duminică, 5 aprilie 2009

Cum suporta Dani despartirea de Mihaela

Nu, nu s-au despartit, asa cum pot crede multi dintre cei care citesc titlul acestui post. In schimb, se intampla sa mai fie si ei separati din cand in cand, dat fiind programul foarte incarcat al fiecaruia dintre ei. Credeti ca Dani pleaca la bere cu baietii atunci cand e singur? Sau ca abia asteapta sa iasa Mihaela pe usa si da buzna in club la agatat pitzipoance? Ei bine, NU! Citit si minunati-va ce este in sufletul lui Dani Otil atunci cand nu este langa Raduleasca: "N-as fi avut vreodata curajul sa ridic capul in fata celei careia i se spunea . L-am ridicat pentru ca mi l-a ridicat ea, cu degetul aratator impingand usor in barbia mea. Am vazut o femeie frumoasa, cu gesturi identice cu ale mele, cu o fizionomie asemanatoare cu a mea, cu un creier imens si cu un suflet si mai mare. Sufletul era de fapt un burete. Absorbea toata atentia pe care i-o dadeam si ma invata ce sa-i dau. Eu nu am furat femeia nimanui. Nu am dormit pe pres si nu am trimis flori cu biletel. Nu am haituit, nu am cautat pe net CV-ul Mihaelei ca sa stiu . Nu a fost un joc. Nu e un joc. Nu tinem scor. N-am interese. Sunt un om corect si in primul rand barbat. O femeie care te iubeste si te priveste asa nu are la o alta adresa, o alta relatie bazata pe iubire si strans in brate..." "Mihaela e omul care mi-a zambit mai frumos si mai des decat orice ruda, orice aproiat. E, dupa mine omul care are atata optimism si energie poztiva cat sa imparta si la cei din jur. E genul de om care “umple” incaperea in care intra. Cat a tinut valul de scandal, omul asta minunat de care va vorbesc abia isi gasea cuvintele intre suspine, intre lacrimi. Nu am vazut-o asa pe Mihaela si din ce vad prin preajma nu au mai vazut-o vreodata rudele, apropiatii sau colegii de televiziune" si acum, atentie!!!!!!! Ce faci, cand toate astea se intampla cu omul pe care il iubesti? Ba nu…nu doar il iubesti…de iubit iti iubesti si bunica, un unchi…de omul asta esti legat emotional, chimic si cand stai mai mult de trei zile fara el simti ca un camion a parcat pe pieptul tau.

Bravo Dani! Pe mine m-ai dat pe spate, dar, din pacate, nu sunt o diva! :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

super, Dani, face gesturile lui Petre Magdin! Bravo Dani!

Anonim spunea...

Dani, pozezi ca Petre Magdin. Bravo! Se vede ca-l studiezi!