luni, 17 august 2009

Sandra Stoicescu foloseste parfum de 15 milioane lei

Vedeta stirilor Antenei 1 s-a indragostit de parfumul 1872 de la Clive Christian inca de la prima testare. Alexandra Stoicescu nu se uita la pret atunci cand vine vorba de lucrurile care ii plac si plateste aproape 15 milioane de lei (500 de euro) pentru 30 ml de esenta care miroase a iasomie, orhidee, trandafir, santal si lamaie. Parfumul a fost creat drept tribut anului in care Regina Victoria a acordat parfumeriei sigiliul sau pentru calitate si excelenta.
Voua ce parfumuri va plac? Cat ati platit cel mai mult pentru un parfum?

9 comentarii:

Zuza O spunea...

Parfumul meu preferat si pe care il folosesc cel mai des este Armani Code. Tot asta cred ca este si cel mai scump parfum al meu (400 - 450 de lei pentru o suta ml de apa de parfum).

Zuzele spunea...

hmmm!!! foarte dragut parfumul tau, draga mea zuza! :) la mine, cel mai scump cred ca a fost Dior Addict care costa in jur de 5 milioane la sephora...pentru 100 ml.. Astazi am primit un parfum foarte misto de la corina :) Young, Sexy, Lovely de la YSL

Anonim spunea...

UITATI CUM INCEARCA UNII ARTISTI SA-SI MAI ROTUNJEASCA VENITURILE:
http://www.gabicotabita.go.ro/fanclub.html
"Ce trebuie sa faci pentru a deveni membru:
contactezi Fan–Clubul, iti exprimi dorinta de a te alatura membrilor sai...Ti se va trimite statutul Fan – Clubului si un formular pe care va trebui sa-l returnezi dupa ce il vei completa cu datele tale personale daca, evident, esti gata sa respecti statutul din care vei fi aflat tot ceea ce este necesar sa stie un viitor membru dupa care, vei incepe sa achiti, lunar, cotizatia necesara."

MIE PERSONAL MI SE PARE UN MARE TUPEU SI O NERUSINARE FARA LIMITE SA CERI FANILOR SA-TI PLATEASCA COTIZATII LUNARE.
MARII ARTISTI DIN STRAINATATE NU FAC ACEST LUCRU.AM VAZUT CA MAI VAND OBIECTE PERSONALIZATE,SEPCI,TRICOURI,INSIGNE,ETC,DAR NU AM VAZUT SA CEARA COTIZATII LUNARE,CA COTABITA AL NOSTRU.
EU NU VOI PLATI NICIODATA COTIZATII NICIUNUI ARTIST PT CA NU MI SE PARE CORECT.
POATE CA SUNT FAN LA 30 DE ARTISTI.CE AR FI SA-MI CEARA TOTI COTIZATII LUNARE???
DUPA CE CA UN CD SAU UN BILET LA UN CONCERT COSTA CATEVA SUTE DE MII DE LEI,IAR NOI,MURITORII DE RAND DE ABIA NE PUTEM PLATI INTRETINEREA SI FACTURILE,ACUM TREBUIE SA MAI PLATIM SI COTIZATIE LUNAR????NEVER EVER!!!!
SI SE MAI MIRA ARTISTII NOSTRII,DE CE LUMEA PREFERA SA ASCULTE MUZICA GRATIS DE PE INTERNET.

Zuzele spunea...

vai ce penibil! habar nu aveam de asa ceva! Ai dreptate: cotabita da dovada de mare nesimtire sa perceapa asa ceva! multumesc pentru informatie!

Alexa spunea...

Mda, ostentativ parfumul. Cam cat salariul mediu pe economie in Romania, din ce am citit ultima oara, asta daca nu o mai fi scazut din pacate din cauza crizei...

Anonim spunea...

Draga Zuzelor!
Inainte sa faceti nesimtit un om pe baza unor infomatii anonime, ar trebui sa puneti mana sa cercetati. V-am luat apararea in fiecare conflict, v-am citit fiecare new post dar m-ati pierdut de client din simplu motiv ca ati jignit un om fara a avea dreptul sa o faceti. V-ati gandit ca poate este site-ul unui fan si ca gabi poate nici nu stie de existenta lui?.....RUSINE!!!!

Zuzele spunea...

draga anonimule, stai linistit ca am verificat. exact asa este cum spune cititorul nostru. iar site-ul cu pricina este site-ul oficial al lui gabi cotabita. mai mult, pe site sunt si declaratii ale lui, melodii, poze... am sunat la fan club sa intreb cat este taxa, dar numarul afisat acolo era inchis.

Anonim spunea...

CRED CA COTABITA TI-A CITIT BLOGUL,PT CA AZI AM VAZUT CA A CORECTAT SITE-UL.SI-A STERS NR DE TEL,SI CHESTIA CU TAXA LUNARA.PACAT CA NU AM FOTOGRAFIAT INAINTE SITE-UL.
RUSINEEEEE COTABITAAAAA!!!!!!!

Zuzele spunea...

hahahhah!!! ce tare! imediat intru si eu sa vad! din fericire, am facut eu un print screen ieri ca eram sigura ca va modifica. apropo...ia uite articol in gardianul:

http://www.gardianul.ro/Percepe-taxa-pentru-fan-club.-Gabi-Cotabita-isi-rotunjeste-veniturile-cu-ajutorul-fanilor-s141845.html