marți, 7 aprilie 2009

Andreea Mantea, mireasa horror!!!

M-am convins in repetate randuri ca Liza Panait nu este, sub nici o forma , o creatoare de moda pe gustul meu. Este foarte apreciata, ce-i drept, in randul vedetelor, multe dintre acestea, cheltuind adevarate averi in magazinele ei. Nu-mi plac DELOC hainele create de ea, machiajele pe care el abordeaza in prezentarile sale, NIMIC. Nu inteleg de ce este atat de laudata de toata lumea pentru ca tinutele ei sunt imposibil de purtat. Nu stiu in ce conditii pot fi ele imbracate si poate ca ar treubui sa ofere si un manual de instructiuni alaturi de carpisoarele pe care le vinde.
Aseara, Liza si-a mai lansat o colectie, "Flower Flower".
M-as fi asteptat la haine colorate, de vara... insa numai de asa ceva n-am avut parte. Cele mai bune exemple in acest sens ar fi hainele prezentare de Monica Columbeanu si mai ales "rochia de mireasa" a Andreei Mantea care parea mai degraba un postrovol pentru pesti decat o rochie de imbracat in fata altarului.
Cu un machiaj de-a dreptul inspaimantator, Mantea a uimit audienta si si-a socat si iubitul care se afla in primul rand. De-a lungul timpului, am vazut cum un om poate fi infrumusetat prin farduri, dar niciodata uratit. La cat este ea de frumoasa, Andrea arata ca din filmele de groaza, iar rochia pe care o purta, o ajuta si ea sa para un personaj desprins din filme cu monstri.

2 comentarii:

Creti-Nita spunea...

Haoleoooo ca mare dreptate ai! Cand le-a spus Alin Galatescu ca se imbraca precum prostituatele au luat foc.

Zuzele spunea...

@Creti-Nita - rochiile sunt oribile!!!!!!!