joi, 30 aprilie 2009

Ana Maria Prodan sterge pe jos cu Andreea Raicu!

Este frumoasa, familista convinsa si are si o avere impresionanta. Niciodata nu a fost implicata in scandaluri cu tenta sexuala si nici nu a tinut prima pagina a tabloidelor sarutandu-se prin cluburi cu diversi masculi de ocazie sau dansand beata pe masa la 5 dimineata. Ana Maria Prodan a acordat un interviu revistei Soc din care va prezentam si noi o parte. Iubesti? Iubesc fara margini. Imi vine sa scriu pe cer si sa spun fiecarui om de pe pamant cat de mult il iubesc pe sotul meu, Laurentiu. Viata mea este ca un ocean linistit, este linistita si frumoasa. Sunt implinita din toate punctele de vedere! Mai vrei copii? Am 4 piticuti acum. Laurentiu jr - 7 luni, Rebecca 10 ani, Sarah - 9 ani si Luca 7 ani. Ne mai dorim inca o fetita. Noua ne place cand este casa plina si alearga toti in toate partile. Asta este de fapt adevarata mea bogatie, familia. Asta este tot ce las in urma mea... Nu neaparat bani si case. Astea le pot face si copiii mei pentru ca ei pregatesc de acum sa faca fata vietii care este foarte dura. Ce vedete te-au curtat? Vedete... Nu sunt o fire modesta de fel... M-au curtat destui barbati la viata mea dar vezi tu... Inima mea nu a apartinut decat lui Laurentiu. A fost o poveste minunata. Intre mine si Laurentiu a fost o flacara uluitor de puternica, o atractie incredibila… A fost ceva care nu trebuia sa se termine. Dupa ani si ani ne-am reintalnit si ne-am dat seama ca relatia noastra din trecut nu a fost intamplatoare si nici o greseala... Noi eram suflete pereche, poate prea tineri sa ne dam seama de acest lucru atunci. Ce parere ai despre Andreea Raicu si Andreea Marin… Andreea Raicu - o femeie frumoasa si atat. Dupa mine, chiar daca o sa ma judece multi, cred cu tarie faptul ca nu exista: “nu a avut noroc in dragoste saraca”…Nu exista asa ceva. Capul face, capul trage. Nu cred ca e normal sa cauti sa faci concurs cu alte femei din show-bizz. Spun asta referindu-ma la o “coincidenta“ pentru ca asa imi place sa cred si anume: Andreea Raicu are barbatii pe care-i are sau pe care i-a avut Maria Marinescu sau invers! Este penibil si total lipsit de sens si de imaginatie sa aiba aceiasi barbati ca rivala ei. Si nu pot sa cred ca au gusturi comune! Cred ca atunci cand ai ajuns la un nivel la care a ajuns Raicu trebuie sa faci pasi, nu sa ramai pe loc si sa te uiti ca, pana la urma, toate domnisoarele cu care ai concurat si-au facut o familie si au o viata.Poate o sa se intample si asta in viata Andreei. Este pacat: a muncit mult pentru imaginea ei si nu trebuie sa lase anii sa treaca pe langa ea, deoarece frumusetea nu este vesnica! Dar despre Andreea Marin? Andreea Marin – zana. Fata de la tara care a muncit enorm si a strans din dinti sa ajunga sus. Imi place sotul meu mult prea mult ca sa ma pot uita la zana!

6 comentarii:

Doar Libertate spunea...

Retardata asta de Ana Maria Prodan, n-am suportat-o niciodata.

Anonim spunea...

:) de ce yoda? e foarte ok femeia si nu are niciodata fite!

Doar Libertate spunea...

@Anonim: nuuu, dar deloc.

eSorin spunea...

boarfa de ana-maria prodan ar trebui sa taca si sa se uite in gradina ei

Anonim spunea...

e urata cu draci...chiar dacanu recunoaste si se vrea naturala si frumoasa. A pozat si ea in reviste pentrubarbati asa ca nu e cea mai in masura sa judece.

dolce sport live spunea...

Nu-mi place deloc femeia asta , ce fel de manager de fotbal mai este ea!