marți, 14 aprilie 2009

Marian Dragulescu are amanta la mine in bloc

Gimnastul Marian Dragulescu, cel care s-a facut remarcat, in ultima vreme mai mult prin bataile administrate sotiei sale, are o amanta, care locuieste, culmea, cu mine in bloc :)) L-am vazut de foarte multe ori pe Marian iesind din scara blocului din Drumul Taberei impreuna cu o tipa bruneta, cam tarancuta la fata, bunicica la corp si, relativ, mica de statura. O data i-am vazut si pupandu-se in masina de mi-am bagat unghiile in gat ca am dat bani pe aparatul de fotografiat ca sa-l tin in casa, in loc sa-l port in geanta. Promit mai mutla vigilenta si, pe viitor, sa va prezint si poze de la locul faptei :P

4 comentarii:

Ariana's spunea...

Mi-e greu sa cred ca are amanta in acelasi cartier cu iubita lui :)Cred ca e una si aceeasi...

Zuzele spunea...

draga simona, ne bucuram ca esti cititoarea noastra!
da, iubita lui, ma rog...Am numit-o noi gresit amanta....Oricum, l-am mai vazut si alta data pe marian cu bruneta la Plaza Romania cand i-a cumparat o gramada de haine de la Mango. A platit cu cardul. Asta inseamna ca are bani, nu cum se plange pe la TV.....

Ariana's spunea...

Pai iubita lui este blonda si inaltutza, nu mica si bruneta. Si, din principiu, Marian e foarte econom, nu merge in Plaza sa cumpere diverse iubitelor, de asta sunt sigura :)
Anyway, probabil era vreo amica de-a iubitei lui, altfel nu stiu ce sa zic :)

Zuzele spunea...

@Simona: Daca asa zici tu....asa o fi, ca prea zici cu foc :)