marți, 18 august 2009

Vedete înnebunite după gratuităţi

Zilnic citim tot felul de ştiri de genul :x-uleasca a fost prinsă de paparazzi la restaurantul nu ştiu care, x-ulescu a plecat în concediu la Cuca Măcăii, unde este cel mai frumos loc de pe pământ, preţurile cele mai rezonabile şi mâncarea cea mai gustoasă, Cutăreasca a dansat până dimineaţă în clubul Z, unde intrarea e gratis, primeşti un cocktail gratis şi te distrezi cel mai tare....Lista poate continua.
În opinia mea, toate aceste ştiri sunt bartere, asta ca să nu spun gratuităţi, între vedeta publică respectivă şi anumite firme furnizoare de diferite produse sau servicii. Inclusiv diva divelor, Mihaela Radulescu a recunoscut că i s-a mai întâmplat să stea la „materiale de paparazzi“, în care ea se afla, cică instantaneu, în faţa câte unui magazin sau reprezentanţă de maşini sau restaurant.
Înnebuniţi după călătorii Acum, în sezonul estival, ziarele, revistele şi blogurile vedetelor de la noi sunt pline cu stiri de genul „Am fost în vacanţă acolo şi a fost superb“. Printre cele mai agresive este otv-ista fără chiloţi, Mădălina Radu, despre care am citit de nenumărate ori în ziare că stă la nu ştiu ce hotel din Mamaia. Duduia face reclamă hotelului în ziar, şi uite aşa primeşte şi ea moca o cameră. Exemplele pot continua.
Acelaşi lucru l-am remarcat şi la Mircea Badea. Acum este în insula grecească Zakynthos, după ce tocmai s-a întors din Croaţia. Mare minune dacă Mirciulică nu o avea vreo înţelegere cu Christian Tour, de exemplu, (sau o alta agentie de turism) care a introdus si în acest an Zakynthos pe lista charterelor din Romania si care a pus mare accent pe promovarea acestei destinatii. Omul a pus poze pe blog, jurnalistii, inclusiv noi am preluat stirea, am pus poze, titluri de genul „Badea se rasfata in Zakynthos“, si tot asa....Curiosii si admiratorii lui Badea sau pur si simplu oameni care nu s-au decis unde isi vor petrece vacanta, au astfel o idee de o destinatie testata chiar si de pretentiosul de Mircea Badea.
Laura Cosoi, reclamă la Mitsubishi si Carrefour Recunosc că iau destul de des de la tarabe revista Ceao (Ma scuzati, Ciao, ca altfel ma si bate una Samara :)) ), pe care o citesc în metrou. Aproape in fiecare numar o gasesc acolo pe Laura Cosoi, cica surprinsa de paparazzi. Mai fir-ar ai naibii de paparazzi ce au surprins-o ei pe Cosoi tocmai cu sigla de la Mitsubishi la vedere!!! Sau chiar cu inscrisul MITSUBISHI!!!
La fel am mai vazut-o tot pe Laura de nenumarate ori in poze in care isi face cumparaturile la Carrefour. Ma da-o naibii!!! Tot asa, numai cu emblema Carrefour la vedere fac poze paparazzi de la Ciao? Ia zi-ne tu Liviu, paparatele nostru, care ne-ai cam neglijat in ultima vreme (sa vezi ce-ti fac!!!!!), asa se fac pozele? Adica daca vrei sa pozezi o persoana, trebuie obligatoriu sa ii iasa in poza si sigla de la chiloti? Raicu, mananci gratis? Astazi am citit un articol in ziarul Click unde ne invata cum sa avem si noi o silueta de invidiat ca a Andreei Raicu. „În fiecare zi, bucătarii noştri îi pregătesc prânzul Andreei Raicu şi îi trimit mâncarea pe platourile de filmare. Din meniul ei zilnic nu lipsesc supa de ghimbir, avocado umplut sau salata de brocoli. Aceste alimente sunt deosebit de sănătoase şi nu îngraşă”, ne-a spus Luca, patronul restaurantului Casa Satya, pe care vedeta îl frecventează aproape zilnic. Ei, ce sa cred eu, un cititor de rand din acest paragraf? Ca domnisoara le face reclama prin ziare si ca si-a asigurat masa zilnica din care nu lipseste niciodata supa de ghimbir si avocado umplut. Ne-am dat naibii! Andreea Banica promoveaza un salon de masaj De vreo doua-trei saptamani vad prin ziare o mare agitatie create in jurul intratei in con de umbra din punct de vedere professional, Andreea Banica. Nu mai putem dormi noaptea ca Lucian, sotul Andreei, a fost surprins in timp ce iesea de la salonul de masaj Meekeeta nu stiu cum….. Mai, si citesc o data, citesc si a doua zi, a treia zi citesc ca Andreea isi spioneaza sotul, fiind surprinsa ea insasi in fata salonului cu al carui nume nu am chef sa-l pomenesc. Astazi sau ieri am citit ca a fost la salonul respectiv, caruia i-a aparut numele din nou, si Andreea si Lucian. Impreuna. Fantastic, nu? Ei bine, lista de vedete poate continua la infinit. Si cand te gandesti ca pe noi, jurnalistii, ne considera fripturisti………..

13 comentarii:

samara spunea...

cum poti sa zici ca esti ziarista si tu habar nu ai cum sa scrie "Ciao"?si mai si zici ca citesti aceea revista..sa-ti fie rusine,puteai sa dai un search pe google sa vezi cum se scrie..si nu poti sa zici ca te-ai grabit si ai scris gresit pt ca ai repetat greseala si oricum "e" nu e pe langa "i"..

Zuzele spunea...

Draga Samara, ti-am publicat comentariulca sa iti dai si tu seama singura cat esti de nebuna. Am gresit, frate, imi cer scuze, dar acum nu imi taia capul te rog!!! Data viitoare iti dau ban

Anonim spunea...

doar atat ai observat tu, samara, din tot materialul asta?? ca a scris "ceao" in loc de "ciao"? se vede treaba ca esti suparata pe viata asta! greseli de genul asta apar frecvent in ziare respectabile si n-a mai fost nimeni dat afara, doar ca au comentat imbecili ca si tine care se plictiseau acasa. hai ia si citeste un Ceao si lasa-ne!

samara spunea...

:)) imi dai ban?so what?eu stiu ca a gresi e omeneste,nu-ti tai capul pt asta si sunt de acord si cu anonimul ca se fac gresesli si-n ziarele mari,un exemplu e Clickul de azi cu tzuchini acela..oricum ideea era ca ai gresit un cuvant relativ banal si nu as fi comentat daca era altul,pur si simplu sare-n ochi..blogul tau/vostru e fain,imi place,dar nu e normal sa sariti asa doar pt ca v-am atras atentia ca ati gresit..si nu sunt nebuna doar pt simplu fapt ca mi se pare normal sa te trag de maneca atunci cand ai gresit,chiar daca poate nu o fac intr-un mod placut..

Zuzele spunea...

@Anonim: Te pupam!
@Samara: Vezi ca poti vorbi si civilizat? M-am mirat foarte tare pt ca in afara de incidentul de saptamana trecuta (subiectul e inchis), noi nu prea am fost obisnuite cu comentarii jignitoare, in care sa ni se spuna sa ne fie rushine, mai ales pentru orice fleac. Am crezut si cred in continuare ca avem cititori destepti, pe care ii respectam foarte mult.
Am copiat deviza de la Catavencu : "Cititorii nostri sunt mei destepti decat ai lor!"

samara spunea...

am urmarit si eu incidentul de saptamana trecuta si sincer nu mi-a placut ca v-ati coborat la nivelul ziarelor de scandal si v-ati luat la cearta cu evelyn..si in legatura cu subiectul de azi,va repet ca nu as fi reactionat asa daca n-ar fi fost vb de un cuvant asa de banal si scris asa de mare pe coperta unei reviste..sper ca veti corecta greseala si ca veti continua sa scrieti articole la fel de frumoase si de acide la adresa vedetelor din Romania..

samara spunea...

aaa,abia acum ma vazut ca ati modificat greseala,insa faptul ca ma numiti "una" e lipsa de respect fata de mine si fata de alti cititori care poate au sesizat greseala,dar nu v-au scris..da,am fost rea si v-am atras atentia ca ati gresit dar era mai frumos si mai etic din partea voastra sa scrieti macar "o cititoare samara"..

SoSheSays spunea...

foarte tare postul acesta si mai arunca putina lumina in ascunzisurile presei si al asa numitilor paparazii si "vedete". Ma amuza termenul "vedete" la noi in Romania unde vad ca succesul cel mai mare o are o anumita categorie de persoane.
Anyway, ca sa nu fiu offtopic sunt convinsa ca vedetele sunt mana in mana cu acei paparazzi, personal putin imi pasa ce masina are Cosoi sau de unde isi face cumparaturile, daca am un Carrefor aproape de acolo imi iau mancare, daca am un Mega Image din Mega Image daca am un naiba stie ce supermarket atata vreme cat e aproape si are de toate, de acolo imi iau. E adevarat, e reclama.
Si e pe fata.
Eu nu citesc Ceao haha nici Click nici altele.

SoSheSays spunea...

Sa imi spuneti cum vreti bannerul fetelor! :)

Zuzele spunea...

@Beuty: Ne citesti pe noi si asta este cel mai important!!! Nici nu stim ce sa zicem de banner, ca nu prea avem idei creatoare acum :( Ceva sexos, oricum :)) In genul Adelei, dar la titlul revistei sa scrie Dive de carton :P Multumiiim!!!!!!

miki.music2009 spunea...

eu imi imaginez un baner asa....o "diva" plimbandu-se pe Dorobanti,tinand in lesa un mosulica pitic,urat,chel,gen irinel columbeanu(mosulica sa tina in dinti cartea de credit,si in maini cumparaturile divei.

Zuzele spunea...

@MIki: :))) Chiar ca ai imaginatie!!!!

miki.music2009@yahoo.com spunea...

Multumesc,dar voi sunteti cele mai tari jurnaliste,si avti cel mai tare blog de stiri.Mi-ar placea sa va citesc si articolele din presa.