miercuri, 30 septembrie 2009

Zavo, atac la Prodanca: "Merge pe 500 E !"


Nu cred ca mai mira pe cineva scandalurile Oanei Zavoranu si vesnica ei nemultumire vizavi de toate persoanele care o inconjoara, mai putin Pepe..dar nici pentru el nu am baga mana in foc. S-a certat aproape cu toata lumea, inclusiv cu mama ei, balacareala publica in care o poarta pe cea care i-a dat viata, nu mai e un secret pentru nimeni. Daca in primavara, puneau la cale o aparitie actoriceasca in "Gaitele", Bahmu, Zavo si Anamaria Prodan au cam stricat prietenia. S-ar parea ca Bahmu s-a certat cu Prodanca (nu se stie exact motivul), iar acum a venit vremea ca Zavoranca si Anamaria sa se balacareasca la televizor.

Surprinzator, dar tocmai ma uit la emisiunea Oanei Zavoranu de la OTV si diva si-a inceput monologul de debut cu injuraturi la adresa Prodancei. "Individa asta o ia la tarif si pe Monica Columbeanu. Aia macar cerea 300 E, asta merge pe 500E!!! Oricum, audienta nu sare cand apare individa asta pe ecran, deci nu inteleg cum poate sa ceara atatia bani" si a continuat sa o imite si sa se maimutareasca. S-ar parea ca Prodanca le-a spus ca nu are timp sa vina la emisiune pentru ca pleaca din tara, dar ca ar fi dispusa sa-si amane calatoria pentru 500 E.

Daca stau bine si ma gandesc, eu, daca as fi vedeta, cred ca as face la fel. De ce sa-mi pierd timpul la televizor, sa ma scalambaiesc pe acolo si sa ma supuna prezentatoarea la tot felul de probe penibile? Si pe gratis!? Da, as cere bani si probabil ca i-as dona, daca as fi milionara. Adica, de ce as creste ratingul unei emisiuni pe gratis? Sa-si ia Zavoranca salariu imens la OTV? Indiferent cum ar fi, Querida nu are dreptul sa isi bata joc in asemenea hal de Prodanca, mai ales ca sunt/erau prietene...

6 comentarii:

Anonim spunea...

zăvoranca este plăcerea mea vinovată.

frumoasă, atrăgătoare şi obviously cu probleme la cap, oana mă distrează de mor.

mai urmăresc uneori mondenităţi prin reviste şi mă bucur că nu stau in bucureşti.

zuzelor, voi sunteţi de acolo şi lucraţi in lumea mondenă, cum este să stai in preajma personajelor gen zăvoranca, prodanca, bahmu , botezatu, capatos etc?


chiar sunt aÅŸa caragialeÅŸti cum sunt ilustrate in ziare sau sunt oameni mai normali?

intotdeauna am avut o curiozitate patologică faţă de ieftinăciuni.

Creatrixa spunea...

zăvoranca este plăcerea mea vinovată.

frumoasă, atrăgătoare şi obviously cu probleme la cap, oana mă distrează de mor.

mai urmăresc uneori mondenităţi prin reviste şi mă bucur că nu stau in bucureşti.

zuzelor, voi sunteţi de acolo şi lucraţi in lumea mondenă, cum este să stai in preajma personajelor gen zăvoranca, prodanca, bahmu , botezatu, capatos etc?


chiar sunt aÅŸa caragialeÅŸti cum sunt ilustrate in ziare sau sunt oameni mai normali?

intotdeauna am avut o curiozitate patologică faţă de ieftinăciuni.

Zuzele spunea...

Decat Zuza G activeaza in lumea mondena si poate sa-ti spuna mai multe.
Despre mine ai sa razi, dar sa stii ca zilnic nu vad decat cifre, deficite bugetare si sedinte de Guvern in fata ochilor.

Creatrixa spunea...

am pus comentariu de 2 ori ca nu mergea, nush de ce.

oki, va pup.

Zuzele spunea...

si pe mine ma amuza Oana! De multe ori am ras cu pofta la prosteala ei, dar uneori sare calul rau de tot. probabil s-a simtit foarte jignita pentru ca ana prodan, oarecum prietena cu ea, i-a cerut bani sa apara in emisiun. Numai ca, din cate am inteles, lucrurile nu au stat asa, iar cel vinovat de treaba asta care s-a transformat intr-un fel de telefonul fara fir este un reporter. El a dus vorba aiurea si a speculat ca prodan cere 500E

Ella Gheorghiu spunea...

Felicitari pt. blog!Am urmarit accidental emisiunea in care s-au certat Zavoranca cu Monica Columbeanu si pot sa spun ca a fost singurul om care nu a pupat-o pe Monica in fund si i-a zis verde in fata cine este si sa nu uite de unde a plecat.In rest,nu imi place de Oana Zavoranu pt. ca prea isi spala rufele in public ,dar nu mi se pare un om rau...