duminică, 22 martie 2009

Circ si haos la inmormantarea lui Dolanescu!!!

Nu credeam, vreodata, in viata mea, sa trec prin asa ceva! Nici pe vremea lui Ceausescu cand aduceau ciocolata o data pe an nu era asemenea haos. Cu tot respectul pentru marele artist si Dumnezeu sa-l odihneasca, dar, timp de 3 ore am luat parte la cel mai de prost gust circ din viata mea. 15.000 de oameni, de toate varstele se imbulzeau sa vada mortul. De parca asteptau sa se ridice Dolanescu din sicriu, iar ei nu erau suficient de aproape sa-l vada. Sunt curioasa, cati dintre oamenii aia au dat bani pe bilete sa mearga la spectacolele lui???? Mii de gura casca au considerat ca este mai frumos la Bellu decat in parc sau in mallul de peste drum si s-au strans cata frunza si iarba la cimitir. Nu mai spun de injutarurile si blestemele pe care mi-a fost dat sa le aud, ce racnete, ce plansete si scandal.... Abia reuseau 150 de jandarmi cat usa sa-i tina! Si nu mai spun de cei care erau cocotati pe cavouri, pe cruci, pe morminte... Abia daca familia si apropiatii au reusit sa-si ia "ramas bun" cum se cuvine pentru ca haosul era insuportabil Sa nu mai spun despre Vadim Tudor care a intrat cu Mercedesul pana in usa bisericii, de au trebuit sa ocoleasca pentru a putea intra cu mortul in biserica! Si sa nu mai spun nici de cele 4 Hummere ale firmei de paza care a tinut neaparat sa le parcheze in fata bisericii, unde trebuia sa se tina slujba de pomenire, facandu-si astfel reclama. Penibil! Era cat pe ce sa fiu linsata de babe. Si eu si fotograful, vina lui fiind ca are rucsacul prea mare in spate si nu vad ele bine mortul. Iar a mea, ca m-am pus "motz" in fata lor, ele care au venit de la prima ora sa prinda loc in fata x( Cu greuuuu am reusit sa plecam de acolo! Si ma mir ca am scapat intreaga, fara par ars de la lumanari, fara pantofii distrusi , fara guma in par de la babele ofticate.... Una peste alta, Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe Ion Dolanescu! foto: Liviu Untaru Inutilu'

1 comentarii:

Anonim spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca! Eram sigura ca asa o sa patesti! :( Lumea asta e nebuna la cap!!