joi, 6 august 2009

Rezultate sondaj

Astazi s-a incheiat sondajul din dreapta paginii, in care va intrebam daca va place noul look al blogului. Sunt un pic dezamagita si confuza in acelasi timp. Iata rezultatele: - 35% dintre participantii la vot au spus ca le placea mult mai mult fostul look, cel cu pitzipoanca la shopping; - 26% dintre cititori au spus ca le place foarte mult acest nou layout; - 15% au raspuns ca le place noul aspect dar ca mai trebuie un pic imbunatatit; - 23% au spus ca noul look nu le place absolut deloc. Stiu ca am zis ca voi tine cont de parerile voastre, dar vreau sa mai imi acordati o sansa. Mai lansez un scurt sondaj pana luni la pranz. Va rog sa-mi trimiteti comentarii si sa imi spuneti daca sa pastrez noul layout sau sa revin la cel vechi. Sau, eventual sa aleg un al treilea sablon. Promit ca luni dupa amiaza voi trece la treaba si voi crea un site pe placul dumneavoastra, a cititorilor nostri fideli!

14 comentarii:

eSorin spunea...

mie imi place mai mult asta.as dori sa ramana!

Zuzele spunea...

@eSorin: Am inceput cu dreptul!

Unknown spunea...

Servus,

Aspectul actual arata a prima pagina pe un ziar. Sau a tabel.
Stiu, e trendinez sa arati asa (cazul site-urilor agregatoare de stiri) dar e frustrant si de obicei, duce la abandonarea vizitarii, din oarece (vaga :P ) experienta am acumulat.
La fel ca si intr-o carte, imi place sa vad paginile, indiferent ca in continut exista sau nu si fotografii.

Din tot sufletul, recomand revenirea la vechiul aspect.
Dar, it's up to you.

Zuzele spunea...

@Doberman: Frumos comentariu! Multumesc foarte frumos!

adela sirghie spunea...

mie imi place formatul vostru actual, dar pozele sunt turtite si mi se pare ca trebuie sa scotocesti putin pana cand dai de comments.
astea creeaza deruta si eu cred ca cititorului trebuie sa ii usurezi cat de mult poti tu accesul la postarile tale.
sper ca ti-am fost de folos, revin daca mai imi vine vreo idee.
xoxo

Anonim spunea...

Sunt de acord cu Doberman. Plus ca poza cu `The Bitch` e prea mare si prea nepotrivita imaginii de diva cartonata.

Zuzele spunea...

@Anonim: da, si eu ma gandeam macar sa sterg in pfotoshop faza cu the bitch
@Adela: si pe mine ma enerveaza turtirea pozelor. Tu ce zici, avand in vedere ca esti experta in frumusete, sa gasesc alt sablon, sau sa revin la cel anterior?

Anonim spunea...

Vechiul format era perfect : era in pagina doar un articol, altul sub el si tot asa. Nu mai pierdeam timp si nici nu mai ameteam dand lcik pe n articol, revenind apoi la pagia initiala pentru alt articol ...
Acest format, intocmai ca al ziarelor, este cel mai iritant posibil, pentru cititor ...Ci cat e mai simplu organizat, cu atat e mai clar si mai usor de folosit.

codrutza spunea...

Eu zic sa incerci alta tema..sau sa te intorci la cea veche cu imbunatatiri.
Tema actuala pe mine ma zapaceste..pozele se vad aiurea,deruteaza :P Multa bafta!
Oricum ar fi,eu o sa raman o cititoare fidela!

Anonim spunea...

Era muuult mai bine inainte.

Anonim spunea...

poza cu The Bitch e cam mare.Se vede pe jumate din monitorul meu de 17 inchi.

adela sirghie spunea...

eu sunt de parere ca trebuie sa cauti sa imbunatatesti formatul actual, in special partea cu pozele. daca nu poti, revino la formatul initial.

SoSheSays spunea...

imi place albastrul, e relaxant dar mi-ar placea un pic mai lat partea cu postul, poti sa il modifici foarte usor daca nu stii ai putea sa ma intrebi, asta daca vrei bineinteles.
nu imi place poza ta de header cu the bitch si cu acel anime, te rog sa nu te superi, blogul tau imi place foarte mult.

Zuzele spunea...

beauty, my dear, sigur ca vreau sa ma ajuti daca vrei asta! chiar ti-as fi recunoscatoare! intr-o zi cand ai timp, poate vorbim si ne ajuti cum sa facem sa arate mai bine bloguletul asta al nostru :) multumim mult!