marți, 2 iunie 2009

Botezatu cere minimum 3.000 de euro pentru o rochie de mireasa

Astazi, eu ("Zuza O") implinesc trei ani de cand m-am casatorit. De dimineata am iesit cu doua fete la o cafea. Si cum una dintre ele se va casatori in luna septembrie, evident, discutia a fost bazata pe tot felul de lucruri care tin de organizarea unei nunti. Cand am ajuns la capitolul rochie de mireasa, amica mea mi-a spus ca a ajuns, printr-o cunostinta, la Catalin Botezatu. Tipa vroia o rochie simpla, simpla. Catalin i-a aratat ca are doar doua tipuri de material, foarte frumoase, dar nu pe gustul viitoarei mirese. Fata i-a spus lui Catalin ca vrea o rochie dintr-un material mai simplu si nu plin de pietre cum erau cele prezentate de el. Catalin a refuzat-o frumos, spunandu-i ca nu se poate, ca amprenta lui trebuie sa se vada pe orice rochie creata de el. Cand a venit vorba de pret, discutia s-a incheiat brusc. Bote i-a cerut fetei 3.000 de euro, asta asa, cu reducere, ca e foarte bun prieten cu persoana care i-a recomandat-o pe viitoarea mireasa.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Vazusem cea mai frumoasa rochie posibila la Escada cand eram anul 1. Un roz nud, pal, ce putea fi si o rochie pt cununia civila si de ce nu, pt cea religioasa. Era 75 milioane. Agnes Toma face rochii superbe, iar...

Zuzele spunea...

Uite, eu nu am aceeasi parere buna despre Agnes Toma. Rochiile sunt banale, iar materialele lasa mult de dorit.....

Anonim spunea...

Hmm... mi-au placut 2: una gen papusa (nu baby doll) si alta gen gheisha... De ocazie, dar cum eu n-am ocazii... N-avea rost

,,Un intelept ** " spunea...

Congratulations pentru aniversare !!............opsy ce pozaa ,,zeita" Claudia Neghina !!! =((

Anonim spunea...

Nici mie nu prea imi place Agnes Toma. Rochia mea a fost de la Pronovias, a fost superba.

Zuzele spunea...

@Un intelept: Multumesc frumos!
@ Ultimul anonim: Nici mie nu imi place Agnes deloc