziare cei de la libertatea nu au avut dreptate cel putin asa arata si inregistrarile din parcare.se pare ca acestia au mintit .

dana spunea...

nu era vorba de fotograf ci de soferul masini ringier. fotograful a alergat sa-i faca poze iar soferul a blocat-o dupa care a alergat-o cu masina prin parcare .lucru confirmat de inregistrarile din parcare si facute de un vecin.care au fost duse la politie cand sau facut cercetarile.in viata nu putem baga mana in foc nici pt. noi dar pt. altii.