joi, 13 august 2009

Designerul Dyandy, peste cu acte in regula

In seara asta am aflat o stire care m-a socat un picut: DyAndy, pe numele adevarat Danut Parvan, a fost arestat sub acuzatia de proxenetism. Eu il stiu pe nenea Andy de foarte multi ani, de la magazinul din apropierea Obor. Avea niste rochii absolut superbe! Prietena mea Simona, fost manechin, isi cumpara frecvent rochii de la el. Imi aduc aminte ca odata a trebuit sa mergem impreuna la o nunta unde fitzele erau de mare clasa si ne trebuia, urgent, fiecareia, cate o rochie frumoasa. Am umblat prin tot orasul si ce am gasit nu ne-a placut, ce ne-a placut nu prea ne-am permis....Pana la urma, Simonei i-a venit ideea sa mergem la DyAndy. Primitor ca de obicei, ne-a primit in magazin si ne-a facut chiar si o reducere substantiala pentru ca am cumparat fiecare cate o rochie. Asa ca mi-am luat si eu o rochie de la el. SUPERBA!!! O am si acum si nu s-a demodat absolut deloc.
Si tocmai de aceea spun ca sunt socata ca el era, de fapt, ditamai pestele.... Dar de, stiti ca am mai vorbit eu cu voi despre prima impresie, in care nu trebuie sa credem niciodata!
Ce ma amuza pe mine cel mai tare este falsitatea "marilor" designeri din Romania, precum Romanita sau Mihai Albu care spun ca nu au auzit in viata lor de el. Cum naiba, ca doar a fost prezent la atatea festivaluri de moda. Adica stiu eu, Zuza O, o fata din provincie, de el de aproape zece ani si nu stie Romanita? Miram-as!!!
Mai jos aveti detalii despre acest caz:
Politistii spun ca, sub camuflajul unui salon de masaj si bar de noapte, Parvan a indemnat angajatele sa practice prostitutia. Anchetatorii declara ca o parte din banii luati de fete pentru serviciile prestate ajungeau la Dyandy. Imobilul in care se afla barul este ocupat abuziv dupa ce proprietara l-a actionat in instanta pe Parvan pentru evacuare.
Printre manechinele care, anul trecut, au prezentat colectia Dyandy s-au numarat si surorile Ramona Gabor si Monica Columbeanu. Contactati de „Gardianul“, mai multe celebritati din lumea modei ne-au declarat ca nu l-au cunoscut indeaproape pe Dyandy si ca el “nu exista in moda romaneasca”. Dyandy Danut Parvan, in varsta de 41 de ani, a fost retinut, miercuri seara, de ofiterii Serviciului de Investigatii Criminale din cadrul Politiei Capitalei, de la barul de noapte si salonul de masaj pe care il administreaza, Sexy Lands, sub acuzatia de proxenetism.
Totodata, patru fete, angajate la Sexy Lands, sunt cercetate pentru prostitutie. Politistii spun despre Dyandy ca sub camuflajul unui salon de masaj, situat pe strada Doctor Iacob Felix, “maseuzele” prestau servicii sexuale contra cost. Surse din politie sustin ca patru angajate ale salonului “Sexy Lands”, administrat de Pârvan, ar fi primit de la clienti 200 de lei pentru masaj si 500 de lei pentru servicii sexuale. Femeile îi plateau o parte din aceste sume lui Dyandy Danut Pârvan.
Conform unor surse din preajma lui Parvan, acesta mai detine un salon de masaj erotic in zona Minerva din Capitala. Mai mult, printre clientii saloanelor s-ar fi aflat si oameni din lumea buna a Bucurestiului, VIP-uri si persoane care activeaza in showbiz. Potrivit datelor publicate pe site-ul http://www.sexylands.ro/este clubul unde cele mai frumoase si senzuale fete iti vor dansa si te vor masa pana dimineata. Relaxeaza-te alaturi de noi si iti vom transforma clipele in cea mai frumoasa experienta traita pana acum. Te vei afla pe taramul fanteziilor. Te vei simti ca un rege, rasfatat de cele mai exhibitioniste maseuze si stripteuze. Rasfatul nu cunoaste limite alaturi de noi. Cunoaste-ne, apoi lasa-ne sa-ti cunoastem trupul... Tu si cu mine.”
Faptul ca afacerea avea succes o dovedeste si un anunt postat pe acelasi site prin care se incerca racolarea de noi fete “dansatoare si maseuze cu sau fara experienta. Oferim cursuri de specializare cu profesor atestat. Castiguri lunare intre 3.000-5.000 de euro. Asteptam si provincia” .
Simplu si la obiect
Danut Parvan s-a lansat in lumea modei in 1994, cand si-a deschis casa de moda Dy'Andy, cu deviza “Eleganta prin simplitate”. Creatiile vestimentare sunt idei proprii, asa cum se arata pe site-ul de prezentare, “neavand nevoie de ajutoare din afara, asa cum se practica in lumea modei”. “Creatiile vestimentare gasite aici se adreseaza tuturor categoriilor de varsta, fiind in acelasi timp si usor accesibile, realizandu-se un raport optim intre design, calitate si pret. Inca de la inceput, Casa de Moda Dy'Andy participa la prezentari de moda in festivalurile nationale de muzica tinute la Mamaia si Mangalia, la prezentari de televiziune si patroneaza multe concursuri de MISS. In fiecare sezon, Dyandy isi prezinta colectiile in diferite locuri din Bucuresti si de pe litoral. In vara anului 2001 este prezentata colectia la Festivalul de Moda Mamaia. Colectiile de toamna/iarna si primavara/vara sunt prezentate cu regularitate in cadrul Hotelului Sofitel. Artisti si VIP-uri ale vremurilor gasesc mereu in creatiile Dy'Andy stilul lor. Pe micul ecran, Dy'Andy a colaborat cu Antena 1, unde in fiecare saptamana noutatile vestimentare au putut fi vazute in cadrul emisiunii ”.
Iata ce zic vedetele pe http://www.gardianul.ro/ (comentariile din paranteze ne apartin) :
“Dyandy nu exista in lumea modei!”
Monica Columbeanu, manechin: (pe care ati vazut-o de mana cu el la o prezentare de moda!!!): “Sincer, eu nu imi amintesc de Dyandy, nici macar nu stiam ca il cheama Danut Parvan. Cred ca am prezentat pentru el, dar asta s-a intamplat mai demult, in cadrul Bucharest Fashion Week, unde am prezentat pentru peste 30 de designeri, deci va dati seama ca nu mi-i pot aminti pe toti. Nu stiu nici cum arata, nici cati ani are, nici macar nu stiu daca e creator de moda... Nu vreau sa-l jignesc, dar nu cred ca este o mare celebritate, altfel mi-as fi amintit de el”.
Irina Schrotter, creator de moda: “Cunosc marca Dyandy, pentru ca este una dintre cele mai vechi de pe piata modei romanesti, dar pe proprietarul marcii nu am avut ocazia sa-l cunosc. Niciodata nu a participat la Saptamana Modei de la Iasi si nici la alte festivaluri din tara nu am auzit de el. Ce pot sa spun despre activitatile lui... Stirea este de necomentat. Este foarte grav ca se intampla astfel de lucruri in modeling, unde se lucreaza chiar si cu fetite de 13-14 ani care urca pe podium. Cred ca este o zona care trebuie foarte bine supravegheata, iar daca ce a facut acest domn se dovedeste a fi real, sper ca justitia sa se ocupe asa cum trebuie de asta”.
Adina Buzatu, stilist: “Il cunosc, ne-am intalnit de cateva ori la evenimente de moda, dar nu parea sa aiba astfel de preocupari. Ma rog, lucrurile astea nu se vad cu ochiul liber! In orice caz, nu am observat nimic care sa dea de gandit in comportamentul lui. Parea un om linistit, el a fost mereu low profile, desi casa lui de moda era una dintre primele aparute pe piata. Dar, cu toate astea, nu ii cunosc colectiile, nu am vazut nici una dintre ele, sau daca am vazut, nu am retinut-o”.
Mihai Albu, designer: “Nici vorba sa am vreo colaborare cu el. Il stiu de mult timp, dar cam atat. Din cate stiu eu, nici nu era creator de moda. Era un fel de coproducator. Avea un magazin, pe la Obor am impresia, dar mai multe nu stiu”.
Iulia Albu (sotie de designer): “L-am vazut o singura data in viata mea la un eveniment monden. Nu am colaborat cu el, slava Domnului! Ma bucur ca nu l-am cunoscut! Probabil ca a vazut ca nu prea merge treaba cu moda si a vrut sa castige bani din alta parte”
Romanita Iovan, creatoare de moda: “Nu stiu cine este DyAndy. Nu am colaborat niciodata cu el si nici nu l-am cunoscut in vreo imprejurare. Nu stiu ce sa spun despre acuzatiile care i se aduc si habar nu am daca sunt adevarate sau nu”.
LATER EDIT: Am vazut la ProTv ca proprietarii imobilului de pe strada Doctor Felix (in piata Victoriei, vis-a-vis de Guvern) au gasit foarte multe carti de vizita de la diplomati, politicieni si membri marcanti ai autoritatilor! Bravo! Asa mai zic si eu sa faci politica. Pai dupa o sedinta de Gyvern tinuta de Boc, nu merita si ministrii nostri putina relaxare???
Ideea e ca in bordel au fost gasite foarte multe camere video si casete cu clientii filmati. Sunt curioasa daca vom mai auzi prea multe detalii despre acest si peste vreo luna si nu o fi musamalizat. Daca l-o fi filmat chiar si pe Boc? :)))))))))))))

0 comentarii: