miercuri, 19 august 2009

Cotabita, ai ajuns sa ceri bani fanilor?

Ce comentariu primim noi de la un cititor (multumim!) zilele trecute?! Iata-l! UITATI CUM INCEARCA UNII ARTISTI SA-SI MAI ROTUNJEASCA VENITURILE:http://www.gabicotabita.go.ro/fanclub.html"Ce trebuie sa faci pentru a deveni membru:contactezi Fan–Clubul, iti exprimi dorinta de a te alatura membrilor sai...Ti se va trimite statutul Fan – Clubului si un formular pe care va trebui sa-l returnezi dupa ce il vei completa cu datele tale personale daca, evident, esti gata sa respecti statutul din care vei fi aflat tot ceea ce este necesar sa stie un viitor membru dupa care, vei incepe sa achiti, lunar, cotizatia necesara."MIE PERSONAL MI SE PARE UN MARE TUPEU SI O NERUSINARE FARA LIMITE SA CERI FANILOR SA-TI PLATEASCA COTIZATII LUNARE.MARII ARTISTI DIN STRAINATATE NU FAC ACEST LUCRU.AM VAZUT CA MAI VAND OBIECTE PERSONALIZATE,SEPCI,TRICOURI,INSIGNE,ETC,DAR NU AM VAZUT SA CEARA COTIZATII LUNARE,CA COTABITA AL NOSTRU.EU NU VOI PLATI NICIODATA COTIZATII NICIUNUI ARTIST PT CA NU MI SE PARE CORECT.POATE CA SUNT FAN LA 30 DE ARTISTI.CE AR FI SA-MI CEARA TOTI COTIZATII LUNARE???DUPA CE CA UN CD SAU UN BILET LA UN CONCERT COSTA CATEVA SUTE DE MII DE LEI,IAR NOI,MURITORII DE RAND DE ABIA NE PUTEM PLATI INTRETINEREA SI FACTURILE,ACUM TREBUIE SA MAI PLATIM SI COTIZATIE LUNAR????NEVER EVER!!!!SI SE MAI MIRA ARTISTII NOSTRII,DE CE LUMEA PREFERA SA ASCULTE MUZICA GRATIS DE PE INTERNET. 17 august 2009 21:15 Ce comentariu primim noi astazi de la acelasi cititor?! Iata-l! CRED CA COTABITA TI-A CITIT BLOGUL,PT CA AZI AM VAZUT CA A CORECTAT SITE-UL.SI-A STERS NR DE TEL,SI CHESTIA CU TAXA LUNARA.PACAT CA NU AM FOTOGRAFIAT INAINTE SITE-UL.RUSINEEEEE COTABITAAAAA!!!!!!! 19 august 2009 18:57 Din fericire, am facut eu un print screen ieri si unul astazi, sa puteti observa si voi diferenta! (fati click pe poza pentru a putea citi detaliile) Apropo, colegii de la Gardianul au fost vigilenti si au facut un material pe aceasta tema. Iata ce scrie in ziar: "(...) Pe site-ul oficial al lui Gabi Cotabita gasim un anunt prin care cantaretul le cere fanilor o cotizatie, daca vor sa se inscrie in club: “Fan – Club Gabriel Cotabita poate oferi in orice moment, celor interesati, materiale muzicale, informatii, fotografii, calendare si chiar un fanzin! (...) Cum poti deveni membru: contactezi Fan–Clubul, iti exprimi dorinta de a te alatura membrilor sai, spui de ce iti doresti acest lucru, ce astepti de la Fan – Club si ce vrei sa faci pentru acesta. Raspunsul il vei primi in decurs de doua saptamani. Ti se va trimite statutul Fan – Clubului si un formular pe care va trebui sa-l returnezi dupa ce il vei completa cu datele tale personale daca, evident, esti gata sa respecti statutul din care vei fi aflat tot ceea ce este necesar sa stie un viitor membru dupa care, vei incepe sa achiti lunar, cotizatia necesara”. Pentru ca ni s-a parut cel putin ciudat anuntul de pe site-ul lui Cotabita si nici nu avem informatii ca practica ar fi una obisnuita printre artisti, am sunat la numarut afisat in josul paginii, insa nu am primit decat balbaieli. “Nu stiu exact la ce suma se ridica aceasta cotizatie. Nu mai stiu ce apare pe site... Este posibil ca site-ul sa nu fi fost actualizat... Nu stiu ce sa va spun pentru ca Gabi (n.r. Cotabita) este in concediu si eu nu va pot da informatiile cerute. Dar, daca doriti, trimiteti un e-mail la adresa afisata pe site si va voi trimite amanunte. Scrieti acolo si daca doriti sa cumparati un CD sau altceva...!”, ne-a declarat Mirela Dragusin, persoana de contact de pe site-ul artistului, care a fost infiintat in 1991. Contactat de noi, Gabriel Cotabita ne-a declarat doar ca nu este la curent cu informatiile afisate pe site-ul sau oficial. “Discutia este inutila, pentru ca nu stiu despre ce vorbiti. O sa ma interesez”.

9 comentarii:

Anonim spunea...

Vezi ca pe forumul lui Mihai Bendeac,Cotabita are o rubrica unde corespondeaza zilnic cu fanii.
http://mihaibendeac.ro/gabi_cotabita/archives/71#comments
Uite ce il intreaba un fan:
chiar ceri bani fanilor ca sa intre in fan clubul tau??? doamne fereste!
daca e o greseala, un hacker ceva care s-a infiltrat pe situl tau…te rugam…ia atitudine! m-am crucit cand am citit azi in presa asta..daca nu….:(

iar cotabita ii raspunde
@ laura
Chiar iti poti imagina asa ceva? Ca eu cer bani? Site-ul a aparut de foarte multa vreme cu acordul meu, l-au creat niste fani si i-am ajutat cu ce am putut, incercand sa nu ma implic prea mult. Deh, ziceam ca nu e normal sa-mi fac propriul site de fan-club! Se pare ca am gresit! Am sa incerc sa preiau site-ul si sa-l dau cuiva sa-l gestioneze ca lumea, desi, la ora asta intra in constructie Vh2.ro. Nici nu stiu ce sa fac!
Gabriel Cotabita

Ti-am scanat cu photoscape pagina.
Ti-am facut un cont in photobucket,si ti-am pus acolo poza. Poti sa-ti schimbi parola,chiar sa-ti stergi contul.
La username scrii: divedecarton
Parola: zuzele

http://i752.photobucket.com/albums/xx166/divedecarton/cotabita.jpg

Anonim spunea...

Inainte de a publica un astfel de articol defaimator la adresa cuiva, chiar ar fi interesant si de bun gust, ca oricine (aici ma refer atat la presa cat si la bloguri sau orice tine de aceste domenii) sa ceara si opinia celui vizat. Pentru ca orice om are dreptul la o opinie, asta nu inseamna ca trebuie defaimat. V-am zis sa verificati inainte, nu doar prin a suna la acel fan club ci sa intrebati si persoana in cauza. Etic asa ar fi corect, dar moralitatea voastra lasa de dorit, nu as fi vrut sa va jignesc dar munca voastra de aici este lipsita de orice moralitate si este bazata pur si simplu pe barfe si inventii. Eu in locul lui Gabi v-as da in judecata...
RUSINE VOUA!!!!

Zuzele spunea...

wow! multumeeeeesc mult! apreciez tot ce ai facut si ma bucur mult ca ai sesizat aceasta minunata "legatura" dintre cotabita si fanii sai. Eu am impresia ca artistul se simte incoltit si dat de gol acum si nu a facut decat sa confirme ceea ce banuiam cu totii: DA, a cerut bani fanilor si posibil sa o faca in continuare. Ma voi interesa si va tin la curent, dar, din cate vad, dragul meu anonim, se pare ca tu ne tii pe noi la curent cu toate detaliile :) multumim inca o data!
PS: am inteles ca este destul de serioasa problema cu banii ceruti fanilor pentru ca, in cazul acesta, cotabita trebuia sa plateasca niste taxe la fisc, orice venit trebuie impozat, altfel, este ilegal! Iar graba cu care a sters anuntul initial, nu face decat sa demonstreze ca s-a speriat cand au aparut in presa intentiile lui! multumesc inca o data!

Zuzele spunea...

@ anonim suparat, inainte sa-ti dai cu parerea, ar fi trebuit sa citesti cu atentie postul nostru sau ziarul Gardianul si ai fi observat ca Gabriel Cotabita si-a expus propria opinie. Ea apare atat in ziar, cat si pe blogul nostru. De mentionat ca, pe site-ul lui Bendeac (vezi comentariul trimis de un cititor documentat) Cotabita spune destul de clar ca site-ul a fost facut cu acordul lui si mai mult, recunoaste ca a gresit! Iar doamna care gestiona site-ul s-a balbait atunci cand a fost intrebata cat este mai exact taxa de membru si...ghici ce a spus???..."NU STIU EXACT, IAR GABI ESTE IN CONCEDIU SI EU NU VA POT DA INFORMATIILE CERUTE!". Ce intelegi tu din asta?? este evident ca gabi cotabita stia de taxa si, foarte important...EL STIA EXACT LA CAT SE RIDICA!
Asa ca, las-o mai moale cu jignirile si citeste cu atentie inainte sa postezi asemenea aberatii!

Anonim spunea...

Uite cum o intoarce si o suceste acum Cotabita si cum va jigneste pe voi,ziaristii. Orcum,nu va lasati intimidate, continuati sa publicati si continuati sa scoateti adevarul la lumina.
http://mihaibendeac.ro/gabi_cotabita/archives/73

ANTESCRIPTUM

Posted 2 hours, 23 minutes ago de Mihai Bendeac

0 Comments

Pentru cei care incepusera sa se planga de faptul ca nu am ami scris, am venit azi cu doua postari, prima e o explicatie in extenso, iar a doua e o exprimare a unei nemultumiri!
Astept comentariile!

În loc de drept la replică

Ani de-a rândul am fost atacat în presă, în diverse feluri, unele mai abjecte decât altele. Presa este o putere care uneori îmbătată de propria importanţă, face abuzuri nepermise prin mâzgăliturile unor neofiţi lipsiţi de datele elementare ale profesiei.
Am evitat cât am putut să cad în această capcană teribilă, care se numeşte „drept la replică”. Nu există aşa ceva. Orice ai răspunde şi oricâtă dreptate ai avea, vorbele tale devin începutul unui alt conflict de mai lungă sau mai scurtă durată, care are un singur rezultat sigur, vânzarea ziarului implicat.
Pentru că de curând însă s-a proferat o acuză cum că ar trebui să plăteşti ca să fii fan Gabriel Cotabiţă, infierându-se „cu mânie proletară” că pe un site care-mi poartă numele, administratorii ar percepe o cotizaţie, am să încerc să dau o explicaţie tuturor acelora care vor fi interesaţi s-o afle!
Voi încerca să fiu cât mai concis, în aşa fel încât, să nu-i depăşesc capacitatea de înţelegere, a aceleia care, deşi a avut o discuţie telefonică cu mine, a scris tot ce a dus-o capul!
1. Dacă scriu „romane fluviu” în acest spaţiu şi nu pe site-ul încriminat, neexistând nicio trimitere către el aici sau în altă parte, este evident că acel site NU este patronat de mine.
2. În 1991 un grup de suţinători înfocaţi au înfiinţat un Fan-Club GC. De-a lungul timpului am avut întâlniri cu ei, unde stăteam de vorbă, schimbam idei. Acest Fan Club a fost creat şi întreţinut EXCLUSIV de ei şi s-a transformat într-un fel de club.
3. Tot ei au creat şi site-ul. Pe care şi l-au întreţinut cu forţe proprii prin bani pe care şi-i adunau cum ştiau ei. Pe vremea aceea o numeau cotizaţie, acum pe toate site-urile „gratuite” se numeşte donaţie, sau în cazurile de trafic mare, costurile sunt acoperite prin bannere de reclamă. Pe site intri gratuit şi dacă vrei să contribui la susţinerea lui ( a site-ului!!!!) plăteşti. Singura diferenţă majoră este că, acum toată lumea are site! Eu nu am! Eu nici măcar nu mai ştiam că există.
4. Dacă în accepţiunea autoarei articolului, VH2 (care nu are legătură cu produsul muzical Gabriel Cotabiţă!) este o formaţie „colbuită”, ca şi mine de altfel, de ce o interesează atât de mult subiectul? Materiale cu GC se găsesc pe tot internetul piratate şi evident gratuite, nu te obligă nimeni să plăteşti!
5. Am răspuns la un comentariu şi reiterez aici, am să iau legătura cu cine se ocupă de site-ul care-mi poartă numele şi am să încerc să pun lucrurile în ordine.
Asta am spus şi la telefon, şi aţi văzut probabil, ce-a ajuns în ziar! De răutăţi nu ducem lipsă. Se poate ca să nu fi fost eu destul de explicit şi convingător.
Sincer ca întotdeauna, al vostru GRATUIT
Gabriel Cotabiţă

Anonim spunea...

http://mihaibendeac.ro/gabi_cotabita/archives/73

Zuzele spunea...

da, da...!!! s-a atacat rau de tot, domnul Cotabita! vad ca s-a apucat romane prin care incearca sa se disculpe. Din punctul meu de vedere, nici o sansa! Am inteles ce era de inteles, si, vorba ziaristei de la 7 Plus...e absurd sa nu stie ce scrie pe un site care-i poarta numele si care este prezentat drept "pagina oficiala" a lui Gabriel Cotabita. mai ales ca, repet, cea care se ocupa de site mi-a spus destul de clar : nu stiu cat este taxa, iar Gabi este in concediu! asta mi-a dat de inteles ca ea nu stie, dar Gabi, care stie, este in concediu!

SoSheSays spunea...

Vreau sa va contrazic un pic si anume. Si alte fan cluburi si nu de la noi, ci din strainatate au taxe impuse pentru cei care vor sa fie membri!
Stiu de la prietenul meu! El a fost membru al fan clubului Metallica! ei bine cand a venit Metallica in tara lui, el fiind membru a avut posibilitatea sa se duc ain backstage si a primit un cd al trupei care a fost semnat de solist, ei s-au lasat fotografiati si filmati cu membrii fan clubului!
Deci nu este ceva anormal. Numai cei care erau membri puteau face asta altfel ce s-ar fi intamplat ca sute de fani ar vrea asa!

Mai mult el este acum fan IN flames si l-am intrebat daca si acum face parte din fan clubul in flames si mi-a spus ca nu i se pare okay sa plateasca acea suma pentru ..well, nu pentru mare lucru!

Zuzele spunea...

beauty, intre cotabita si metallica nu exista termen de comparatie :) da, inteleg sa fii intr-un club puternic asa cum spui ca a fost iubitul tau, care iti ofera anumite avantaje... sa -ti ofere ocazia de a intalni artisti adevarati, divinizati de o planeta intreaga, dar nu este cazul la noi!
si mi se pare aberant ca un artist demult apus sa aiba asemenea pretentii!