marți, 11 august 2009

A murit Valeriu Lazarov!

Abia am ajuns la serviciu si am citit o stire soc: A murit Valeriu Lazarov! Valeriu Lazarov, gurul showurilor de divertisment s-a stins din viata astazi de dimineata, de moarte naturala, la Madrid, la varsta de 73 de ani! "A fost o moarte neaşteptată. Era internat în spital, fusese operat de colon. După operaţie şi-a revenit. A murit spontan, s-a infectat în operaţie, nu ştim ce s-a întâmplat, a fost total neaşteptat", a declarat fiul său, Roberto Lazarov. Potrivit acestuia, trupul neînsufleţit al lui Lazarov "e pregătit să meargă în memorialul de la Madrid", unde va avea loc înmormântarea şi "vom face o ceremonie şi în România, ţara pe care a iubit-o". Valeriu Lazarov va fi înmormântat joi sau vineri.

Mi-am adus aminte brusc de niste priteni care locuiesc in Spania si pe care niste spanioli i-au intrebat odata daca in Romania au televizor. raspunsul unuia dintre romani a fost: "Frate, Valeriu Lazarov care va creeaza voua emisiunile la care holbati ochii este din Romania!". Asta spune multe..... Dumnezeu sa-l odihneasca! Acum ramane de urmarit ce se va intampla cu averea lui Lazarov, daca ii va ramane sotiei Augusta (fosta Mangusta de la Antena 1, de la emisiunea Babilonia)......
Pe http://www.adevarul.ro/ am gasit mai multe declaratii ale unor oamenic are au fost transformati in vedete de catre Valeriu Lazarov:
Mircea Radu: "Omul Valeriu Lazarov era, cum spun americanii, "larger than life". Era de o cultură extraordinară, era un om care ştia să asorteze ceasul la îmbrăcăminte, era un om foarte calm, înţelept, era un bărbat cu desăvârşire elegant. Pe scurt, era un boier. Nu ştiu un om care să fi muncit mai mult decât Valeriu Lazarov. Şi nu ştiu un om care să ştie absolut tot în ceea ce priveşte un show de televiziune. De la alegerea decorului, până la mişcarea scenică"
Andreea Marin: "Nu mi-a influenţat doar cariera, ci şi viaţa personală. A fost ca un tată pentru mine şi cred că asta spune totul. (...) A pus mâna pe viaţa mea, într-un fel, şi mi-a schimbat-o definitiv, învăţându-mă tot ce trebuie să ştiu în televiziune, el fiind un om complex, care ştia şi ce înseamnă realizarea unui decor şi ce înseamnă muzică sau armonie"
Dan Negru: "A fost incredibil, un munte de TV, noi am învăţat enorm de multe de la el. Avea o vorbă: caroseria arată de vârsta asta, dar motorul are 18 ani. În 2000, dacă şi-ar fi făcut televiziune, cred că lumea TV arăta altfel în România acum"
Raluca Moianu: "Valeriu Lazarov era un perfecţionist. De la gesturi, la cuvinte, la modul cum cade lumina în platou, totul era important pentru el. Era un foarte bun psiholog şi ştia să ne citească, ştia să ne spună ce am greşit, era un maestru. Ştia foarte bine reţeta de afară care să meargă şi ştia să aleagă omul potrivit pentru emisiunea potrivită"
Cosmin Cernat: "Cam tot ce sunt în materie de divertisment îi datorez lui. Eu, Andreea Marin, Raluca Moianu, am învăţat enorm de la el. Valeriu Lazarov ştia şi simţea ceea ce are nevoie publicul din România. Ştia că românii sunt un public sentimental şi le-a oferit emisiuni emoţionante, nu plângăcioase"
Cristi Brancu: "A făcut istorie, divertismentul din România ar fi fost cu mult mai în spate acum fără el. A fost un vizionar căruia trebuie să îi mulţumim"
Dan Mihăescu (realizator TV): "A fost singurul realizator lângă care stăteam în pupitru cu creionul în mână să notez cum lucrează, mustea de idei"Cotidianul El Mundo: "A fost una dintre cele mai reprezentative figuri din audiovizualul spaniol"

0 comentarii: