sâmbătă, 15 august 2009

Monica Columbeanu se tine de surprize

Va mai amintiti rubrica 1/zi pe care o avem noi pana acum ceva vreme, in care prezentam, zilnic, cate o pitzipoanca? Ei bine, una dintre protagonistele rubricii, Alexandra Enachescu , cea despre care spuneam ca are o fata de zici ca a inghitit o lamaie si se stramba din cauza asta, si-a sarbatorit ziua de nastere joi. Duduitza a lucrat de ziua ei, avand o prezentare pentru Sonia Trifan (in sfarsit aflu si eu cu ce se ocupa Sonia Trifan, protagonista topului celor mai mari pitzi din Romania).
Acum ca m-am linistit si voi putea dormi la noapte, odata ce am aflat ca domnisoara in cauza este designer, sa ajung unde vroiam, de fapt sa ajung... Deci, joi seara, Sonia Trifan a avut la Ipanema City Beach din Bucuresti o prezentare de moda. Pe scena au urcat dive mari, nume grele ale modelingului international, precum Denisa Tanase (una de umbla cu fotbalisti), Laurette (no comment), Alexandra Enachescu (alta care moare dupa fotbalisti) si Elena Archis (asta chiar nu stiu cine e).
Prezentatoarea evenimentului cine credeti ca a fost? Oanaaaaa Roman!!!! Proaspata angajata a Blue Air si-a facut intrarea si in sectorul moderarii de ceremonii. O felicit pentru curajul pe care l-a avut de a imbraca rochia din imagini! Daca ea zice ca ii sta bine.... Rochia asta am vazut-o si eu la Orsay, un magazin de prin mall-uri cu haine mai de pitzi si mai accesibile cat de cat. Mi-a placut foarte tare. Insa eu, care jur ca sunt cel putin pe jumatatea Oanei Roman la circumferinta, nu am cumparat-o pentru ca mi s-a parut ca arat ca un ardei umplut in ea si ca sa imi stea bine in rochia cu latze ar fi trebuit sa am o silueta de invidiat si niste picioare pana-n gat.....
Aoleu, scuze...iar m-am abatut de la subiect! Vorba lui Mihai Margineau: "Zii in p... mea morala!" :)).
Cum va ziceam, a fost ziua Alexandrei Enachescu. La eveniment au participat si Monica Columbeanu, insotita de sora ei, Ramona Gabor si de Gabi Badalau (nu stiu cine e), iubitul celei din urma.
Moni a vrut sa le demonstreze colegelor de breasla ca tine la ele si i-a facut o surpriza Alexandrei, urcand pe podiumul de prezentare cu un tort pe care i l-a facut cadou. Surpiza a fost sustinuta si de viitorul manechin Oana Roman care cica ar fi cea mai bune prietena a Alexandrei Enachescu. S-a lasat cu pupaturi, cu lacrimi de emotie....Hai, recunoasteti ca v-a marcat viata aceasta stire de senzatie :)))
Surprize, surprize!!
Alexandra Enachescu
Oana Roman si Sonia Trifan
Denisa Tanase
Larette

6 comentarii:

zuza g spunea...

:))) hai ca mi-ai descretit fruntea cu stirea asta :))) mare dreptate ai ca oana roman parca e un ardei umplut :))) bloguletul nostru avea nevoie de o stire vesela :) pupici

Gabriella spunea...

Ce invidioase sunteti :)) Oana Roman arata foarte bine .. deghizata intr`un ardei umplut :)) Va puuuuuup, sunteti tari

Zuzele spunea...

cu siguranta! murim de invidie ca nu avem 125 kg si rochie cu latze scurta pana la fund :))) si noi te pupam, gabriella

PS: poate n-ai observat ce lac de transpiratie are diva la subrat. si, ca o informatie suplimentara, zuza O a surprins-o la un eveniment mondenen neepilata. avea ditamai blana pe picioare si fusta scurta. ce sa-i faci? astea sunt divele patriei noastre...:)

Anonim spunea...

Buna fetelor! va tot urmaresc de ceva timp...sunteti foarte tari...
iar despre Oana Roman...nu am cuvinte..initial credeam ca este umbra mainii ei..dar apoi am marit poza si se pare ca aveti dereptate..duduitza are probleme cu transpiratia..sa-i luam un Rexona?:))

Zuzele spunea...

sunt convinsa ca domnisoara oana roman foloseste produse cosmetice de super fitza si nu un "amarat" de rexona :) sau....poate ca nu foloseste deloc sau...poate ca transpira abundent si nici un deodorant nu ar face fata...nu stiu ce sa zic...i se poate intampla oricui, dar daca tot esti persoana publica ar trebui sa fii ceva mai atenta...

Roxana spunea...

Deci oana roman arata ca un butoi.Ii sta oribil cu rochia aia.

Eu consider ca ar trebui sa slabeasca mai ales ca e persoana publica.Sincer,kg in plus deformeaza corpul si fata..iar apoi iti deformeaza psihicul.Voi ati zis parca ''fericirea ta consta intr-o punga plina de kfc''?
M-am saturat de femei multumite la 80 de kg,nu,nimeni nu se simte bine in pielea lui daca e dolofan.Nu e nici sanatos..iar se stie,grasimea de pe burta e cea mai nesanatoasa,ea inconjoara organele care sunt apasate,functioneaza mai greu si in timp vor ceda.
Aveti dreptate cand scrieti articole in care o persiflati,atat interoiorul cat si exteriorul trebuiesc ingrijite.