marți, 14 aprilie 2009

Moni la teatru, baba si mitraliera

Atat de tare ma enerveaza teatrul asta ieftin pe care il joaca unii pentru a-si spala imaginea, incat nu mai suport sa dau ochii cu ei pe la evenimentele mondene. Doamna care mai ieri isi arata tatele prin cluburi si dansa pe masa, mai nou este un exemplu de urmat pentru tinerii cu aspiratii culturale. Inteleg si eu ca multi din jur o sfatuiesc sa apuce acest drum pentru a da cat mai bine in ochii presei, dar parca e prea de tot. Miroase de la o posta a teatru ieftin, a om fortat sa faca ceva ce nu-i place, in ciuda tuturor declaratiilor date prin presa si in care ne informeaza cat de mult ii place ei la teatru, cat de bine se simte in compania unor oameni cu serioase bagaje intelectuale. Aseara, peste cine dau la Teatrul Nottara???? In marea de pensionari adunati la piesa "Mincinosul"? Peste Monica Columbeanu. In timp ce mamaitele si tataicii se inghesuiau la intrare cu biletele in mana, cine venea ca o boare pe Bulevardul Magheru, cu ochelari de soare la ochi desi era 7 seara? Moni, doamnelor si domilor! Credeati ca a trecut mai departe in periplul sau prin magazine? NUUUU S-a oprit la teatru!
Toti isi dadeau coate si i-am auzit comentand pe cativa "Ia uite-o si p-asta ce fite are! Ce ceas si-a tras din aur cu diamante! cat o fi muncit ea sa-si permita ceasu ala?". Alooo!!! Mamaitele!!! Nu si l-a cumparat ea! L-a primit de la Iri, care e sotul ei, un milioanar...hello?? Ati priceput? hai mai vedeti-va de pensiile voastre si mucles! Nu mai comentati voi ce face Moni, ce munceste, ca e si ea buna la ceva din moment ce are ceas cat apartamentul vostru! Ori, daca nu are diploma de neurochirurg, nu merita asa ceva ?:) Apropo..un neurochirug nu si-ar permite asa ceva nici daca ar face transplant de creier tuturor pitzipoancelor din tara!
hahaha! Si acum, daca ne-am amuzat suficient si i-am pus la punct si pe pensionarii astia care nu stiu decat sa se ia aiurea de oameni..sa trecem mai departe! :P
Au mai bombanit ei ce-au mai bombanit, s-au uitat piezis la diva noastra, au studiat-o in cele mai mici detalii, au strambat din nas, apoi au fugit sa-si ia locul in sala. Acolo..supriza!! FULLLLL...oameni ca la balamuc, sa ma exprim mai plastic. Un mosulica a avut surpriza de a fi ridicat de la locul lui, pentru ca o prietena a Monicai nu avea unde. Soferul divei, nu ala sexy pe care-l stim toate, s-a dus tiptil la tataita si i-a soptit la ureche sa se care mai repede de acolo ca doar nu si-a cumparat scaun la teatru. Individul a mai comentat ceva, apoi a sarit ca ars, plin de draci dupa ce soferul i-o fi zis mai pe sleau: "Marsh ma dreacului d-aici! Nu vezi ca aici sta doamna Moni? Nu mai comenta ca iti dau doua de zbori trei randuri mai sus!" :)))
Caterinca maxima! Nici nu incepuse piesa si eu radeam pe rupte cu prietena mea, Carmen!
Am mai zabovit putin sa vedem ce face Moni si cum suporta atmosfera incarcata din jurul ei. A trecut cu vederea nemultumirile mosilor, a inghitit in sec atunci cand ii mai venea o boare de transpiratie, pentru ca era ffff cald acolo si s-a amuzat de poantele lui Bleont!
Eu am plecat pentru ca ma luasera nervii si plictiseala si imi permit sa plec atunci cand vreau. Nu sunt o diva care trebuie sa faca impresie buna si sa salveze aparentele ... :)

4 comentarii:

mihaela spunea...

Total de accord cu tine! O sa apara cat de curand un scandal cu Moni, asa cred, se vede clar ca nu-i mai place aerul respirat langa Iri.Vrea prospatura. Mai ale''la ambitiile ei'' cum insasi spune.
Sa stii ca ai talent la scris, am ras o gramada la postul asta!

Zuzele spunea...

@Mihaela: Multumim foarte frumos! Pai si noi credem ca ne-am dori o prospatura daca am avea langa noi o stafida precum Iri :))

Seny Seviyorum spunea...

E penibila tipa. De sorsa ce sa mai zicem? Macar Monica e frumoasa...

Zuzele spunea...

@Seny: Asa este! Ai perfecta dreptate