miercuri, 25 martie 2009

Foarte tare!!! Balada Mihaelei Radulescu!

Recunoscuta capacitate lirică a moldovenilor dă roade - chiar şi în vreme de criză. O baladă inspirată de moldoveanca trecută la iudaism, Mihaela Ţiganu (Rădulescu), a intrat în circulaţie în undergorundul net-ului unde deja face furori, fiind retransmisă cu viteză exponenţială de amatorii de delicii lirice racordaţi la actualitatea propusă de frontpage-urile ziarelor din ultimele săptămâni, unde scandalul Mihaela-Elan ţine topul de o bună bucată de vreme. Autorul este deocamdată necunoscut şi nici nu pare dornic de celebritate - ceea ce se poate spune cu certitudine este că pare să fie - după topică şi frazare, moldovean de origine, ca şi Mihaela. Calităţi ale Baladei - cum ar fi ascuţimea detaliului şi consemnarea alertă a principalelor elemente ale dramoletei Elan-Mihaela, cuplate cu un simţ al umorului remarcabil ne-au determinat să publicăm poezeaua dedicată "divei", spre deliciul cititorilor noştri.

„În odaia rece de la Sofitel,
Proaspăt dată-afară din vechiul castel,
Plânge şi suspină puria domniţă,
Că se-mpute treaba, nu-i mai merge fiţă;
Elan Schwartzenberg, soţul măscărit,
De boema nimfă s-a cam sictirit,
Şi i-a dat cu flit... i-a suflat în vele,
Invitând-o sincer să doarmă sub stele.
Asta s-a-ntâmplat, după ce năiada
A vrut să se-ntoarcă... stiţi cum: ţinând coada...
Despre noaptea aceea, noapte de bănat
Iată ce şi cum s-ar fi întamplat:
Latră cainii-n curte, noaptea jumătate,
La castel în poartă oare cine bate?
- «Eu sunt, Schwartzi dragă, fosta soţioară;
Eu, şi vreau acasă, ca odinioară!
Jur că nu mai plec, nu de astă dată...
Fie-ţi dară milă şi primeşte-o fată!
Hai, deschide poarta... că mi-e frig de mor,
Vântul suflă rece... vreau în dormitor!»
Elan stă şi-ascultă... îi deschide poarta,
Şi grăieşte astfel către ex-consoarta:
- «Ce zici Mihaelo?
Vrei encore une fois?
Nu mai „blugi cu penis“?
Nu menage a trois?
Gata zbenguiala?
Vrei să fii iar doamnă?
Apăi fata tatii şi-a lui Ayan mamă...
Să te-ntorci drăguţă la Oţilu tău,
Că el e potentul... io îs băbălău!
Lasă-mă şi uită milionul meu,
Nu mai cred în tine... iaca, mi-s ateu!
Cât priveşte pruncul ce mi l-ai fătat,
Nu vreau ca s-ajungă vreun vlăstar ratat,
Ce stă-n zece case, p-unde stă şi mă-sa,
Şi-are zece taţi, de umblă cu dânsa.
Aşa că te rog, de mai ai gândire,
Barem câte albe dar vopsite fire,
Să aduci copchilul şi să-l laşi acasă,
Să am grijă singur ca normal să crească.
Acum piei năluco!
Fugi în lumea ta...
Fii o pitzi bună! Ca mamă eşti rea!»
În odaiea rece de la Sofitel,
Proaspăt dată-afară din vechiul castel,
Scrie Mihaela, clocotind în spume,
O depeşă tristă către-ntreaga lume;
Poate-o crede ţara şi poate-o ajută,
Că ea e un victim... Elan e o brută!
Nu mai vrea nimica, doar să fie pace!!!...
Ce spuneţi de dânsa, bini ori rău face?!“

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bestial!!!

Jo(anna) spunea...

e talentat baiatul, parol!