miercuri, 27 mai 2009

Catalin Botezatu a stiut de mic ce vrea sa faca in viata

Catalin Botezatu este unul dintre oamenii care si-a urmat exact drumul pe care si l-a conturat din copilarie. Dovada o fac marturiile unei profesoare din liceu a lui Catalin. "Eu cand ascultam elevii ii chemam cate doi - trei in fata clasei. Catalin era in clasa 12-a si s-a tot scuzat de vreo dou- trei ori la rand ca nu a invatat ba ca a avut o problema, ba ca a fost bolnav, si tot asa....Intr-o zi l-am intrebat de fata cu toti colegii: «Catalin, tu ce ai de gand sa faci in viata?» El mi-a raspuns: «Eu imi doresc sa traiesc numai printre femei frumoase, inalte, in cladiri cu coloane de marmura, exact cum era templul din Delphi despre care ne-ati povestit dumneavoastra»", ne-a povestit profesoara lui Catalin care, pe atunci, avusese, deja, cateva aparitii ca manechin la Casa de Moda Venus. "Iata ca visul i s-a implinit, iar casa lui de moda se numeste Delphi Art Fashion . Ma cheama mereu la prezentarile lui si imi aminteste mereu mandru ca s-a tinut de cuvant", a conchis profesoara.

1 comentarii:

Anonim spunea...

cine a fost profesoara? nume nu are? o stim si noi?