joi, 20 august 2009

Ce tocuri poarta Victoria Beckham!!!

Nu cred ca am vazut vreodata o poza cu Victoria Beckham in care sa fie incaltata in altceva decat tocuri de 200 de centimetri (vorba vine:P) !!! Diva este absolut dependenta de pantofii cu toc foarte inalt si da impresia ca si papucii de baie au si ei tocuri de 15 cm. Si mie imi place sa port tocuri si da, este adevarat ca pe tocuri te simti mai interesanta, mai sexy, mai atragatoare... Dar, la sfarsitul zilei, cand nu-ti mai simti picioarele si talpile iti ard de durere, putin te mai intereseaza cat de sexy esti sau nu esti in slapi. In momentele alea abia astepti sa iti intinzi talpile si sa ti le relaxezi intr-o baie cu muuulta sare si spuma si iti juri ca niciodata nu vei mai pune asa ceva in picioarele tale. Si iti respecti promisiunea o zi, doua, o saptamana poate, in care degetele si talpile tale s-au relaxat in slapi sau sandale fara toc, in care te-ai simtit extrem de confortabil si in care nu ti-ai mai facut griji ca trebuie sa mergi 100 de metri pe jos...
Dar, vine si momentul in care iti dai seama ca rochita aia frumoasa pe care vrei o sa imbraci azi nu se potriveste sub nici o forma cu slapii de plaja si te uiti cu ingrijorare spre cutia cu tocuri... Iti verifici picioare, vezi ca bataturile s-au vindecat, degetele au scapat de senzatia aia de menghina si iti faci curaj sa incalti sandalele frumoase, dar cu tocuri extrem de inalte si incomode. Te simti bine in primele...10 minute? Da, cam asa! Dar, mai apoi...incepe cosmarul si urasti de-a dreptul nenorocitele alea de sandale...si abia astepti sa ajungi acasa si...din nou iti juri ca nu te vei mai incalta cu ele....si tot asa.
Ceea ce vroiam sa spun este ca, si poate ca multe dintre dumneavoastra imi veti da dreptate, in cele mai multe dintre cazuri, TOCURILE SUNT UN CHIN. Poate ca nu sunt eu suficient de domnisoara :) si nu stiu sa le port, cu toate ca am muuulte perechi de pantofi/sandale/cizme cu toc pentru ca le iubesc, dar mi s-a intamplat sa si plang de durere din cauza lor.
Una peste alta, nu am purtat niciodata tocuri atat de inalte precum cele adorate de Victoria Beckham si uimirea mea este cu atat mai mare cu cat ea numai in asa ceva se incalta. Este adevarat ca nici nu circula foarte mult "per pedes", dar cand esti cocotata pe catalige de 20 de cm, nici nu ai nevoie sa faci foarte multi pasi.
Unele femei poarta tocuri pentru ca sunt complexate de inaltime, altele pentru ca le fac sa para mai slabe, iar cele mai multe dintre noi, pentru ca aratam bine, suntem mai elegante :)
Victoria Beckham nu este nici piticot, nu trebuie sa-si subtieze nici silueta si oricum ar arata bine in orice. Este o femeie foarte ingrijita, extrem de cocheta, mereu la moda, intotdeauna impecabila! Mie personal imi place foarte mult cum se imbraca, cum se piaptana, cum se accesorizeaza.. o consider perfecta!
Voi ce spuneti? Suntenti dependente de tocuri? Va descurcati bine la inaltime?:)

8 comentarii:

SoSheSays spunea...

Femeia asta ma fascineaz pe cuvant.
E ca un snur de slaba si nu e un compliment, si-a facut niste implanturi care nu arata okay mai degraba niste baloane mai ales cand si le strange in corsetele alea super stramte, are o tunsoare scurta scurta care nu o avantajeaza parerea mea si mai poarta si aceste tocuri criminale.

Anonim spunea...

what the fuck!?! femeia asta e normala??? cred ca are picioarele pline de varice

Zuzele spunea...

da, e destul de ciudata creatura :) zici ca e alien :)) dar imi place cum se imbraca!

victoria spunea...

Eu sunt indragostita de tocuri si, din fericire, sotul e inalt, 1.86, pentru ca la 1.76 cat am eu plus tocuri, iti dai seama cum as arata langa un domn ca premierul Boc?
P.S. Imi place mult blogul, dar nu am timp de comentarii mereu.

ina bixade spunea...

Mor de ris cu birfele astea...(otilia, tu esti una dintre zuze? sint un pic confuza de cind ti-ai schimbat formula blogului, de asta intreb) ***eu mi-as rupe gitul pe tocurile alea. Imi plac tocurile, dar nici in halul ala...nu o consider frumoasa pe VB, ci comuna, dar na, gusturile nu se discuta, but I love her british accent, it's impossibly sexy!!!

Zuzele spunea...

@Victoria: Esti o fericita! Multumim pt aprecieri
@Ina: Wow ce surpriza! E o onoare sa te am printre cititorii mei!!! Da, ce sa fac si eu, m-am tabloidizat... Asta cere publicul :P

Lena Tamas spunea...

Mie nu-mi place ,,diva" asta deloc, e uuurata foc si degeaba haine si pantofi de firma, el sotul ei chiar este ok.

Anonim spunea...

Aceasta femeie este o diva in adevaratul sens al cuvantului.
O ador!!