vineri, 13 martie 2009

detectiv pentru raduleasca!

Multa durere de cap si muuulte susoteli la colt de strada a iscat viata de familie a Mihaelei Radulescu. Pe unde te uiti si incotro intorci capul, numai "radulescologi"- "lume buna si nebuna care se pricepe de minune in a comenta viata privata a divei de la Antena 1, insa fara a avea habar cum sta situatia cu adevarat"-citat din Mihaela Radulescu.
Ma duc sa iau paine, la coada mamaicile isi dau cu presupusul: "auzi, fah! ce curva Mihaela asta! sa plece ea de acasa si sa-i fure si copilu' lu' barba-su. Daca avea un barbat ca al meu, vedea ea pe dracu!"-zicea una aseara tarziu la coada la Albinuta. Nici nu ies bine din supermarket si intru la farmacie sa-mi cumpar Nurofen. "Fata, cum sa lasi un barbat ca Elan?", comenta o pustoaica in pragul orgasmului. "Da fata! Ce misto e al dracului si mai e si plin de bani! Ce n-as umbla si eu cu unu d-asta si proasta de Raduleasca i-a dat cu piciorul!?", ii raspundea o colega la fel de entuziasmata si ea. Am dat ochii peste cap si ma gandeam in sinea mea:"Vai Doamne, ce tute! daca ati sti voi cate sacrificii presupune sa fii iubita de milionar, ati ramane la cocalarii vostri".
In fine..ajung acasa , in sfarsit si ce sa vezi? Pe la cateva posturi se discuta acelasi lucru: plecarea Mihaelei din domiciliul conjugal! Si, pentru ca nu era destul...ma intreaba si concubinul meu: E adevarat ca pe Raduleasca a dat-o barba-su afara din casa???...Sa-mi pice fata si alta nu..pentru ca pe el NICIODATA, dar ABSOLUT NICIODATA nu-l intereseaza lumea mondena! I-am explicat eu cat de cat cum sta treaba si m-am bucurat ca, in sfarsit, reusesc sa scap de subiectul "Mihaela Radulescu". Dar, iata ca se trezeste mama sa ma sune si sa ma intrebe acelasi lucru. x( offfffff....Si am reusit in sfarsit sa adorm si ce credeti? toata noaptea am visat-o pe Raduleasca, disperata ca nu reuseste sa se ascunda in timp ce Elan o fugarea cu sabia in mana :))))...
Acum ma umfla rasul, dar situatia din vis era una tragica si m-am trezit cu lacrimi in ochi ca nu am reusit sa-l salvez pe Ayan si tasu' l-a facut bucatele cu iataganul :( . Intr-un fel sau altul, poate ca se va intampla acest lucru in realitate. Nu cu sabia, pentru ca nici un tata intreg la minte nu-si va taia copilul in bucati..desi...daca l-a dat afara din casa in toiul noptii...nu mai stiu cat de intreg la minte este...
Una peste alta, ma urc in tramvaiul 41 sa ajung la munca, la Casa Presei. Bineinteles ca toate babele care urca incarcate de sacose cu ceapa si cartofi de la Piata Moghioros si toate pitzipoancele-emo care ies de la liceu, numai despre Mihaela Radulescu vorbeau. Si unde mai pui ca si cativa cocalari care aveau in urechi casti din care se auzeau manele, citeau Libertatea si erau extrem de interesati ce mai zice diva.
In jur de 12.00, ajung la munca. Ce sa vezi? M-au luat colegii inca din lift: ce mai zice Mihaela? Ce face? A plecat de acasa? A batut-o barba-su? A dat-o afara? Sta la hotel? Bine i-a facut! sau Saraca, imi pare rau pentru ea!Intru in birou. Toata lumea sare cu gura pe mine: fataaaaaaaaaaa!!!!!!! ai citit scrisoarea Mihaelei??? (Nu citisem nimic)....si au inceput ele sa-mi spuna una si alta din cele scrise de Raduleasca si trimise prompt catre toate redactiile din Romania, cred. Nici nu trec 5 minute, ca suna telefonul. Era seful cel mare. Vroia sa merg la Sofitel -unde este cazata M.R. - si sa fac pe detectivul. Offfffffffffffffff!!!!!!!!!!! Aveam cel mai mare chef din lume sa ma umilesc pe acolo si sa-mi iau si un sut in fund pentru indiscretia mea. Dar nu era cale de intoarcere.
Ma inarmez cu un pozar-nu paparate- si plecam la hotel. In fata era masina divei, inconjurata de cativa barbati cu ochelari de soare. Am presupus ca sunt bodyguarzii ei pentru ca, mai nou, umbla cu vreo 4 dupa ea, de cand este amenintata de Elan.Parcarea hotelului era plina de paparazzi :))) Dintr-o data, in fata la Sofitel era plin de masini, care dintre care mai fumurii cu baietasi bine camuflati si ei..cu ochelari de soare, sepci, hanorace. M-a busit rasul! Parca in hotel se afla cel putin Michael Jackson sau Bill Clinton :))) In fine...Intru in hotel si incerc sa ma transform in diva...ca, na! nu puteam sa ma dau de la presa si sa cer informatii despre Raduleasca la receptie. Ar fi fost de porc si probabil ca as fi primit o privire d-aia dezgustata...Cu geanta pe antebratul stang si cu ceasul la vedere--cum am vazut eu ca fac divele, chiar daca nu aveam nici Hermes si nici Rolex-- merg la receptie...Intre timp ma suna fotograful...pe telefonul de serviciu care este un Nokia din 1800 toamna..prapadit si amarat...mi-era si rusine sa-l scot ca eu eram diva, remember? :)) Colegul insista, asa ca raspund dar il camuflez cum pot :P Un individ cam scortos ma intreaba ce doresc, iar eu ii solicit informatii dintre cele mai diverse privind tariful practicat, tipuri de camere, discounturi pentru cazare pe termen lung -eu vroiam sa stau 2 luni cica ;)- si cate si mai cate :)) Tipul se uita la mine cu o fata lunga, dar in acelasi timp interesata de parca as fi fost pestele cel mare pe care il asteapta ei..care se cazeaza 2 luni cu 800 de euro pe noapte :)))
Dupa o jumatate de ora de solicitat si primit informatii, ma pun pe o canapea din holul hotelului sa-mi trag sufletul...Comand un ceai...sa mai trag de timp...doar, doar isi facea aparitia Mihaela pentru ca, deh! cica eram in urmarirea ei... detectivu' lu' peste prajit :PAm stat vreo doua ore , am baut vreo 3 cafele, am mancat si o salata si nici urma de diva. Achit nota, ies ca o diva, imi pun ochelarii de soare, receptionerul vine dupa mine sa-mi aduca diverse oferte pentru cazare...ii multumesc cu buzele tuguiate, portarul imi deschide usa ca unui client poarte important si nici nu apuc bine sa ies ca pozarul ma ia...hai in pula mea ca m-am plictisit si trebuie sa ajunge in redactie!!! :)))))))))) m-am facut mica de tot, pentru ca individul de la hotel ma condusese pana afara si a auzit tot...apropo..pozarul era si cu ditamai aparatul de fotografiat in mana :))) normal ca ala si-a dat seama imediat ce cautam acolo, mai ales ca le-am auzit barfind pe cateva angajate...si spuneau ca vine tot mai multa lume in hotel de cand este cazata acolo M.R... si ca vin si foarte multi ziaristi sa se cazeze acolo si cer camere langa M.R. :))) Era clar! Se prinsese tipul ca sunt si eu din gasca aia, numai ca bugetul meu nu-mi permitea decat o cafea si nicidecum cazare de 800 de euro :) la noi la ziar e criza, ce sa-i faci?
Plec la redactie si nu mi se acorda decat 3 randuri din intreaga mea peripetie ...In schimb, se formasera 2 tabere: sustinatorii Mihaelei -femeile- si cei care o condamna-barbatii ...Pe hol, la o tigara, erau deja discutii aprinse intre colegele mele care plangeau soarta prezentatoarei, in timp ce toata suflarea masculina nu mai stia cum sa o injure si sa se bucure pentru ceea ce patise ...Durere mare, neamule! Nu pot sa spun ca sunt distrusa pentru ca Raduleasca nu mai locuieste in vila cu 5 etaje si ca sta la Sofitel cu 800 euro pe noapte...Nu inteleg de ce acuza pe toata lumea ca se baga in viata ei cand tocmai ea ne-a servit-o pe tava ...de ce lumea face aluzii sexuale cand vorbeste despre ea .. in timp ce iubitul ei umbla cu blugi imprimati cu penisuri...In acelasi timp..il acuz pe ordinarul care i-a fost sot 10 ani de zile...timp in care a avut zeci de femei-nu pentru ca ar fi un playboy, ci doar pentru ca este milionar...un betivan nenorocit care nu a fost in stare sa aiba grija de familia lui si care nu stie sa ameninte....Lucrurile au luat-o razna si chiar sunt curioasa sa vad ce se mai intampla de acum incolo...Normal ca va tinem la curent, ca doar este vorba despre o DIVA..
See yaa...si multumesc pentru rabdare celor care m-au citit! :P
pa si pusi

3 comentarii:

Anonim spunea...

Pai la o curva ca asta care uita-te la ea cum sta in poza asta cu curul in sus doar, doar sa i-o vare careva sub coada si eu i-as lua copilul!

Zuzele spunea...

@Anonim: Da, dar nici barbaso nu e usa de biserica. Sarmanul copil, ce parinti denaturati!!! Tatal e cum e, maica-sa umbla cu pustani aproape minori cu penisul pe blugi...

ana spunea...

esti penibil.nu ai nici curaj sa iti dai numele. tu sti macar ca o vedeta face zilnic asemenea poze .e un lucru artistic nu are legatura cu prostiile debitate de tine .face parte din meseria ei si aceste poze sexy ptreviste nu inseamna altceva .apoi mihaela e o mama buna cum puteti spuneca e denaturata .nu cred ca umbla azi cu un ul maine cu altul,nu cred ca umbla drogata ,nuu isi bate copilul sa fie denaturata .dani nu e minor daca nu stii are 29 ani deci numnai minor nu e .ce daca e mai tanar? adica barbatii de 60 ani au voie cu femei de 16,17,18 ani insa femeile nu au voie .daca au un iubit mai tanar sunt denaturate ,nu? dani nu e nici minor iar in dragioste parca nu ar trebui sa conteze nici varsta si nici statutul ci doar sentimentele.