miercuri, 17 iunie 2009

Oana Zăvoranu, în dispute cu Monica Tatoiu

În ultima vreme, o văd din ce în ce mai des pe Monica Tatoiu, directorul general al Oriflame România, la tot felul de emisiuni TV, unde este pusă să comenteze ultimele bârfe mondene. De ce? Pentru că Monica Tatoiu spune lucrurilor pe nume, nu se teme să facă declaraţii tăioase la adresa divelor de carton şi, probabil, face rating. Mulţi moderatori de emisiuni, precum Cătălin Măruţă, Cristi Brancu sau tipa de la „6 Vine Presa“ (Îmi cer scuze, dar nu imi amintesc acum numele) au pus-o pe Monica Tatoiu să joace rolul de dirigintă (ea este profesoară de matematică) şi să dea note la purtare personajelor mondene mioritice. Una dintre divele cărei i s-a cerut doamnei Tatoiu să o catalogheze a fost şi Oana Zăvoranu. De fiecare dată, Tatoiu a spus că pe Oana Zăvoranu nu o ia în calcul şi că se abţine să facă afirmaţii la adresa ei. „Oana Zăvoranu nu există în catalog. Un copil care vorbeşte aşa de urât despre mama ei nu există pentru mine. Este zero. Zero barat“, a declarat şefa Oriflame. Aceste declaraţii se pare că au pus-o pe jar pe Oana Zăvăranu, care, în ultima vreme, sare la gâtul lui Tatoiu, spunând în nenumărate rânduri, lucruri foarte urâte la adresa ei. „Cine este această Monica Tatoiu ca să facă astfel de afirmaţii. Sau Monica RATATOIU?“, a spus Oana. În fine....şi muuulte, alte lucruri urâte au mai fost scoase pe gura mare a Oanei. Eu ce să zic acum.... Pe Oana nu am inclu-o, încă, pe lista divelor de carton, dar, în curând, o voi face. Nu înţeleg cum îşi permite să vorbească aşa ceva despre o femeie ca Monica Tatoiu. Eu o cunosc pe Monica Tatoiu foarte bine. Este una dintre cele mai cumsecade femei pe care le cunosc. Vorbeşti cu ea şi ai impresia că o cunoşti de când lumea şi pământul. Într-adevăr, poate, câteodataă, pare mai dusă, mai ales atunci când comentează bârfele mondene. Dar aici mă asemăn foarte mult cu dânsa. Că şi eu mă ocup în viaţa de zi cu zi cu chestii foarte serioase şi sobre şi mă amuz pe blog pe baza divelor de carton.... Poate de aceea îmi place de ea. Plus că femeia este foarte deşteaptă. Are viziuni politice şi economice deosebite. Dar ce să o mai laud eu atât pe Monica Tatoiu. Ca să vă daţi seama cât e de citită, iată aici doar o mică parte din CV-ul ei. Pe al Oanei nu l-am găsit pe net. Probabil nu a avut ce să treacă în el........ Scurt CV Monica Tatoiu Data naşterii: 21-06-1956 Stare civilă: Căsătorită, un copil 1975-1979 - Facultatea de matematică 1981- Bursă de cercetare la Centrul pentru fizică teoretică Trieste 1988 - Bursă de cercetare la Universitatea din Tokyo 1985-1990 – doctorat în matematică, la Universitatea din Iaşi cu teza "Unificarea teoriei câmpurilor în cosmologie." 1992-1998 doctorat în filosofie, la Universitatea din Iaşi cu teza"Dezvoltarea resurselor umane. Instruirea instructorilor" După 1993 a absolvit foarte multe cursuri internaţionale de specializare în sociologie şi management A fost profesor de matematică la gimnaziu, apoi la Colegiul Naţional "Sf. Sava", iar din 1995 până în prezent este director general al Cosmetics Oriflame Romania. La capitoul activităţi sociale, Monica Tatoiu deţine un portofoliu impresionant, fiind implicat într-o multitudine de acţiuni socio-culturale, caritabile, literare, jurnalistice şi multe altele.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Exista pe Acasa TV la "Numai iubirea" sau "Pacatele Evei". A terminat C.N I.L Caragiale si Dreptul la Titu Maiorescu. Nu-mi place Monica Tatoiu. Mama mea a fost la Oriflame si f multa lume s-a retras din proasta administrare a dnei Tatoiu, care a reorganizat intr-un mod gaunos o reteta de succes. Si besides, nu mi-a placut polemica de la Nasul cu Peter Imre. A avut niste reactii foarte ... de nepermis pt o doamna la nivelul dumneaei. Angela Cretu de la Avon e peste.

Zuzele spunea...

eu am fost de foarte multe ori la oriflame. tatoiu are angajati fifeli, care lucreaza alaturi de ea de fff multi ani. Plus ca oamenii lucreaza in niste conditii mai mult decat civilizate. Peste tot, pe holuri, in sala de mese, am remarcat lipite pe pereti printuri din Monitorul Oficial unde erau stipulate drepturile femeilor la munca si drepturile femeilor insarcinate. Un manager caruia nu i-ar pasa de angajatii lui, iti spun eu ca nu ar face asta. Inca ceva....Asta vara, cand era penurie de angajati, Tatoiu muncea pana la 4-5 dimineata

adela sirghie spunea...

si eu o simpatizez pe monica tatoiu, mereu spune lucruri interesante, chiar daca uneori,cum spui si tu, pare cam dusa. Iar faptul ca apara drepturile femeilor si le si pune in practica la oriflame unde este directoare, este dovada clara ca nu pregateste texte doar asa, ca sa dea bine la public. Despre neregulile si proasta administrare nu stiu nimic, dar sigur ca nu poti multumi pe toata lumea. Cand reorganizezi un colos de genul Oriflame, trebuie sa o faci dupa regulile tale. Si, din moment ce oriflame este acum o afacere de succes, nu poti sa ii reprosezi foarte multe.

Zuzele spunea...

@Adela: Suntem perfect de acord cu tine

violeta ienes spunea...

Imi displace profund monica Tatoiu. de ce pozeaza acum intr-o femeie cinstita de caracter cand nu a fost asa niciodata? limbajul ei este fabricat, de lemn, nu are nimic pentru care s-o respect. Toata evolutia ei se datoreaza parintilor daca ei nu ar fi avut resurse intr-adevar sfarsea pe centura. Doriti o femeie de clasa? Eugenia Voda (exemplu)