miercuri, 29 iulie 2009

Vacanta!

Draga de G pleaca diseara in vacanta in Tassos, doar ea si iubitul ei. Sper sa se intoarca mai multi :))) (Cred ca o sa ma omoare cand o sa vada ce am scris :P). Acum este prin magazine, sa isi cumpere ultimele lucruri pt vacanta. Ce o invidiez..... dar maine seara plec si eu......... intr-o delegatie, e drept, dar tot e mai bine decat la Bucuresti. Bucovina.... Ce frumos suna!! Nu am mai vazut-o din clasa a V-a....... Deabia astept! Eu o sa-mi iau laptopul la mine si daca o sa am semnal la Vodafone in locul unde o sa stau o sa va povestesc despre vreo sexy-maicuta sau ceva de vreun sexy-calugar :))) Hihihi... Asadar, pana se va intoarce directorul editorial din vacanta (eu sunt director de marketing si de publicitate :))) ), eu o sa fiu la platane si am sa imi fac de cap pe blog!!! :D trebuie sa imi fac un plan editorial pentru ca din cate mailuri si mesaje am primit de la voi, am remarcat ca avem din ce in ce mai multi cititori fideli, pretentiosi si de mare calitate. Noi mergem dupa sloganul celor de la Catavencu : "Cititorii nostri sunt mai destepti decat ai lor!". Asadar va trebui sa ma conformez exigentelor dumneavoastra :D va pupam si va iubim!!!!!!

2 comentarii:

adela sirghie spunea...

lasa, zuza o, lasa mai draga...si bucovina e frumoasa
pe de alta parte, tu deja ai fost in vacanta... si eu am fost, asa ca nu avem de ce sa ne plangem. dar la o vaicareala mica hmm, da, tot avem dreptu'

Zuzele spunea...

da, adela, ma vaicaresc si eu....De ce nu m-am facut eu profesoara sa stau trei luni in vacanta????? :))