duminică, 15 martie 2009

A innebunit lupul! Printul Harry s-a dat cu oja roz-bombon

Doamneeeee!!! Am trait sa o vad si p-asta! Pe Harry l-a lovit strechea, fratilor! Ori o fi vreun soi de travestit in timpul liber, ori o fi vrut sa demonstreze ca poate face orice isi pune in cap. Baiatul al mic al Printesei Diana si-a tras chiloti roz, oja si mai roz pe unghiile mainii stangi si a iesit in club, insotit de garzile de corp, bineinteles, ca un print care se respecta. Baietii astia au luat-o razna, jur! De cate ori deschid un tabloid britanic, trebuie sa mai aflu o boacana a lui Harry sau William. De data asta, roscatul a vrut sa arate de libertate totala are el si, chiar daca este ofiter la scoala militara, isi permite sa-si ojeze unghiile, cum ziceam noi cand eram mici :)

5 comentarii:

Anonim spunea...

oare cum l-o chema pe iubitul lui? Sau iar a baut pana a dat in coma alcoolica? -:))

Anonim spunea...

@Yoda: Are acelasi gusturi ca mine ca si eu, in acest miment, am unghiile roz bombon :))

Anonim spunea...

@Otilia: crezi ca si la fustite aveti aceleasi gusturi? -:))

Anonim spunea...

@Yoda: Eu nu prea port fuste. Maximum o data la un an

Anonim spunea...

am inteles, dar cred ca ea poarta, scuze, el -:))