marți, 2 iunie 2009

Iata pitipoancele cu cei mai frumosi sani din tara!

Normal ca incep comentariul cu o oarecare invidie si cine ma cunoaste stie oful meu :)))
Cele 5 pitipoance din poze se pare ca au cel mai frumos bust din tara sau cel putin asa se lauda si, mandre de "accesoriile" lor, au tinut neaparat sa le stie toata Romania. Eu chiar ma intreb uneori cum fac "divele" astea care participa la tot felul de concursuri de genul asta pe la diverse emisiuni sau prin ziare? Aud anuntul la tv sau le sopteste o alta pitipoanca.."vezi fata ca fac astia de la libertatea concurs!!! cauta una cu tate misto! hai sa ne facem si noi poze, tu mie, eu tie! cica se castiga o pereche de chiloti!"... si stau ele...se duc inainte la o repriza de solar (sedinta dubla sau tripla)...sa mai dau cu autobronzant sa fie pielea maro ca asa e sexy...se ung din greu cu ulei...si isi iau sutienul ala misto apoi se pozeaza una pe cealalta..."stai fata asa, ca nu se vede calumea...intoarce capu..." bla bla
apropo..in timp ce scriu aberatia asta...vad la realitatea detalii despre avionul care s-a prabusit in atlantic... au identificat o parte din supravietuitori si aflu ca sunt numai directori de concerne importante din Brazilia, oameni de afaceri, familii care fusesera in vacanta la Rio, copii, bebelusi...o romanca.. :( si brusc nu mai am chef sa mai scriu de pitipoance...va pun pozele sa le admirati daca vreti.....

8 comentarii:

Zuza O spunea...

Draga G, daca tu zici ca pitzipoanca in rosu are tzatze misto, atunci nu mai comentez absolut nimic: Unde ii vezi draga mea tu asa de misto???????

Anonim spunea...

Daaaaaaa la aia vroiam sa comentez si eu ;)) ;) yeacsss

Zuzele spunea...

nu eu zic :))) aia care au facut ancheta :) ...dar mi-ar placea sa-i am si p-aia :)

Anonim spunea...

una mai complexata ca alta, se pare

Zuzele spunea...

@Anonim 1: Deci am dreptate, da?
@Anonim 2: exact asa zic si eu :))

Anonim spunea...

Bai frate... Sick&Tired de ugere! Enough is enough!!!!

,,Un intelept ** " spunea...

Cam uratele toate 5...si cum sa-mi dau cu parerea daca poarta sutien...??

Zuzele spunea...

@Un intelept: Uratele foc :))