miercuri, 22 aprilie 2009

Ea e Cora !!!

Acum trei luni, am gasit pe la Casa Presei un pui mic mic de catel, murdar, plin de purici si mort de foame. Impreuna cu fetele din birou l-am luat la noi, l-am spalat, l-am dus la veterinar si l-am imbuibat cu mancare si vitamine :) Normal ca a indragit-o toata lumea si nu am mai putut sa ne despartim de ea. Am tinut-o in birou vreo 3 saptamani cred, dar intre timp, se facuse mare si avea nevoie de spatiu. Am trimis-o la curte si e foarte fericita! :) Pentru toti cei care ma intreaba zilnic ce mai face Cora, am pus cateva poze aici! Enjoy it! Asa arata cand am gasit-o! :)))) UPDATE: din pacate, vin cu o veste proasta :((( iubita mea tocmai a murit! a fost calcata de o masina :((( se pare ca nu a avut suficient noroc....

1 comentarii:

theea spunea...

cat de mare s-a facut :D