marți, 11 august 2009

Am jucat septica si macao cu Cheeky Girls

Ma tot tin de vreo luna doua sa va povestesc despre cartile de joc ale sotului meu, unde in loc de personajele cu care ne-am obisnuit noi, gen popa, dama, valet, am descoperit dive autohtone precum Cheeky Girls, Gina Pistol, Cristina Rus, Cosmina Pasarin, Crina Abrudan, bunaciunea de Catrinel Menghia, Andreea Antonescu, Andreea Balan, Andreea Banica, bebelusa Delia Florea, Raluca Lazarut (cu care pana acum vreun an-doi semanam aproape la perfectie), Anda Adam si, spre marea mea surprindere, Maria Marinescu. Spun spre marea mea surprindere pentru ca nu ma asteptam ca Maria Marinescu sa se alature vreodata vedetelor de rand. Nu vreau sa vorbesc urat pe nimeni, pe cateva dintre el chiar le admir foarte mult. Va las sa va delectati si v-as ruga sa-mi apreciati efortul de a scana cartile de joc :))

PS: Intrebare de 100 de puncte: Cine este Jokerul?

2 comentarii:

SoSheSays spunea...

Jokerul e Catrinel Menghia...si da e o bunaciune...eu nu as suporta sa joc carti de-asta cu al meu ...de draci hahaha
inca nu ai zis nimic de postul meu...ah tu esti cea maritata..scuze...:)

SoSheSays spunea...

Valeu ce buna e Dinuleasca! hahaha