marți, 11 august 2009

Am facut plaja cu Adrian Nastase

Recent am fost intr-un week end in Bulgaria, la Nisipurile de Aur. Lux, comparativ cu Romania! Am stat la cel mai frumos hotel din cate am stat vreodata (Grand Melia Hermitage, fost Kempinski), unde am beneficiat de o camera de printesa. Pacat ca personalul hotelului nu s-a ridicat absolut deloc la nivelul frumusetii locatiei!!! Nesuferiti, pana te serveau cu o cafea se racea, nu stiau sa salute, ziceai ca sunt toti angajati la vreo bodega din Eforie Sud! Pacat, mi-am spus, bucuroasa, totusi, ca nici la bulgari nu e totul absolut perfect..... Intr-o zi eram la piscina uriasa a hotelului, iar langa mine facea plaja tipul de la Carcotasi care il imita la perfectie pe Adrian Nastase. Imi cer scuze, dar nu stiu cum il cheama. Era foarte haios, dar si gras, pe masura... Mai jos va las sa va delecti cu niste poze de la vecinii nostri..... Iar pentru background, pot spune ca Nisipurile de Aur este o statiune foarte frumoasa, situata la circa 80 de kilometri distanta de Vama Veche si la vreo 20 de kilometri de Balchik, unde merita sa ajungeti macar odata in viata! La Nisipuri nu e ca in Romania, sa vezi terase sau restaurante si sa zici "Hmmmm, parca aici nu m-as risca sa mananc!". Nu, acolo totul este renovat si frumos! Chelnerii ii cunosc de la o posta pe romani si cand ii vad li se adreseaza direct in romaneste. La terase si la plaja preturile sunt la fel ca la noi, deci nu are rost sa va impui capul cu cat costa o cola sau o pizza.

2 comentarii:

Zuzele spunea...

ce misto e cameraaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! si ce pofta de piscina mi-ai facut :((((

Gospodina de Criza spunea...

Era dedesupt. Puteti citi si...
Frumoasa camera. Cea mai cea camera in care am stat e la hotel "Rapsodia", din ...Botosani, nu glumesc,iar sala de mese e ceva de vis, lux la superlativ! (e din lantul Best Western!), iar cea mai bleahh,fireste, normal, desigur, pe....litoralul romanesc. Si in rezerve de lux din spital, in prima, era sa mor, din cauza gandacilor si a mirosului de la "toaleta", iar a doua, cea de la nastere,la care trebuia sa ai pile si in care nu puteai respira, mai ales bebelusii. Si in care printesa mi se infectase de la atata caldura, incat au urmat antibioticele si prelungirea sederii cu inca o saptamana!!! Traim in tara noastra si....
Azi vad ca ma simt mai bine! Am tras o injuratura a la Oana Zavoranu de dimineata si...voie buna si la treabaaaa!
(nu ma spuneti sefei ca stau pe Diveee,nu gasesc nici o reteta de crizaaa!)
Va pu-uup!