marți, 8 septembrie 2009

"Loredana este un om urat!"


Actrita Maria Dinulescu --emisiunea "Agentul Vip"
"Nu. Eu nu am niciun pic de respect pentru Loredana. Va aduceti aminte ca, acum doi ani, am fost la Cannes cu filmul lui Cristi Nemescu, pe care cu totii l-am iubit mult. Am plans deseori pentru el, chiar si acolo. Am pasit pe covorul rosu, si ea, si eu. Eu, in calitate de actrita in film, ea in calitate de sotie a producatorului filmului, Andrei Boncea. Si, in clipa in care s-a anuntat premiul pentru California Dreamin’, am auzit-o pe Loredana, zicand in fata mea: “Dar ce vreti, draga, sa plang acum?”. Mi s-a parut atat de urat fata de un om precum Cristi Nemescu, care a fost atat de bun cu toata lumea. Daca aceasta este Loredana, eu nu vreau sa am de-a face cu ea, sub nicio forma. E un om urat.”

3 comentarii:

Anonim spunea...

nu contest vocea Loredanei insa o cred din tot sufletul si mi se dovedeste inca o data intuitzia mea cu privire la oameni. cred ca daca nu ar fi avut asa buna voce ne-am fi crucit cu totzii de cate am putea afla despre ea. ganditziva doar ca asa discreta cum e se vede putzina perversitate in ea daramite daca si-ar da mai multa lume drumul la gura.

Anonim spunea...

nu trebuie sa-si dea lumea drumul la gura ca toata lumea stie cine e loredana groza si ce usoara si ieftina e.femeia interesului

Anonim spunea...

Se mai schimba lumea! Am vazut-o pe Loredana Groza -(un film de arhiva)- cum arata la 16 ani cand a castigat premiul festivalului muzical dela Mamaia - Intrebarea pe care a fost pusa-de juriu (Marius Teicu)Oare nu este prea tanara sa-i acordam premiul nr 1 ?