duminică, 14 iunie 2009

A venit vacanta cu trenul din Franta!

Maine este 15 iunie, ultima zi de scoala. Copiii au luat, deja, vacanta, li s-au incheiat mediile, iar maine, probabil se vor duce la festivitatea de premiere, unde cei care au invatat bine vor primi coronita. Vineri cand ma duceam la serviciu, am vazut ffff multi copii imbracati frumos si cu buchete colorate de flori pentru invatatoare si profesoare. M-a apucat, brusc, melancolia.... Stiu ca acesta este un blog de barfe, dar si noi, Zuzele, suntem oameni, uneori prea sensibili si prea nostalgici, si mai scriem si chestii personale (doar foarte rar). Si cum am primit o leapsa in care trebuie sa povestesc amintiri despre prietenele mele, m-am gandit sa vorbesc despre mine si Zuza G (foto). Pai....noi suntem prietene fix de 20 de ani (Mamaaaaa, ce babe suntem!!! :)) ) Suntem amandoua din acelasi ora si am fost colege din clasa I pana intr-a 12-a. Am fost chiar si la aceeasi gradinita, dar acolo nu ne-am cunoscut, fiind in grupe diferite. Atat eu, cat si G, am fost premiante cu coronita an de an. Eram si vecine de bloc si ma duceam mereu cu Carmen, o a treia membra a grupului nostru, pe la ea. In fiecare an, pe 8 mai, mergeam la ziua ei, unde umplea casa de copii. Facea mama ei niste prajituri de nu va puteti imagina! Super! (Acelasi prajituri le devoram si cand era studenta si mama ei ii trimitea sacose imense cu delicatese de acasa, sa nu cumva sa moara fata ei de foame la Bucuresti). Mi-aduc aminte ca i-am facut o data cadou un ursulet, sau nu mai stiu ce era, de plus, pe care l-a botezat Sebastian. Numele Sebastian ne-a amuzat toata viata de atunci... ;)) Am avut o copilarie simpla, banala si fericita. Nu ne putem lauda cu calatorii iesite din comun sau activitati extra-scolare deosebite. Am fost chiar foarte cuminti. Mi-aduc aminte ca in clasa a 8-a am chiulit la ultima ora (aveam istorie) ca sa mergem impreuna cu Carmen la un film. Am mintit ca mergem la o ruda la spital. Cu toate ca a fost primul si ultimul nostru chiul din scoala generala, a doua zi a aflat toata scoala si am fost aspru certate de profa de istorie.... La liceu, iarasi eram cuminti. Eu parca eram mai capra un pic decat G, dar nu exagerat, totusi! Aceleasi pasiuni: muzica, discoteca, invatat, participam la toate concursurile si zilnic mergeam la Posta sa trimitem plicuri.... In facultate nu am mai fost colege. Eu am ales Jurnalismul, ea ASE-ul. (Aviz celor care ne trimit comentarii cu jigniri si care ne fac inculte si in toate felurile!!). Ea statea in camin, eu singura intr-o garsoniera in Brancoveanu. Toata ziua o chemam pe la mine. Sau ma duceam eu la ea. De cel putin 4 ori pe saptamana mergeam in cluburile din Regie si apoi ramaneam la ea in camin. Ce viata, doamne!!!! La un moment dat m-am indragostit de fotbal. Si un tip din fotbal de mine. (Eu de el nu!!). Iar tipul ne dadea mereu invitatii la tribuna oficiala la absolut toate meciurile echipei Steaua. G era tare de tot, ca spunea la toata lumea ca ea tine si cu Steaua si cu Dinamo! :))) La insistentele mele s-a reprofilat si a inceput sa tina numai cu Steaua. Slava Domnului! Doamne, si daca ne vedeati ce pitzi eram la stadion, cum ne duceam machiate, aranjate, cum dansam cand canta Scooter, cum ne imprietenisem cu toti baietii frumosi de la loje si de la Tribuna 0. Superb! Cel putin o data pe saptamana eram ocupate cu meciul, spre disperarea prietenilor nostri care ramaneau acasa si vedeau meciul la televizor. Tipul de la Steaua ne intreba inainte de fiecare meci: "Gata fetelor, ati pregatit dansul, coregrafia, totul e in regula?" :)) O data imi aduc aminte ca era vara si am facut gripa. Afara erau 40 de grade, iar eu aveam 42 de grade. Infiorator! Niste dureri in gat si niste stari naspa cum nu am avut niciodata. G si-a mutat, atunci, domiciliul cateva zile la mine in Brancoveanu sa ma doftoriceasca. Eu zaceam in pat, iar ea dupa ce imi dadea pastilele, imi facea ceai, Fervex si tot ce se mai putea, statea non stop pe balcon la plaja. Si mai striga din cand in cand : "Mai traiesti fata?"..... Amintiri sunt multe, sper ca voi castiga concursul cu leapsa si ca nu v-am plictisit prea tare. Cu drag, O PS: Voi unde o sa plecati in vacanta?

4 comentarii:

adela sirghie spunea...

ce amintiri frumoase aveti voi zuzele. si eu am primit leapsa cu berea, insa nu am avut timp sa scriu o povestire. dar acum, cand v-am citit, imi pare sincer rau ca nu m-am mobilizat cum ar fi trebuit.

Zuzele spunea...

@Adela: Pai sa te mobilizezi ca inca mai ai timp. Uite, leapsa ti-o pasam tie :) Cu drag!

chris spunea...

plec la LAS VEGAS,baby......

Zuzele spunea...

@Chris: Asa da, baby!!! :D