vineri, 29 mai 2009

Delia a intrat in gratiile lui Carmin Ionescu

Asa tata, asa fiu! :) Desigur, foarte talentat in muzica! Dar si mare cuceritor! Asemeni lui Marian Ionescu, celebrul Don Juan dambovitean, si fiul sau, Carmin ii calca puternic pe urme. Nici nu a vazut-o bine pe Delia ca i-a si picat cu tronc. Blonda a cantat la Silver Church impreuna cu Directia 5, in cadrul unui eveniment sponsorizat de Skol, de la care nu au lipsit nici Paula Seling, Paul Nanca, Gabriel Cotabita sau Razvan Simion si sotia lui, Diana. Delia si Directia 5 au reeditat "Povestea nostra", o super piesa lansata in urma cu opt ani, blonda primind ocazia de a arata cat de talentata este la microfon. A cantat foarte tare, incercand sa-l acopere pe Cristi Enache, si a primit aplauze. Sincera sa fiu, am fost mirata de cat de bine canta Delia live. Parca, parca, mi-am schimbat parerea despre ea :) O alta diva care a urcat pe scena alaturi de Directia 5 a fost Paula Seling. Are ea voce, n-am ce spune, dar parca prea vrea sa se dea in spectacol si sa fie in centrul atentiei. Am avut impresia ca vrea sa-l dea jos de pe scena pe Cristi si sa fie ea personajul principal al concertului. Solistul de la Directia 5 i-a intuit setea pentru vedetism si a lasat-o cateva minute sa-si faca de cap si sa cante cum are chef, chiar daca a schimbat linia piesei. Una peste alta, DIRECTIA 5 RULZZZZ!!! Foarte tari! PS: si cu dedicatie speciala pentru Alina Oprea/ Bratu: BEREA SKOL ESTE CEA MAI BUNA! :)))