sâmbătă, 14 martie 2009

Jennifer Aniston, parasita din nou

E sambata seara si din cauza lipsei de bani cauzata de criza financiara ce mi-a marit ratele la credite si mi-a subtiat buzunarele stau in casa la calculator. In loc sa ma duc dupa pitzipoance sa alimentez blogul cu marfa proaspata stau acasa. Nu stiu, insa, cum voi dormi in noaptea asta. Nu de alta, dar mi-am deschis mailul si am citit nwes letterul: "Jennifer Aniston (o diva americana), parasita din no!" Vai, stirea asta va schimba mersul lumii!! De-aia nu am eu pulover pe gat, vorba Oanei Zavoranu (sa imi amintiti sa va povestesc si de ea niste chestii), ca nu mai are Aniston mascul.... Daca va intereseaza, stirea o gasiti mai jos:
Vedeta in varsta de 40 de ani, supranumita “ghinionista in dragoste” in urma mai multor relatii esuate, in special cea cu Brad Pitt, a fost parasita de mai tanarul iubit, cantaretul John Mayer Cei doi si-au inceput relatia anul trecut, in aprilie, timp in care s-au mai despartit, dupa care au reluat legatura. De data aceasta insa au incheiat definitiv relatia, iar cel care a pus capat este John Mayer, in varsta de 31 de ani. Vestea i-a luat prin surprindere pe fani, dupa ce la premiile Oscar cuplul nu a dat nimic de banuit. Pozand brat la brat, multi au vazut acea iesire ca un anunt al faptului ca sunt un cuplu puternic si stabil. Mai mult, Jennifer a declarat in culise ca sunt foarte fericiti impreuna. Potrivit Daily Mail, la scurt timp dupa ce fostul star din "Friends" s-a reintors din Europa, calatorind pentru ultimul film "Marley and me", cei doi s-au confruntat cu mai multe neintelegeri, in urma carora au decis sa se desparta. Mai multe surse sustin ca a fost decizia lui Mayer, care a cerut sa incheie relatia pentru a doua oara.Anul trecut, cantaretul pop rock a tinut o conferinta de presa neanuntata, in care a declarat: "Oamenii sunt diferiti. Am pus capat unei relatii si vreau sa fiu singur pentru a nu irosi timpul unei persoane daca anumite lucruri nu functioneaza". Astfel, nu este de mirare ca Jennifer a presimtit o ruptura: "Cine a spus ca fiecare relatie trebuie sa dureze pentru totdeauna? Asta inseamna sa speri prea mult", a declarat, la randul ei, actrita, intr-un interviu recent. In prezent, cantaretul s-a mutat singur in Los Angeles, unde se concentreaza asupra muzicii, in timp ce "Jen" se bucura de sprijinul prietenilor, care spun ca actrita isi vede in continuare de viata, asa cum a facut si pana acum. Despartirea de Mayer este inca o palma pentru Jennifer, care inca de la divortul cu Brad Pitt, din 2005, are o viata amoroasa incalcita. Inainte de relatia cu Mayer, a esuat cu actorul Vince Vaughan si cu modelul britanic Paul Sculfor. Sursa: 9AM

0 comentarii: