marți, 1 septembrie 2009

Vali Craciunescu, beat pe scena la Brezoi

Il stiti pe Vali Craciunescu? Este tipul blond, cu coada, care a cantat la acordeon in formatia "Spitalul de urgenta". Pe vremea aceea, tipul mi se parea haios, ca o pata de culoare a formatiei. Sambata, insa, mi-am schimbat in totalitate parerea. Craciunescu se pare ca nu isi cunoaste deloc limitele si s-a facut cantaret. Da, domnule, cantaret care cica sustine concerte. Sambata seara a fost invitat la zilele orasului Brezoi din judetul Valcea, unde am participat si eu. Eu am fost cazata la o pensiune draguta de langa Brezoi, unde a innoptat si fostul blond de la Spitalul de Urgenta. Stiti ce a facut Craciunescu ianinte de concert? Ca asa figura in programul evenimentului, cu un concert de doua ore, impreuna cu o formatie Prometeu (jur ca nu am auzit niciodata de ea). Asa, stiti ce a facut? A baut aproape o sticla de whiskey. Da, am vazut cu ochii mei pt ca eu stateam la masa vecina. Asa ca, dupa ce s-a ametit bine, Craciunescu a avut tupeul sa urce pe scena, in fata a aproape 6.000 de spectatori. Mama si ce mai ragea in microfon!!!! Canta numai melodii "hot", gen Trandafir de la Moldova sau Unde e Targovistea. Canta e impropriu spus. Ragea cam un sfert din cantec, dupa care tipa ca descreieratul pe scena. Ce m-a mirat insa, este faptul ca oamenilor din Brezoi chiar le-a placut circul facut de Craciunescu, in sensul ca daca el le zicea sa tipe Valahia, de exemplu (pensiunea unde a fost cazat si unde, probabil, isi doreste sa mai revina gratis), toti oamenii strigau Valahia. Si tot asa. Nesimtirea a culminat dupa ce si-a terminat "show-ul", iar pe scena au intrat baietii de la Holograf. Niste profesinonisti de prima clasa (Maine o sa va povestesc cum s-au pregatit de concert si am sa vi-l prezint pe Dan Bitman cum probabil nu l-ati mai vazut niciodata). Stiti ce a facut Craciunescu? Se asezase in fata scenei si se milogea de Bitman sa il ia si pe el pe scena sa cante un refren impreuna. Pai tu ai fata de Holograf, ma???? Jenat de situatie, Dan Bitman l-a lasat sa urce pe scena, l-a chemat langa el la microfon, iar Craciunescu nu stia nici macar versurile. Deci va imaginati ce circ a fost. La sfarsitul concertului, cei de la Holograf au iesit de pe scena, cum fac de obicei, urmand sa apara sa mai cante 3-4 melodii la bis. Cand acestia au iesit, Craciunescu a intrat neinvitat pe scena si a spus la microfon :"Holograf a plecat ca mai are un concert in alta parte!". Publicul aproape ca vroia sa inceapa sa huiduie, cand Holograf a reintrat pe scena, iar Bitman a spus: "Cum sa plecam acum, in mijlocul petrecerii? Se baga si Vali Craciunescu in treaba noastra, aiurea!", dupa care a mai cantat 4 melodii, respectandu-si publicul ca de fiecare data.

11 comentarii:

Anonim spunea...

Nu ai fost la concert.Prometeu e o trupa locala destul de tare iar imbecilul de Craciunescu a intrat peste ei in concert!Cei de la Prometeu nu au nimic in comun cu V.C.

Anonim spunea...

am fost acolo si lucrurile au stat asa.A cantat grupul Prometeu(un show de 60 min.super fain).La ultima piesa a lor a itrat V.C.-ul si a cantat cu ei.Scrie corect ,ce a fost si cum a fost,asa cum e normal.

Zuzele spunea...

Ba da, am fost la concert. Recunosc ca am ajuns cand Craciunescu era cu Prometeu pe scena.

Anonim spunea...

Trupa rock Prometeu a intrat pe scena la ora 20 pana la ora 21 ,dupa care a intrat Vali cu trupa lui. Intra pe www.myspace.com/prometeu si vezi ce canta băietii.

Anonim spunea...

In programul evenimentului scrie asa;ora 19,oo/programul elevilor,ora 20,oo recital grupul Prometeu,recital Vali Craciunescu,ora 22,oo Holograf.Nu scrie Prometeu si Vali Craciunescu.
Te salut si putin mai atenta la ceea ce postezi.
Sa auzim de bine!

Jo(anna) spunea...

Zuzelor, sa va povestesc si eu una buna despre latosul asta. Cand eram eu o tanara liceeana fitzoasa(ceea ce nu s-a intamplat chiar in secolul trecut, deci el de atunci sa tot fi avut un 40 si ceva de ani), a fost o perioada cand ne duceam atunci cand chiuleam intr-o cafenea/club din zona pietii rosetti. toate il stiam pe craciunescu ca facea planton acolo zi de zi, doar doar i-o pica si lui o prospatura de liceu. la prietena mea se dadea nesimtit si de-a dreptul insistent - am stat la aceeasi masa o data intamplator(ea era a 9-a si eu a 11-a) si oricum umbla vorba ca i-ar fi cazut cateva fraiere mai sarace cu duhul.
in concluzie, nu este numai betiv ci si pedofil

Zuzele spunea...

@Jo(anna): Ia auzi, al naibii!!!

Zuzele spunea...

@Jo(anna): Ia auzi, al naibii!!!

Gore spunea...

Neasteptat de bine au sunat cei de la Prometeu si nu stiu ce legatura au cu Vali Craciunescu.Poate doar acea ca le-a stricat concertul si lor.Ma rog,nici eu nu am auzit de ei pana la Brezoi(spre rusinea mea),dar nu imi pare rau ca am batut drumul din Pitesti si ca am dormit intr-un cort.

Anonim spunea...

Multumim.Multumim Divei pentru ca ne-a bagat si pe noi in seama.Asa cum ne-a bagat!
trupa prometeu

Zuzele spunea...

@Trupa Prometeu: Ne bucuram sa auzim vesti de la voi!!! Noi ne-am mutat pe www.divadecarton.blogspot.com