luni, 27 aprilie 2009

Bahmu again: Sunt o gravida transpirata!

Nu, nu suntem fani Adriana Bahmuteanu, numai ca ni s-a parut interesant sa aflati si voi ofurile iubitei lui Prigoana. O duduie plină de venin care-È™i ia salariu la un ziar concurent a scris zilele trecute că sunt o transpirată. Mai mult, că năduÈ™esc atât de tare încât bieÈ›ii mei colegi de-abia mă mai suportă. Èšin să-i precizez respectivei că până la urmă cine munceÈ™te mai È™i năduÈ™eÈ™te È™i o invit pe această cale să facă È™i ea vreo doi copii, să meargă la lucru gravidă-n È™ase luni È™i ceva È™i mai apoi să organizăm un concurs de genul “cine transpiră mai tare”. O asigur că va obÈ›ine primul loc cu coroniță! Pe lângă faptul că respectiva se apropie biniÈ™or de vârsta de 40, când nu prea mai poÈ›i avea copii dar mai poÈ›i transpira inventând È™tiri despre alÈ›ii, pe lângă asta îi mai miroase È™i gura, că m-am nimerit eu de câteva ori pe lângă ea È™i mirosea foarte tare a rahat! Asta e, sunt o gravidă transpirată, mulÈ›umesc pentru atenÈ›ie! PS: am intalnit-o de cateva ori pe Bahmu si niciodata nu a mirosit a transpiratie. Chiar m-a impresionat pentru ca tot timpul este extrem de cocheta: machiaj perfect, nor de parfum de calitate si haine impecabile, iar de manichiura ce sa mai zic.Perfecta! sursa: http://www.libertatea.ro/adrianabahmuteanu/