luni, 23 martie 2009

Chisu s-a saturat sa fie bucatar! Vrea doar spagar!

Cititi cateva vorbe de duh ale spagarului Dan Chisu:

“Important este sa vorbesti despre mancare, dar mai important este sa nu ignore intru totul personalitatea celui care gateste. Eu, in ultimii 2-3 ani nu exist decat cu ce gatesc pe la Realitatea.” “Problema este ca eu am facut foarte multe lucruri inainte de a face asta. Vad ca dintr-o data a disparut tot. Nu mai exista DaKino, nu mai exista celalalte emisiuni.” “Atat de puternica a fost chestia asta pentru ca lumea este din ce in ce mai dependenta de mancare incat am decis ca o perioada sa ma retrag si voi face o emisiune care se va numi “Calatoresc deci exist.”. Ma intereseaza mai mult partea de infotainment. Vreau sa aduc celor care mai pot digera si altfel de informatii, nu numai cea brutala “ce bag in gura si cum ma simt”.” “Nu am meseria de bucatar. Asta este problema. Eu o fac din pasiune. Eu stiu sa gatesc cateva feluri de mancare.” “Sunt martor uimit ai acestei intamplari pe care nu o inteleg si nici nu cred ca vreau sa ma aplec sa o inteleg pentru ca as fi certamente subiectiv.”
Nu stim cu cata pasiune gatesti dumneata, domnule Chisu, dar stiu sigur CU CATA LACOMIE CERI SPAGI! Cum iti straluesc ochii atunci cand pretinzi diverse sume de bani total aiurea! Cateva mii de euro doar pentru a intermedia un interviu cu un anumit artist..cu care, practic nu are nici o legatura. Mai pe romaneste, se baga ca musca-n lapte, pe bani multi!

0 comentarii: