miercuri, 19 august 2009

Gyuri Pascu a revenit in Divertis, dupa 2 ani

Din toamnă, Ioan Gyuri Pascu vine la Pro Tv şi îşi lasă şi el semnătura pe umorul cuceritor marca Divertis. Alături de Silviu Petcu, Doru Antonesi, Florin Constantin, Cristian Greţcu, Cătălin Mireuţă şi Doru Pîrcălabu, Ioan Gyuri Pascu va jongla cu umorul în cadrul unei rubrici permanente din prima oră de program Divertis de la Pro Tv. ”Colegii mei au venit cu o idee interesantă, care mi-a plăcut, aşa că a fost simplu: am acceptat imediat să mă alătur proiectului Divertis de la Pro Tv”, a mărturisit entuziasmat Ioan Gyuri Pascu.
Dacă până acum a cântat sau a parodiat cu mult talent diverse personalităţi ale scenei politice, în noul show Divertis de la Pro Tv Ioan Gyuri Pascu se pregăteşte pentru un nou personaj şi un scenariu care va smulge hohote de râs. ”Telespectatorii Pro Tv se vor întâlni în fiecare săptămână cu un personaj special, care va călători prin timp şi se va confrunta cu tot felul de situaţii comice. Va fi de fapt un filmuleţ, un mini-serial”, a adăugat acesta.
Cât despre colegii de la Divertis, aceştia au mărturisit că sunt la fel de entuziasmaţi şi nerăbdători să reînceapă schimbul de glume şi replici savuroase. ”Păi, Gyuri era la Pro, noi la fel, şi cum în ultimii doi ani nu a mai avut cine să ne bată la cap că berea nu e destul de rece, cafeaua cu destul lapte sau apa destul de chioară, ne-am zis că n-ar fi rău să ne reamintim. Mai ales că dacă-ţi baţi capul, îţi vine şi ideea. Şi cum noi idei aveam şi Gyuri era între două filmări, trei concerte şi o piesă de teatru şi fuma liniştit în spatele casei, i-am propus să vină să fumeze în studioul nostru. Zis şi facut! Berea e deja la rece!”, a declarat Silviu Petcu.
In octombrie 2007, Gyuri Pascu a parasit grupul Divertis pentru a se dedica proiectelor sale muzicale si teatrale. "Am considerat ca, dupa 20 de ani, pot incerca si alte proiecte. Divertisul este una dintre cele mai frumoase bucati din inima mea, dar proiectul saptamanal de TV este devorator de timp. Daca formatul s-ar schimba si nu ar mai implica munca saptamana de saptamana, probabil ca as lucra din nou cu prietenii de la Divertis", declara actorul in urma cu cateva luni, pentru Gardianul. S-ar parea ca Gyuri a revenit la sentimente mai bune sau poate ca l-a afectat si pe el criza financiara. La urma urmei, tot mai bine este cu gasca, decat singur!

1 comentarii:

Anonim spunea...

"un personaj special, care va călători prin timp şi se va confrunta cu tot felul de situaţii comice", n-au mai facut si cei de la Vacanta Mare chestia asta??? Pro Tv-ul chiar a ramas in pana de idei...