luni, 29 iunie 2009

Pe voi ce va face fericiti?

Imi permit sa fur ideea asta de pe blogul lui Alica Nastase (www.coffeechat.ro) si sa va intreb si pe voi care sunt lucrurile care va fac fericiti? Fie ele cat de marunte :) Si mi-a mai placut o fraza scrisa tot de Alice: "Daca un om iti zambeste in timp ce se scutura de somn, in secunda aceea in care nu e loc de prefacatorie sau politete, cand te dezmeticesti de vise si te arunci in viata, inseamna ca te iubeste cu adevarat". Mie mi s-a intamplat! Voua?

3 comentarii:

Doar Libertate spunea...

Eu sunt singurul care ma mai fac fericit, in rest nimic nu ma mai face fericit.

Anonim spunea...

da si nu am stiut aprecia :((

Anonim spunea...

Si noua!
Fericita ma fac serile in doi, in care stam impreuna si citim, gatim sau stam de vorba. Momentele pasionale. La fel si cele dedicate curateniei...