joi, 21 mai 2009

Elena Udrea intra la cura de slabit

Ministrul Turismului, Elena Udrea, cunoscuta si sub titulatura de "blonda de la Turism" a constatat ca s-a mai ingrasat un pic in timpul iernii si vrea sa intre, de luni, la cura de slabit, neaparat! Astazi, de ziua ei, Elena Udrea a invitat cativa jurnalisti apropiati la Ministerul Turismului, unde a facut cinste de ziua ei cu prajiturele, suc si sampanie Moet. Cu toate ca masa din biroul plin de cosuri de flori al Elenei era plina de prjituri, aceasta deabia a mancat o singura prajiturica. "Hmmmm, nu prea vreau sa ma ating de ele cu toate ca arata atat de bine... Vroiam sa intru la cura de slabit astazi, dar mi-am adus aminte, de dimineata, ca astazi e ziua mea si imi va fi greu sa ma abtin. Apoi am zis ca incep de maine, dar iarasi nu o sa pot ca sambata e Sarbatoarea Carnatilor...Dar de luni, cu siguranta ma pun pe slabit", a spus Elena Udrea. Aceasta a adaugat ca jurnalistul Ion Cristoiu i-a spus, recent, ca s-a ingrasat si ca nu prea i-a picat bine remarca dar, ca sa nu mai aiba nimeni ocazia sa ii mai spuna ca s-a ingrasat se va pune serios pe slabit. Sincera sa fiu, Elena Udrea arata foarte bine. Da, e putin plinuta, dar prea putin. Ce sa mai, e buna, domnule, de ce sa nu recunoastem!! Si draguta in acelasi timp, daca imi permiteti o remarca personala.
Vrea sa asfalteze curtea Palatului Elysee
Cand a fost la Paris, la inceputul saptamanii, in delegatia presedintelui Traian Basescu, Elena Udrea a intampinat o mare problema in curtea Palatului Ellyse: avea tocuri inalte, cui, si se clatina pe piatra cubica. "Ia sa le propun eu domnule sa le aduc eu o firma de turnat astfalt din Romania, de la noi sa le asfalteze curtea sa nu se mai impiedice femeile cu tocuri din cauza pietrei cubice", le-a spus Udrea, razand, persoanelor care o insoteau.
La final, noi ii uram La multi ani de ziua ei si sa isi duca la bun sfarsit planurile de a imbunatati turismul romanesc!