luni, 16 martie 2009

Ia priviti ce sunci are Britney Spears !!!

O fi ea Britney Spears, dar cum frate sa-ti permiti sa arati in halul asta??? Te mai numesti si "regina muzicii pop" sau cum isi mai zicea ea... Pai, pe langa ea, pitzipoancele nostre sunt zaneeeee...Or fi ele tute ca noaptea si fara pic de voce, dar in ceea ce priveste aspectul fizic sunt in top! Nu trec ele pe la orele de canto, dar la masajul anticelulitic nu rateaza nici macar o sedinta :) In fine...una peste alta... Am tot citit ca si-a revenit Britney, ca s-a apucat de un nou turneu mondial, ca a slabit, ca si-a lasat din nou parul sa creasca si, apropo, nu stiu cum ce si-o fi dat pe chelie de i-a rodit atat de repede podoapa capilara :P Dar cu sunculita sau sunculoaia de pe burta ce facem, mai Britney?
Punem pariu ca dupa ce o sa citeasca acest blog, o sa se simta atat de rusinata incat va slabi brusc? Poate ne si trimite o poza cu ea dupa liposuctie ;)
Va tinem la curent! :)

4 comentarii:

Anonim spunea...

vai de capul meu, zici ca-i mariana olteanca de la mine de pe strada -:))

Zuzele spunea...

@Yoda: vai ce vecine ai!!!

Anonim spunea...

@Otilia: da, stiu, am fost blestemat. -:))

Anonim spunea...

@Yoda: NU chiar asa de tare! Eu am vecini numai mosi si babe. So???