marți, 24 martie 2009

Andreea Esca:"Teo este o mercenara"

Andreea Esca afirma ca "exista mercenari si in televiziune" si o nominalizeaza pe fosta ei colega de trust, Teo Trandafir. "Peste tot exista oameni care s-au dus la multi bani. Exista. Teo, de exemplu. Sunt oameni care nu se multumesc cu ce au si sunt oameni care vor intotdeauna mai mult, indiferent de cat ar avea", a declarat Andreea Esca intr-un interviu acordat revistei studentesti Opinia Veche.Vedeta stirilor a adaugat ca nu ar parasi Pro TV-ul. "Nu as pleca pentru ca nu am de ce. Ca si cum ti-as spune tie: ai o prietena, te intelegi perfect cu ea si eu te intreb "dar ai vrea sa fii cu alta?".

Ce sa mai zicem si noi? Nici noi nu cred ca am fi plecat daca am fi avut salariul lui Teo si conditiile ei de munca. Era o doamna. Dar doamna Teo a vrut mai mult a vrut sa fie director inainte de toate. vantu i-a spus cand a negociat cu Teo: "Ia de la nasul inca pe atatea si lasa managementulc are are cine sa conduca postul". Ea, nu si nu, ca vrea sa fie mare director general de televiziune. Si a facut rahatul praf. Oricum, la ce caracter infect are Teo, nici nu e de mirare. Ah, si ce talente a facut in fata lui Vantu. "Nu vin decat daca imi aduc aici (la Romantica) toata echipa. Adica pe langa Tanta, Andreea si domn profesor, staff si asa mai departe, vreau soferul meu, chiar si pe baiatul cu care imi place mie sa stau de vorba inainte de emisiune", ar fi spus Teo. O sa revenim cu amanunte uluitoare din viata lui Teo. O sa va schimbati parerea mult in rau despre ea!

0 comentarii: