vineri, 20 martie 2009

Mihaela Radulescu se crede mai tare decat Demi Moore

Cred ca deja v-ati plictisit de subiectul Mihaela Radulescu dar cum eu nu mai pot sa o suport pe fufa asta, simt nevoia sa ma leg tot timpul de ea si sa o critic. (Eu, adica doar una dintre zuze pentru ca zuzei G ii cam place de diva in cauza :P ). Stiti ca spuneam ca duduia se crede Printesa Diana . Acum mi-am adus aminte alta poveste. Femeia asta, Mihaela Radulescu, se crede mai tare chiar si decat Demi Moore. Recent m-am uitat la o emisiune si ce credeti ca povestea Mihaela? Ca era ea o data pe aeroport si in aceeasi sala de asteptare era Demi Moore. La un moment dat, un barbat a venit la aduleasca si a rugat-o sa faca o poza cu el, dupa care s-a dus FIX la Demi Moore (pe care nu a recunoscut-o) si a rugat-o sa ii faca o poza de gat cu Mihaela Radulescu. Deci, in concluzie, Demi Moore a fost fotograful Mihaelei care dupa aceea cica a dat o gramada de autografe in timp ce pe Demi Moore nu o baga nimeni in seama. Dupa aceea, Mihaela a nimerit in acelasi avion cu Demi, au fost vecine de scaune si s-au conversat tot drumul. Mai sa fie!!!
Repet, nu sunt inventii, sunt spusele Mihaelei Radulescu la o emisiune TV.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Si poza si-a facut la fel ca Demi Moore...daca va uitati bine, Raduleasca e mai tzantzosha in poza decat diva americana

Zuzele spunea...

@Anonim: Ai dreptate. Demi are o aliura mai salbatica iar Raduleasca de vipera increzuta

Anonim spunea...

Cu regret as informa-o... ca nu-i. Este, insa, urata. Cel putin in poza respectiva.

Zuzele spunea...

@Anonim: Cine este urata? Mihaela sau Demi?