duminică, 15 martie 2009

Funny!!! Fraze memorabile din fotbal

Rica Raducanu: "La examen mi-a cazut Comuna din Paris, dar le-am spus sa-mi schimbe subiectul, ca nu prea le am cu geografia"
"M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat." (Gigi Becali)
"Nu cred ca am fi pierdut acest meci, daca s-ar fi terminat 1-1." (Uli Hoeness, manager Bayern Munchen)
"Meritul pentru titlul castigat de Steaua e 50% al lui Olaroiu si 50% al lui Protasov, dar cel mai mare merit e al meu.." (Gigi Becali)
"Milan sau Madrid, important e sa fie din Italia!" (Andreas Moller, fost international german)
"Acest gol i-l dedic lui Ionut Badea, care a nascut azi-dimineata o fetita, iar golul i-l dedic lui.." (Alexandru Baltoi)
"Sper ca acest meci sa nu ramana singurul meu debut la nationala!" (Sebastian Deisler, jucator la Bayern Munchen, declaratie acordata dupa meciul sau de debut, unicul :-), in echipa nationala)
"Noi suntem rapidisti din tata-n fiu, in afara de fiul meu, care e stelist." (Nicolae Vacaroiu)
"Este incontestabila fortuirea ca romanul sa fie un strasnic luptator sarb." (Cornel Dinu)
"Nu stiu cate goluri ar trebui sa marcam ca s-o eliminam pe Betis. Cat mai multe ar fi suficiente." (Gabriel Bostina)
"Filosofia este o transcedentala propedeutica pentru sufletul bantuit de moarte al romanului." (Cornel Dinu)
"Copii, mergeti la scoala, ca si scoala e buna la ceva!" (Gheorghe Hagi, in vizita la o scoala generala)
"Ionel Ganea, ca om, e capabil sa infecteze pana si penicilina!" (Marian Iancu)
"Cred ca-i bateam pe nemti daca marcam mai multe goluri decat ei, asa cred" (Gabi Tamas dupa Germania - Romania 3-1) Adi Ilie: “Daca ar fi sa scoatem primele 30 de minute, cred ca am fi putut fi castigatori”
Hagi: “Omul este o persoana umana”
Cristi Chivu: “Echipa nationala are nevoie de suportul suporterilor echipei nationale”
Claudiu Raducanu : “La bulanu meu o sa dau si gol daca o sa ma convoaca”
Cornel Dinu: "Doar prin hazardul inconstient social nu se putea ajunge in sfere atit de aureolate si in plan financiar" “Gestul domnului Mihai Stoica a fost unul de premeditare intempestiva"“Muncitor Nicolita, foarte muncitor, dar terenul de fotbal nu e santier”“Este incontestabila fortuirea ca romanul sa fie un strasnic luptator sirb”
Dumitru Dragomir: "Dom'le, eu muncesc 24 de ore pe zi, iar uneori chiar si noaptea" "Am ajuns la o virsta la care mi-am dat seama ca trebuie sa fiu cinstit" "Familia e sfinta, pe cind patria.... cum sa va spun, patria e sacra”

3 comentarii:

Anonim spunea...

Il invidiez pe dumitru dragomir cu ziua lui mai lunga de 24 de ore.

emi spunea...

Printul Harry e un div sau un pitziponc?

Anonim spunea...

@Yoda: Si eu :)
@Emi: Un div :)