duminică, 31 mai 2009

Iat-o pe Cristina Rus mireasa!

Diva divelor s-a maritat si ea, in sfarsit. Ciudata si fitoasa creatura. Dupa ce si-a incercat norocul in amor cu diversi indivizi, numai ea stie cati, ca noi le-am pierdut sirul, Cristina Rus a gasit un papa-lapte s-o ia de nevasta. Individul, om de afaceri, cum altfel, neumblat prin lumea vedetelor si, tind sa cred, neumblat deloc in lumea femeilor ;) , s-a indragostit pe loc de blonda si a si cerut-o de nevasta dupa 3 luni de relatie. Probabil se temea sa n-o piarda, fara sa-si dea seama ca putea face orice, dar din gheara Cristinei nu mai scapa cu una cu doua. "Rotofeiul" s-a pus si pe slabit, si-a luat si haine la moda, doar, doar sa intre un gratiile versatei artiste. I-a facut si nunta de multe miliarde de lei, numai fata sa fie satisfacuta...financiar, desigur. I-a angajat si bodyguarzi, ca asa a vazut ea ca au divele de la Hollywood pe care le-a admirat prin filme. Si-a zis cand era mica.."Aia e printesa Diana?? Asa vreau sa fiu si eu cand voi fi mare" si a fost. Mireasa noastra a fost pazita de malaci, mai ceva ca tezaurul Romaniei, nu a vorbit cu presa adunata ciorchine la biserica, desi acum cateva luni se milogea sa fie bagata in seama si avea impresia ca se aureste pamantul sub ea cand calca..asa se purta. A ranjit, in schimb, pana la urechi. Avea si motive. Nu in fiecare zi fraieresti un amarat dedicat muncii si mai putin cluburilor de fite, ca alti barbati flusturatici cu care este ea obisnuita. Dragos Balteanu, caci asa se numeste "norocosul", este fix genul de barbat muncitor, inteligent, fara haine de fite, care a fost tocilarul clasei pe tot parcursul scolii, care nu a avut femei "bune" si care nu spera ca o blonda siliconata se va uita la el. Si nici n-ar fi facut-o vreodata! Atuul lui este averea, al ei, frumusetea. A folosit exact armele care trebuiau, l-a cucerit pe fraier, ii toarna si un copil in curand si s-a asigurat pe viata. Nici nu va mai fi obligata sa miorlaie cantecele alea de 2 lei, drept dovada ca nici nu mai are spectacole de cand l-a agatat pe afacerist. Hai "casa de piatra!" !

11 comentarii:

Anonim spunea...

nu o suport pe proasta asta basinoasa!!!

Anonim spunea...

Ah, imi aminteste de inca un baiat foarte inteligent, un bun om de afaceri, pe care eu una il stimez (de fapt ii respect tot neamu'),fiul unuia dintre cei mai importanti si instariti oameni de afaceri romani, fratele vitreg al unui pusti istet care conduce un hotel de 5* pe litoral etc etc. (Hai ca v-ati prins voi de cine e vorba) care a fost atat cu Rusoaica cat si cu Spatara. Cand l-am vazut cu Spatara, am zis ca s-a intors lumea pe dos si ca-i grav cand nu esti scos in lume... N-a sfarsit Spataroaica cu el(era si culmea, o astfel de uniune ar fi fost absurdul lui Kafka), dar tot a reusit sa prosteasca un tip fin si linistit. Frate, numai astea au succes! Sa fie... Casa de piatra! PS. Ce inseala aparentele, inainte credeam ca Andreea Banica-i oaia neagra, cand colo...

Anonim spunea...

Semna-mi-ai pozele....

Zuzele spunea...

Stati sa va lum un picut pe rand :) :
@Anonim 1: Nici noi prea ne dam in vant dupa ea;
@Survivor of life: Stii cum se zice: "Sa ai noroc si sa stii proverbul" :))
@Anonim2 : Ai poze? Da-le incoa' la semnat :P

Zuzele spunea...

mare dreptate ai, supravietuitoare mica :) bine ca i-a venit mintea la cap tanarului adamescu (presupun ca despre el este vorba) .si-ar fi distrus viata langa spatara sau cealalta spalacita. astea nu sunt de luat de nevasta si ma bucur mult ca au ajuns la concluzia asta. in schimb, imi pare rau de alin ionescu.imi pare baiat bun si linistit si sper din suflet sa-i fie bine cu spatara, dar tare mi-e frica sa nu-si dea arama pe fata la un moment dat si sa fie ea, cea pe care o stiu toti. ai observat ca toate fufele astea zdrenturoase (nu la haine) au pus mana pe barbati de nota 10 si atentie! care nu fac parte din showbizz..nebotezati in lumea mondena..tipi in banca lor, despre care nu am auzit nimic inainte sa-i depisteze "divele". cred ca nici reviste colorate n-au prea cumparat saracii, ca altfel ar fi aflat ce le poate capul...

Anonim spunea...

O da, de Alex era vorba. Cand ii vedeam ziceam: WTF? Si scria in Ciao ca el si Leo de la Strehaia erau sau sunt vecini. Pai mai omule, take a look around you! Daca a putut fi cu asemenea personaj, nu-ti da anumite indicii (mai mult decat evidente) despre caliatea ei?????? Mai, dar eu nu-mi dau seama cum rapandulele astea ataca segmentul corporate. Astia sunt chiar alta specie. Ele citesc (daca citesc) revistele glossy, nu Money Expressu'. De unde Dumnezeu afla de tipii astia? Si cu ce-i cuceresc? Evolutia Dow Jones? Trend-ul imobiliar in criza? Geez... Stii de cine-mi place mie enorm? Am scris in postul ala cu blestemul crunt. Rodica si Dragos Savulescu. Sunt superbi impreuna, frumosi, glam, la locul lor, de succes! Eh, asa da! ;)

Zuzele spunea...

@Survivor: draga noastra, am fost o data la un eveniment organizat de Ilie Nastase, unde erau numai oameni gen Patriciu, Tariceanu, Tiriac, Mital si altii...Pe acolo se invartea Maria Marinescu si se baga in seama cu fiecare tinerel pe care ii vedea. Pe absolut toi ii intreba acelasi lucru: "Ce faci? Cum iti merge business-l?" :))
Si sa stii ca am cunoscut vreo cateva pupeze de Dorobanti care aveau acasa Business Standard. Am ramas socataaaa!!!!

Anonim spunea...

Am citit faza :)
Uite, cand era gajica lu' Bobby, mie-mi placea mult de Maria. Mi se parea o tipa foarte finuta si stilata. De cand a iesit shugah-boyfriendu' din viata ei (ca sa vedeti ce inseamna blestemul banului muncit cu pasarica!feriti-va de asa ceva, indiferent cat de bogat e iubitul, ramaneti independente, dar sunt sigura ca nu-i cazul sa va zicm, va vad fete cu principii ;) ) a luat-o razna si s-a stricat. Imi lasa fix aceeasi parere ca si EBA. High class bimbo! Pacat de ea, de familia din care se trage, de studiile la Parsons, putea sa fie o super partida, nora ideala pentru orice magnat de Top300 si a ajuns ce a ajuns. Singura sansa se pare ca e in straini (vezi Frank Collin, Oliver Morley al Tridentei, israelianul Ferentzei and so on).
Ce cupluri imi mai plac... Delia si Bogdan Dragomir si Alina si Bogdan Idu (fiul armatorului Corneliu Idu din Top300, un om deosebit). Fete finute, cuminti, inteligente CARE CHIAR MERITA BAIETI DE CALIBRUL ASTA!

Zuzele spunea...

mie imi place cuplul carmen si ionut negoita. chiar daca se scalda in bani, nu au iesit niciodata in evidenta si mi se par oameni in banca lor. i-am vazut la multe evenimente mondene si chiar mi-au parut usor emotionati si deloc in largul lor, lucru de neacceptat de catre dive si milionarii lor

Zuzele spunea...

EBA este sub orice critica..nu inteleg cum are ea impresia, ca vreodata, in aceasta viata, poate fi luata in serios. mie, cel putin, imi starneste rasul si de cate ori o vad la tv, dau sonorul tare pentru ca sunt sigura ca scapa vreo vorba de duh... si o face, aproape de fiecare data.. nu inteleg de ce este lasata sa se faca de ras si nu o scoate nimeni din penibil

Anonim spunea...

Cred ca din mila (de genul: "off saraca, las-o in plata Domnului) ... Sau frica (de genul: "you don't wanna fuck with Mr Base)... Sau inconstienta (de genul: "fata meeaaaa, uite-o ma ce tare e, ce mandru-i tati")... Sau optimism ( de genul: "las-o ma ca0i la inceput..."). Cautati la mine postul "caracter de femeie". E dedicat ei! :P