miercuri, 26 august 2009

Barfe din Taxi

Sambata am fost amandoua toata ziua la Otopeni, la Water Park. A fost o zi de vis in care ne-am bronzat, am facut muuuulta baie si ne-am dat de cel putin o suta de ori in tobogane. Nu va spun ce dureri musculare aveam amandoua duminica!!!! Oricum, a fost o zi superba care ne-a prin foarte bine, intrucat stresul acumulat toata saptamana s-a evaporat complet pana am plecat acasa. La plecare am luat un taxi. Avand in vedere ca era destul aglomerat pe DN1, am facut o gramada pana la destinatie. Zuza G, curioasa din fire, l-a intrebat pe domnul taximetrist ce vedete a mai plimbat in ultima vreme. Atat ne-a trebuit, ca taximetristul a devenit foarte slobod la gura si ne-a spus o gramada de barfe, una mai picanta decat alta. Cum nu ne putem abtine, va povestim si voua cate ceva din ce au auzit si urechile noastre. Prea multe cometarii nu o sa facem, o sa va prezentam relatarile soferului de taxi exact cum le-am auzit si noi. Crin Antonescu da bacsis mic Una dintre ultimele persoane publice care au umblat cu taxiul cu care ne-am plimbat si noi a fost Crin Antonescu. “Un om linistit. Mi-a lasat bacsis dar foarte, foarte putin“, ne-a destainuit soferul. El a completat spunand ca bacsisul cel mai mare pe care l-a incasat de la vreo persoana publica, a fost de doua ori cat pretul cursei si l-a primit de la generalul Atanasie Stanculescu. Andreea Marin, fitzoasa si scandalagioaica Din povestirile soferului nu a scapata nici vesnica rivala a Mihaelei Radulescu, Andreea Marin. „Acum câţiva ani am lucrat o perioadă la o firmă care se ocupa cu montarea de alarme pentru locuinţe. Andreea Marin stătea într-o vilă într-un cartier din Băneasa împreună cu sora sa. Într-o seară a umblat la sistemul de alarmă, l-a activat şi nu a mai ştiut să-l oprească. A sunat la noi la firmă, iar eu şi cu încă un coleg ne-am dus să rezolvăm problema. Când am ajuns, mare ne-a fost mirarea să o vedem chiar pe Andreea Marin, care urla ca o descreierată că trebuia să ajungem în cinci minute şi am ajuns în şapte! O isterică“, a punctat şoferul de taxi. Lazarus şi Moni Columbeanu, mana-n mana cu paparazzi In timp ce masina statea blocata pe podul Baneasa, de plictiseala, omul caruia ii daduseram apa la moara continua povestirile. Cel care a urmat in vizorul lui a fost Luis Lazarus. Si nu singur, ci impreuna cu Monica Columbeanu. „Când a fost ziua lui Lazarus, aproape de restaurantul unde si-a facut ziua, erau o gramada de taxiuri parcate, in statie, iar eu eram chiar primul, chiar in fata carciumii. In fata restaurantului era plin de fotografi. Lazarus cand a venit a dat noroc cu ei, a vorbit ceva si apoi a intrat. Cand a aparut Monica Columbeanu, el a iesit, a luat-o de mana si au intrat in restaurant ca si cand nici nu ar fi observat fotografii. A doua zi era plin prin ziare ca Lazarus a fost surprins de paparazzi, de mana cu Moni Columbeanu. Pai cum domnisoarelor a fost surprins, cand el vorbise cu ei inainte, daduse noroc si apoi a luat-o intentionat pe Columbeanca de mana?!”, povestea taximetristul. Apoi, pe la sfarsitul petrecerii, taximetristul care statea intentionat acolo, sperand ca va prinde vreun client bogat, l-a vazut pe Maharul, iubitul Simonei Senzual, cand aurinat pe masina Monicai Columbeanu. „Dupa ce Maharu s-a pishat pe masina ei, a aparut si Columbeanca. Cred ca era cam beata dupa cum radea si mergea. Mamaaaa, cat de urata era!!! Avea niste picioare strambe si subtiri!! Doamne, si ce lungi erau picioarele, ca ii ajungeau pana la geamul masinii“, se mira de zor taximetristul.

Dan Negru are arici la buzunar Faptul ca Dan Negru este un zgarcit si jumatate este stiut si recunoscut chiar si de el de nenumarate ori. Taximetristul ne-a povestitit, insa, ca este chiar mai zgarcit decat ne-am fi putut imagina. „Am avut odata un client care e cameraman la emisiune la Dan Negru. Intr-o seara i-a cerut 10 lei cu imprumut pana a doua zi ca sa isi cumpere un pachet de tigari. Stiti ce i-a raspuns Dan Negru: «Du-te ma de aici ca nu iti cumpar eu tie tigari». Si nu i-a dat, chiar daca omul lucra cu el de multa vreme si ii ceruse doar cu imprumut pentru cateva ore“, a povestit soferul. Cam atatea imi aduc aminte. G, daca a mai zis ceva nenea taximetristul si am omis eu, adauga tu, please. Cert e ca atunci cand am ajuns in fata casei, i-am lasat bacsis 6 lei, iar soferul ne-a zis sa traim, ca l-am omenit mai mult decat multi bogatashi.

0 comentarii: