sâmbătă, 16 mai 2009

Elan, Iri Columbeanu si Poponet, au petrecut singuri, fara iubite

Aseara am fost la cel mai tare eveniment monden din acest an (dupa parearea mea): lansarea noilor tigari Parliament Reserved de la Hotel Radisson. Tot hotelul a fost plin de toate personajele mondene ale Bucurestiului. Mai bine ma intrebati cine n-a fost, decat cine a fost. Super! Nota 1o plus lui Peter Imre pentru organizare. Cazare in sistem all inclussive la Radisson pentru toata lumea, muzica de exceptie, bauturi scumpe, tigari cat cuprinde, jetoane de cazino, totul perfect! Am acum subiecte pentru blog, o saptamana de azi ianinte;)) Dar sa o luam pe rand.....

Cum sunt femeie, dupa ce credeti ca m-am uitat eu cel mai mult? Logic, dupa barbati! L-am remarcat, toata seara pe Irinel Columbeanu, care a venit singur, a baut destul de mult alcool, s-a plimbat prin toata sala si a petrecut foarte mult timp pe terasa hotelului Radisson, in ciuda faptului ca ploua foarte tare. Moni a lipsit cu desavarsire de la eveniment.
Un alt barbat plin de bani si tot singur, mititelul, a fost si Elan Schvarzenberg, care, asemenea lui Iri, s-a plimbat peste tot, a stat mult pe terasa, a fumat ca un turc si s-a intretinut la glume cu gazda evenimentului, Peter Imre. Si Ana Lesko se pare ca a fost lasata acasa .....
Ei, dar am vazut si barbati mai tineri singuri. Unul dintre ei este nimeni altul decat macho-manul Romaniei, poneiul de Dorobanti Poponet. Mai, daca nu s-a plimbat cu un trabuc mai mare decat el in mana toata seara, de nu si-a carat sacoul pe umar cand pe terasa, cand in cazino, cand la petrecere....de nu s-a conversat cu o gramada de pitzipoance, nimic domnule! Dar nimic! El incerca, baiatul, le mai lua de mijloc pe dudui in timp ce vorbea cu ele, mai tragea din trabuc, mai un zambet, mai isi scotea telefonul de super fitze...nimic domnule! Cel putin pana pe la 4 dimineata cat am stat eu..... Probabil s-a dus singurel in camera de hotel, a naut un laptic si a adormit linistit visand ca e si el mare, inalt, musculos si cu banii lui proprii, nu de la parinti si ca il plac si pe ele fetele intr-un mod mai sincer....
PS: Am sa revin cu poze ffff misto si cu alte amanunte picante ;)

9 comentarii:

Anonim spunea...

moni nu a lipsit deloc de la eveniment. tu ai fost macar acolo???

Zuzele spunea...

@Anonim: Da, mai, am fost si am stat pana dimineata, dar nu am vazut. Pe Iri l-am vazut numai singur.

adela sirghie spunea...

dragele mele zuze, am citit azi dimineata blogul vostru, chiar si postarile mai vechi. Sincer ma bucur ca este un blog cu barfe adevarate, si nu unul clientelar. Cat despre party, nu uitati momentul micului dejun, a fost si el foarte savuros.

Zuzele spunea...

@Adela Sirghie: Ne bucuram froarte mult ca iti place locul nostru de joaca :) Da, am niste chestii de povestit si de la micul dejun, dar nu prea multe pt ca am plecat la ora 11 :( Cu drag!

Anonim spunea...

a fost mai si moni...si de data asta n-a purtat tocuri...cred ca d-aia n-a vazut-o nimeni :)))
avea o rochie lunga si niste sandale flats...chiar m-am mirat ca nu mi s-a parut deloc asa de exagerat de inalta cum se vede la TV..

Zuzele spunea...

@Ultimul anonim: Multumesc pt informatie. EU nu am vazut-o, pur si simplu. Bine, acum nici eu nu am stat sa ma benoclez chiar dupa toata lumea :))

adela sirghie spunea...

nici nu cred ca puteai sa te uiti dupa toata lumea, pentru ca era foarte multa lume. Uite, eu de exemplu am stat pe terasa restaurantului italian si i-am vazut pe Dan Coma si pe Doina Levintza. Erau singurei, la o masa micutza de doua persoane, erau discreti si placuti. Nu pareau deloc sa se plictiseasa, desi sunt impreuna de foarte multi ani si nici tineri nu mai sunt.L party nu i/am mai vazut

Zuzele spunea...

Zuza O a fost la party:) eu sunt zuza G, cea interesata de blogul tau care, repet, E FOARTE TARE! ti-am mai trimis un comentariu in care iti ceream sfatul vizavi de un autobronzant misto..nu stiu daca l-ai primit, dar daca il vezi p-asta..poate imi scrii aici ceva plsssssssss

adela sirghie spunea...

draga zuza G, multumesc mult si...te astept zilnic pe blogul meu de beauty cu noi postari. Sigur ca ti-am raspuns. Nu puteam sa las o chestiune asa de importanta precum autobronzantele, nerezolvata.