miercuri, 8 aprilie 2009

SCRISOAREA LUI GIGI BECALI... DIN AREST

Draga mea familie, dragelor mioare, Rog scuzaţi-mi scrisul, că e cam răcoare Şi-mi tremură mâna… sufletul din mine… N-am nici masă, scaun… vă scriu stând pe vine.
Pac-pac, cum vedeţi… zdrenţele mi-au tras-o! Simt că-s mic şi negru, din Burkina Faso ; Văd, de după gratii, cum apune Soare, Războinicul Luminii, încet, dar sigur, moare.
Stau ca mieluşel în celulă strâmtă, “Supărat îs Doamne”, un coleg îmi cântă; Şi vă scriu cu dor, versuri ce-s de jale, Plâng ca Paraziţii… “lacrimi şi fecale”. Plâng, că nu e drept… mare grozăvie… Nu-nţeleg… de ce mi se-ntâmplă mie? Hahalere care m-au încătuşat, Toate ştiu prea bine c-au făcut un blat.
Apelez la veri, surori şi cumnaţi, Tot neamu` Becali, oi şi avocaţi… Faceţi ce îţ` face, că-i pe banii mei; Scoateţi-mă afară dintre derbedei!
Iooo, Gigi Becali, sunt nevinovat, Că pe proştii ăia nu i-am sechestrat! Papagalii dracu`… hoţi de meserie; Ei în libertate… io fac puşcărie!
Pân-o fi să ies, vă scriu în răvaş, Să-mi aduceţi slană, ceapă şi un caş, Că-ăştia bagă-n mine ceai şi marmeladă Şi nu vreau stamina ca în jos să-mi cadă.
Rog să îmi aduceţi şi-un televizor, Că-s sătul de table şi privit în gol; La barbut îs AS, i-am făcut pe toţi… Chiar de-am în celulă cei mai trei din hoţi!
Mai am o problemă, care mă cam doare, Îi vorba de cele zece dragi mioare… Să le-aveţi de grijă, nu uitaţi de ele, C-altfel ies de-acilea şi daţi de belele.
Mergeţi şi la Athos, faceţi rugăciune, Zdrenţele cu Dracu, Dumnezeu cu mine. Pac-pac, asta-i tot, vă salută Jiji; Om cu steaua-n frunte… şi în fruntea ligii! autor: alin farcas

8 comentarii:

Anonim spunea...

Ar vrea Jiji sa fie in fruntea ligii. Din pacate e pe locul 8!

Zuzele spunea...

@Anonim: Da, din pacate :(

Anonim spunea...

Oricum Steaua nu a lui Jiji! E a milioanelor de suporteri! Pentru el nu este decat o jucarie

Alin Farcas spunea...

Pamfletul a fost compus si publicat de mine, asa ca te-as ruga sa dai sursa daca tot l-ai publicat integral. Merci!

Anonim spunea...

hello! ma bucur ca ne-ai scris si sper sa fie adevarat ce zici! eu te semnez, oricum. l-am primit pe mail si nu stiam cine l-a scris! felicitari daca tu esti autorul!

pamflezistul spunea...

Te asigur ca eu sunt! ;) Uita-te la celelalte pamflezii si o sa-ti dai seama. Merci.

Anonim spunea...

m-am lamurit intre timp :)
am intrat pe site-ul tau! foarte tare! tine-o tot asa! :)

Anonim spunea...

m-am lamurit intre timp ca am intrat pe site-ul tau :) te-am pus si la favorite :)) esti foarte tare!