luni, 18 mai 2009

Mihaela se muta pe Coasta de Azur, fara Dani!

Nu pot sa nu ma gandesc la paparazzi care vor face zeci de drumuri Bucuresti-Monte Carlo pentru a surprinde instantanee cu Mihaela Radulescu sau, si mai bine, la ziaristii care se vor muta acolo cu catel si purcel pentru a relata detalii picante din viata divei. Sunt convinsa ca vom citi la ce ora s-a trezit, cum s-a imbracat, ce si-a cumparat de la piata, in ce magazine a intrat si ce a facut la plaja Raduleasca.
Nu stiu de ce am impresia ca se inseala amarnic daca isi imagineaza ca va iesi din lumina reflectoarelor de indata ce va pleca din tara. Este adevarat ca nu va fi la indemana oricui sa aiba un material cu Mihaela si numai publicatiile cu bani se vor bucura de acest privilegiu, insa sunt convinsa ca toti cei care au urmarit-o pana acum, o vor urmari si la Monte Carlo.
La urma urmei, Libertatea, Ciao si restul au detasat echipe intregi in Italia pentru a surprinde familia Chivu. Lesne de inteles ca la o vedeta de calibrul Mihaelei vor proceda intocmai.
Deja au aparut zvonuri cum ca Raduleasca l-a inscris deja la scoala pe Ayan. Pentru tabloide, continuarea subiectului "Mihaela, pe Coasta de Azur" va fi o provocare, iar lupta pentru detalii picante va fi acerba.
Ah! Si mai am un feeling :) Cred ca diva va da uitarii razboiul cu Elan si se vor impaca! Nu stiu de ce cred asta, dar, sunt convinsa ca, mai devreme sau mai tarziu, vor relua relatia. La urma urmei, ii leaga un copil si relatia cu Dani nu cred ca va rezista la distanta. Este un moft adolescentin care se va evapora la fel de repede cum s-a instalat. Sa speram ca nu am dreptate pentru ca imi place cuplul :) chiar daca nu se potrivesc fizic, se iubesc sincer!
foto: Gardianul

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am si eu vesta identica! E de la Polo Garage si e 150RON! Hai ca-i iese fogura cu "a simple girl"

Zuzele spunea...

e foarte misto :) n-o fi ea chanel, dar nici polo nu e de aruncat ..diva inghitita de celulita de care am scris mai sus...nici de acolo nu-si permite o fustita ;))