luni, 3 august 2009

Apel umanitar

Adrian Mutu va trebui sa plateasca clubului de fotbal Chealsea, 17 milioane de euro pentru faptul ca s-a drogat si nu si-a respectat contractul. La auzirea vestii, foarte multi oameni, ca sa iasa in evidenta, au facut niste apeluri si declaratii de-a dreptul penibile. Cica sa il ajutam cu totii pe Mutu sa plateasca datoria. Da, cica sa dam fiecare cate un euro, sau cat avem, pentru a-l ajuta pe "Briliant".
Deci, ce mai asteptati? Eu propun sa ne donam cu totii cel putin jumatate din salariu, sa ne rugam si bunicii sa doneze macar 10 lei din pensie, sa nu-i mai iroseasca pe medicamente, sa ne rugam prietenii cu copii sa le doneze alocatiile si sa facem tot posibilul sa strangem bani sa il ajutam pe saracutzul de Mutu sa isi plateasca datoria de 17 milioane de euro pe care o are de platit clubului Chelsea! :))
Am ras? Doamne, nu trebuia! Nu va dati seama ca baiatul asta, un bun national, va fi nevoit sa isi vanda vreun apartament de la Miami sau nu va mai avea la fel de multe milioane de euro in conturi daca va fi nevoit sa isi plateasca datoria! Cum putem sa fim atat de cruzi si sa nu ne luam de la gura sa il ajutam pe "Briliant" sa isi poata trai in continuare viata super mega luxoasa pe care o traieste si in prezent?
De ce suntem atat de cruzi si nu putem sa intelegem si noi un baiat amarat care a jucat si el la Chelsea si care, in afara terenului de fotbal avea 136123629426490 de amante, precum Moran Atias, Diana Munteanu, si multe altele care acum chiar nu imi vin in minte, care tot in afara terenului tragea chefuri intinse pe nopti intregi, udate cu alcool, parfumate cu marijuana si condimentate cu cocaina sau heroina (ca nu ii cunosc preferintele)!
PS: NU am absolut nimic cu Adi Mutu, mai ales ca mi-am exprimat de foarte multe ori simpatia fata de el atat ca jucator de fotbal cat si ca fizic. Pur si simplu imi este simpatic si mi se pare cel mai bun jucator de fotbal din Romania. Dar de la asta pana la a dona bani ca nu cumva sa saraceasca, bietul de el.....No coment! Nu mai zic nimic, ca iar imi aduc aminte de Chivu care si-a rupt piciorul sau mana dupa ce a cazut, beat fiind, de pe scarile unui club de noapte!
PS2: da, am revenit si sa stiti ca mi-a fost tare dor de voi! Am sa revin cu poze. G se bronzeaza acum si m-a anuntat ca intentioneaza sa se angajeze prin Grecia, pentru nu mai vrea sa circule cu tranvaiul 41 :))

7 comentarii:

adela sirghie spunea...

cand am citit titlul tau, Apel Umanitar, am avut o strangere de inima. Nu cumva blogul meu preferat de mondenitati a luat-o razna? daca zuzele sunt mari admiratoare si o sa imi spuna haide Adela, sa strangem banutz peste banutz, sa poata Mutu sa o tina tot asa, sa nu invete nimic dar absolut nimic din viata? ei bine, nu m-ati dezamagit!

Zuzele spunea...

@Adela: Draga mea, cum sa ne dezamagim noi cei mai dragi cititori? Se poate? Titlul a fost cu "schepsis" :))

adela sirghie spunea...

daa...m-am prins si eu, dar dupa vreo cateva randuri!
oricum, vreau sa va intreb care e pulsul povestii acum?
ca nu am mai urmarit.

Zuzele spunea...

@Adela: Pai i-au promis patronii de la Fiorentina lui Mutu ca o sa-i aranjeze o intalnire cu Abramovich ca sa il scuteasca de dtorie sau sa i-o mai micsoreze.

adela sirghie spunea...

sunt curioasa ce sanse reale are. oricum povestea nu s-a incheiat, deci mai asteptam putin.

Zuzele spunea...

Eu cred ca are sanse sa scape ca simplu cetatean al UE, si nu ca fotbalist, deoarece decizia a fost data de catre Tribunalul de Arbitraj Sportiv, si tind sa cred ca poate fi atacata in justitie.

Anonim spunea...

Becali a fost cel mai tare. Ce a zis el? "Ia terminati cu fitzele astea. Are Mutu alti bani bagati in proprietati pe numele parintilor, fratilor, neamurilor! Nu ii plangeti de mila ca are el de unde sa plateasca!"

V-a lamurit?